فروشگاه های اینترنتی در سال های اخیر به محبوبیت های زیادی رسیده اند و با ارائه خدمات مختلف آنلاین توانسته اند بسیاری از مشکلات کاربران را حل کنند. فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر و پیشرو در کشورمان است. این فروشگاه اینترنتی در زمینه های فروش انواع کالاهای دیجیتال، لوازم محصولات صوتی، لوازم جانبی موبایل و محصولات پوشیدنی و ساعت های هوشمند فعالیت می‌کند. این فروشگاه در سال 1398 تاسیس شده است. همچنین مدیران این مجموعه با سابقه ۸ سال مدیریتی خود توانسته اند تجربه خرید آنلاین کاربران را ارتقا و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسبی را به کاربران ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال متعلق به شرکت سهامی خاص تجارت ارتباطات مدیا است که مالک سه فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال، فروشگاه اینترنتی مای ال جی ورلد، فروشگاه اینترنتی هواوی ورلد و آژانس خدماتی دیبا است.

اما سوال اصلی این است که چگونه می‌توانیم به فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال اعتماد کنیم؟ این فروشگاه اینترنتی چه ویژگی هایی دارد؟ آیا این فروشگاه مطمئن و قابل اطمینان است؟ آیا کالاهایی که از این فروشگاه خریداری می‌کنیم، اصل و با کیفیت هستند؟ آیا امکان پرداخت آنلاین در این فروشگاه اینترنتی امنیت و اعتبار لازم را دارد؟ و سوالات دیگری که در ذهن هر مشتری فروشگاه های آنلاین وجود دارد.

برای پاسخ به این سوالات و دیگر سوالات موجود در ذهن خود، باید به چند عامل مهم توجه کنیم که نشان‌دهنده میزان اعتمادپذیری یک فروشگاه آنلاین هستند. در ادامه ی این مطلب با ما در بررسی و معرفی این عوامل همراه باشید.

 

امکان خرید حضوری و پرداخت در محل محصولات موجود در این فروشگاه

بدون شک یکی از عوامل اصلی ای که می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان به یک فروشگاه آنلاین کمک کند، امکان خرید حضوری و پرداخت در محل محصولات است. برخی از مشتریان ممکن است ترجیح دهند که قبل از خرید و ثبت سفارش محصولات، کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری ببینند و از کیفیت و ویژگی‌ های آن مطمئن شوند. همچنین برخی از مشتریان ممکن است نسبت به پرداخت آنلاین از طریق کارت بانکی یا دیگر روش های موجود مانند کارت به کارت اطمینان کافی و لازم را نداشته باشند و ترجیح دهند که پس از دریافت کالا، هزینه آن را به صورت نقدی یا با کارت خوان به مامور ارسال پرداخت کنند. این امکانات باعث می‌شود که مشتریان با خیال راحت‌ تر از فروشگاه اینترنتی خرید کنند.

 

خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال این امکانات را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این فروشگاه اینترنتی دارای یک شعبه فیزیکی در شهر تهران است که مشتریان می‌توانند به آن مراجعه کنند و کالاهای موجود در فروشگاه را به صورت حضوری مشاهده و خرید کنند. جهت خرید حضوری از این فروشگاه تنها کافیست قبل از مراجعه با این فروشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهید. این شعبه در آدرس زیر قرار دارد:

تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، میدان شکوفه، خیابان ابن سینا، مجتمع تجاری خاتم طبقه سوم شرقی واحد 2 شرکت ایران دیجی مال

 

همچنین علاوه بر امکان خرید حضوری برای کاربران ساکن تهران، فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال امکان پرداخت در محل را برای مشتریان ارائه کرده است. این یعنی مشتریان تهرانی می‌توانند هنگام ثبت سفارش، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنند و پس از دریافت کالا در مدت زمانی کوتاه، هزینه آن را به مامور ارسال به صورت نقدی یا با کارت خوان پرداخت کنند. این امکان باعث می‌شود که مشتریان نگران نباشند که پولشان گرفته شود و کالایی دریافت نکنند.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در هنگام خرید آنلاین به آن توجه کنید. این نماد یک گواهی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه‌های آنلاین اعطا می‌شود و نشان می‌دهد که این فروشگاه‌ ها، قوانین و مقررات مربوط به تجارت الکترونیکی رعایت می‌کنند و از امنیت اطلاعات مشتریان خود مراقبت می‌کنند. برای دریافت این نماد، فروشگاه‌ های آنلاین باید مدارک و اسناد لازم را ارائه دهند و از سامانه جامع تجارت الکترونیکی ثبت‌نام کنند. این نماد باعث می‌شود که مشتریان با خیال راحت از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلاف، بتوانند از طریق سامانه پیگیری کنند. فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و می‌توانید از طریق لوگوی این نماد در پایین صفحه اصلی وبسایت این فروشگاه‌، به صفحه مربوط به این فروشگاه در سامانه جامع تجارت الکترونیکی دسترسی پیدا کنید و اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آورید.

تایید ایران دیجی مال توسط وبسایت ترب

ممکن است بسیاری شما با وبسایت ترب آشنایی داشته باشید. وبسایت ترب به نوعی یک موتور جستجوی محصول است و مانند یک خزنده در وبسایت های فروشگاهی عمل می‌کند. در واقع ترب تنها مشتریان را به فروشندگان و فروشگاه های اینترنتی وصل می‌کند و خودش محصولی برای فروش ندارد. اگر وارد صفحۀ یک محصول در ترب شوید، می‌بینید که چند فروشندۀ مختلف را برای آن محصول معرفی کرده است، فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال بعنوان یکی از فروشنده های مورد اعتماد و تأیید وبسایت ترب ثبت شده است. جهت مورد دریافت تائیدیه این فروشگاه نیازمند فعالیت مستمر و منظم در این وب‌سایت دارید که تأیید شدن فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال نشان دهنده این موضوع می‌باشد

مجهز به درگاه بانک سامان

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال به درگاه اینترنتی امن و سریع بانک سامان مجهز شده است. درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان تمام اطلاعات بانکی پرداخت‌ کننده و پذیرنده را به صورت رمزنگاری شده جابجا می‌کند تا خیال هر دو طرف از امنیت داده‌هایشان کاملا راحت باشد. همچنین این درگاه بانکی از سرعت بالایی برخوردار است.

در نهایت با توجه به مواردی که مطالعه کردید، می‌توان گفت که فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال یکی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و پیشرو در کشورمان است که فعالیت اصلی و تمرکز آن برروی محصولات لوازم جانبی گوشی های هوشمند می‌باشد. عوامل مختلفی مانند نماد اعتماد الکترونیکی، تایید وبسایت توسط وبسایت ترب، امکان خرید حضوری و پرداخت در محل و درگاه پرداخت اینترنتی بانک سامان باعث می‌شود که مشتریان با خیال راحت و اطمینان بیشتری از این فروشگاه آنلاین خرید کنند و از کالاها و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب آن بهره‌ مند شوند.