News

4 کاربرد اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

اسپیکر هارمن کاردن

بر کسی پوشیده نیست وقتی نام اسپیکر هارمن کاردن به میان می‌آید دیگر نیازی نیست نگران کیفیت باشید چرا که همه ما محصولات این برند را به کیفیتش است که می‌شناسیم. کیفیت در این برند آمریکایی لوکس بودن و کیفیت بالا دو خط قرمز اصلی در تولید محصولات می‌باشد اما از طرف دیگر باید قیمت بالاتری هم بپردازید و این امری بدیهی در محصولات خاص و منحصر به فرد است. وقتی سخن از اسپیکر می‌زنیم یعنی کیفیت و حجم صدا باید اولویت باشد در برخی از این سپیکرهای موجود در بازار می‌بینید که صدا در حجم صدای کم کیفیت خوبی دارد ما وقتی حجم آن افزایش پیدا می‌کند کیفیت به شدت دچار افت می‌شود.

وقتی حرف از محصول با کیفیت می‌زنید این اتفاق نباید رخ داد و این چیزی است که در اسپیکر هارمن کاردن نمی‌بینید چرا که بیشترین تمرکز این شرکت روی کیفیت صدا جالب است بدانید که برندهای لوکس خودروسازی جهان برای اینکه بتوانند حس بهتری به مشتریان خود بدهند از سیستم صوتی هارمن کاردن در خودروهای خود استفاده می‌کنند امروز قصد داریم تا ۴ کاربرد یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین محصولات این کمپانی را در مقاله امروز بیان و مختصری توضیح دهیم. با ایران دیجی مال همراه باشید.

اسپیکر هارمن کاردن

طراحی زیبای اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

محصولی که ما امروز در نظر داریم اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 است که مثل همیشه و همانند نسل‌های قبلی خود از طراحی جذاب متریال با کیفیت بالا و کیفیت صدای فوق العاده عمیق همراه است که البته از این کمپانی جز این هم انتظاری نیست. در ادامه می‌خواهیم چهار کاربرد اصلی این محصول جذاب هارمن کاردن را مورد بررسی قرار دهیم و اگر قصد خرید اسپیکر دارید می‌توانید با سنجیدن این کاربردها بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید. مطمئناً هر فردی نیاز متفاوتی دارد و برخی از ویژگی‌های محصولی که قصد خرید آن را دارد برایش از سایره ویژگی‌ها دارای اولویت بالاتری است اینجاست که باید نکات ریز و درشت را مورد بررسی قرار داد.

4 کاربرد اصلی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

حجم و کیفیت صدا

خوب این امری بدیهی است که از اسپیکر انتظار کیفیت صدای خوبی داشته باشیم چرا که به هر حال وظیفه اینگونه محصولات تولید صدا خواهد بود اما فقط همین موضوع باید مورد توجه ما باشد؟ برای صدا فاکتورهای بسیاری دخیل است از کیفیت ساخت خود محصول تا کیفیت درایوری که در آن استفاده شده که البنه هر دو در اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 از نوع درجه یک هستند. در این اسپیکر از ۶ عدد میدرنج ۲ اسپیکر ۱۵ واتی و یک ساب ووفر 100 واتی بهره‌گیری شده است. به مجموعاً ۱۳۰ وات RMS توان را ر اختیار شما قرار خواهد داد که برای محیط‌های متوسط به خوبی قابل استفاده است.

رقص نور RGB

اسپیکرهای بلوتوثی را در شادی‌ها و دورهمی‌ها استفاده می‌کنیم تا ساعت های مهیجی را با دوستان سپری کنیم. حال اگر از رقص نور استفاده شود می‌تواند هیجان مراسم را بیشتر کند ویژگی جذاب و کاربرد دیگری که می‌تواند از اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 عنوان کرد داشتن رقص نور RGB است که علاوه بر اضافه شدن هیجان به مراسم می‌تواند به زیبایی محصول نیز بیفزاید. از آنجایی که در قسمت بالایی محصول از شیشه شفاف استفاده شده این نورها می‌توانند با انعکاس خود زیبایی را تا چند برابر افزایش دهند. اگر وجود رقص نور RGB برای شما در اولویت است این محصول گزینه مناسبی است.

اسپیکر هارمن کاردن

قابلیت های کاربردی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

قابلیت اتصال دو دستگاه به صورت همزمان

در اسپیکرهای بلوتوثی معمولاً امکان اتصال یک دستگاه وجود دارد و در صورتی که دستگاه دیگری بخواهد که متصل شود باید اتصال قبلی قطع به دستگاه جدید به استیکر وصل شود ما در برخی مدل‌ها از جمله اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 امکان اتصال دو دستگاه نیز وجود دارد. اگر در جمع دوستانه خود سلیقه‌های مختلفی را در گوش ادن به موسیقی دارید می‌توانید با ارسال دو دستگاه با توجه به سلیقه هر فرد موسیقی مورد علاقه خود را گوش کنید. در برخی از مدل‌های اسپیکر در سطح بازار امکان اتصال تا ۳ و یا حتی بیشتر هم وجود دارد اما با توجه به اندازه و قدرت محصول قابلیت بسیار کاربردی خواهد بود.

قابلیت مکالمه

یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 داشتن قابلیت مکالمه است که باعث می‌شود شما در هنگام برقراری تماس بدون اینکه نیاز باشد گوشی خود را از اسپیکر قطع کنید به مکالمه خود بپردازید وجود میکروفون‌های با کیفیت در این محصول اجازه می‌دهد تا شما امکان برقراری تماس صوتی با کیفیتی را داشته باشید. قابلیت مکالمه معمولا در بسیاری از موجود در بازار وجود ندارد در برخی از مدل‌ها که از این قابلیت بهره می‌برند کیفیت لازم را نیز برای این کار ندارند. بزرگترین وجه تمایز این محصول نسبت به نسل قبل یعنی Aura Studio 3 همین امکان برقراری مکالمه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *