News

پیام مدیر عامل شرکت مهندس علی روشن ضمیر

پیام مدیر عامل شرکت مهندس علی روشن ضمیر

فرا رسیدن نوروز 1403 مبارک

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار

یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال

حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

در ادامه پیام مدیر عامل شرکت ایران دیجی مال را به مناسبت سال نو و اینکه چه برنامه هایی برای سال جدید برای شما عزیزان تدارک دیده اند را بازگو می‌کنیم تا از پیام مدیر عامل شرکت با خبر شوید و نظرات خود را در جهت بهبود برنامه ها به ما اطلاع دهید.

پیام مدیر عامل شرکت مهندس علی روشن ضمیر به مناسبت تحویل سال

در آغاز این سال جدید، سالی پر از فرصت‌های بی‌پایان، می‌خواستم لحظه‌ای وقت بگذارم تا از اعماق قلبم به تک تک شما سال جدید را تبریک بگویم و بهترین آرزوها را برای شما داشته باشم. سال گذشته شاهد عملکرد استثنایی شرکت ایران دیجی مال بودیم و امیدواریم که این روند همچنان ادامه دار باشد. حمایت بی دریغ شما در موفقیت ما مؤثر بوده است و ما مشتاقانه منتظر ادامه خدمت رسانی به شما در سال پیش رو هستیم. از اینکه بخش ارزشمندی از سازمان ما بودید متشکریم.

 

جشن سال نو موسوم به نوروز یکی از جشن های تاریخی و باستانی ایرانی به شمار می رود. این مناسبت فرصت مناسبی را برای ابراز محبت، تحکیم روابط و تقویت همبستگی بین خود و عزیزان فراهم می کند در این جشن معمولا پیام تبریک سال نو به مدل های مختلفی بین افراد منتقل می‌شود و رابطه عاطفی افراد را تقویت می‌کند. سال نو یکی از مهم ترین جشن ها در جوامع مختلف در سراسر جهان است که با شادی و شوق آغاز می شود. این روزهای پر از امید و انرژی، فرصتی برای ارتباط و تقسیم شادی با دوستان و خانواده فراهم می کند.

 

ما با هم بر چالش ها غلبه کرده ایم، موفقیت ها را جشن گرفته ایم و همچنان مرزهای نوآوری و خلاقیت را پیش می‌بریم. اعتماد، بازخورد و حمایت همیشگی شما همیشه ارزشمند بوده است و من به ارتباط قوی ای که با هم ایجاد کرده ایم خیلی افتخار می‌کنم. ما در شرکت ایران دیجی مال با توجه به نیاز شما در حوزه لوازم جانبی گوشی های هوشمند فعالیت می‌کنیم و در سال جدید محصولات جدیدی را به سایت اضافه خواهیم کرد تا به طور گسترده تر از این لوازم استفاده کنید.

 

همچنین برای خرید عمده این محصولات می‌توانید از طریق سایت تجارت ارتباطات مدیا یا همان مکوبو نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، با کارشناسان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید و از راهنمایی های لازم بهره‌مند شوید.

از دیگر سایت هایی که عملکرد فوق العاده ای در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ (طراحی سایت و تولید محتوا) داشته می‌توان به آژانس تبلیغاتی دیبا اشاره کرد که با ارائه خدمات با کیفیت به صورت شبانه روزی به کسب و کار شما کمک می‌کند. در ادامه امیدواریم که بتوانیم کیفیت خدمات ارائه شده را به طور مستمر افزایش دهیم و رضایت شما را حفظ کنیم.

 

با احترام

مهندس علی روشن ضمیر / مدیر عامل

 

حالا که پیام مدیر عامل شرکت، مهندس علی روشن ضمیر را شنیدیم، وقت آن رسیده تا با انتقادات و پیشنهادات خود ما را راهنمایی کنید تا در جهت بهبود برنامه ها و خدمات قدم برداریم و به شما در رفع نیاز هایتان کمک کنیم. پیام مدیر عامل شرکت به ما می‌گوید که قرار است در آینده روند خوب گذشته ادامه دار باشد و با کمک شما عزیزان به صورت مستمر بهبود پیدا کند. پس سعی کنید با توجه به پیام مدیر عامل نیاز خود را در حیطه کاری سایت بشناسید و با ما در میان بگذارید تا از نیاز های شما آگاه شویم و سعی بر رفع آنها داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *