News

رندر اوپو Find N2 فاش شد ; با گوشی تاشو روبرو هستیم

رندر اوپو Find N2 فاش شد ; با گوشی تاشو روبرو هستیم

شرکت چینی اوپو همیشه به ساخت گوشی های با کیفیت و تا حد بسیار زیادی شگفت انگیز آن هم با قیمتی کاملا رقابتی معروف بوده و در این سالها توانسته خودی از خود نشان دهد و در بازار تلفن همراه جهان جایگاهی برای خود دست و پا کند.

حال رندی جدید از پروژه جدید این کمپانی با نام Find N2 فاش شده که نشان میدهد که اوپو قصد ورود رسمی به دنیای گوشی های تاشو و رقابت با غول های بزرگی همچون سامسونگ و هوآوی و اپل را دارد; درست است که اپل هنوز گوشی تاشوی خود را رونمایی نکرده اما اخبار بسیاری از این محصول آینده اپل منتشر شده است.

برخی از اسکرین‌شات‌ها به‌نظر می‌رسد متعلق‌به نسخه آزمایشی OPPO Find N2 می‌باشد، به‌صورت آنلاین افشا شده است. این تصاویر همچنین چند مشخصات اصلی این گوشی را فاش می‌کند. در تصاویر، میبینید که Find N2 دارای شماره مدل PGU110 است و از نمایشگر تاشو با پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز دارد.

اوپو Find N2 همچنین از پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می‌کند. فایند N2 به تراشه MariSilicon X خود اوپو نیز مجهز شده است تا تجربه عکاسی در نور کم را بی نقص کند. علاوه‌بر این، بهینه‌سازی‌های دوربین Hasselblad ممکن است در این دستگاه پشتیبانی شود.

 

 

 

تهیه‌ شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *