News

نگاهی به طراحی ساندبار ال جی SQC1

ساندبار ال جی SQC1

ساندبار ال جی SQC1 از نظر طراحی در چه جایگاهی رار می‌گیرد؟ در بخش لوازم خانگی و حوزه سیستم‌های صوتی سینماهای خانگی توانستند جایگاه خوبی را در میان خانواده ها و میز تلویزیون در خود اختصاص دهند فیلم سینمایی خانگی با وجود اینکه کیفیت صدا و حجم صدای بالایی که داشتند اما به مرور به دلیل اندازه بزرگشان در بسیاری از خانه‌های با متراژ متوسط و کوچک با مشکل مواجه شدند. اینجا بود که ساندبارها توانستند با طراحی کوچکتر و کیفیت بالا جایگزین سیستم های صوتی خانگی شوند. امروز می‌خواهیم پیرامون طراحی به سراغ SQC1 از برند ال جی برویم و ببینیم از نظر طراحی چه امتیازی ا به خود اختصاص می‌دهد.

اگر به دنبال یک سانبار میان رده و با قیمتی مناسب می‌گردید که کیفیت صدا و امکانات قابل قبولی داشته باشد با ایران دیجی مال همراه باشید. همانطور که گفتیم چالش اصلی سینماهای خانگی در طراحیشان بود چرا که جثه بزرگشان موجب می‌شد تا در دکوراسیون منزل انواده‌ها دچار مشکل شوند اما نسل بعدی که ساندبار نام داشت ا اندازه بسیار مناسب‌تر به بازار آمد. ساندبار ال جی SQC1 یک میان رده خوش ساخت و خوش قیمت ست که می‌تواند تمام نیازهای اصلی شما را از یک سیستم صوتی برآورده کند و صدای شفاف را به ارمغان بیاورد. در ادامه بخش طراحی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ساندبار ال جی SQC1

تولید صدای فراگیر و با کیفیت در ساندبار ال جی SQC1

 

 

طراحی ساندبار ال جی SQC1

در سینماهای خانگی معمولاً یک پخش کننده مرکزی و حداقل ۲ سپیکر وجود داشت که در برخی مدل‌های خاص بیش از ۶ اسپیکر داشتیم که حجم صدای بالایی را هم تولید می‌کرد. اما تعداد بالا و جثه بزرگ اسپیکرها باعث جایگیر شدن در محیط خانه می‌شد و معمولاً افرادی که فضای مناسب را نداشتند نمی‌توانستند آنها را تهیه و استفاده کنند. اما انقلاب بزرگی در تولید ساندوارها رقم خورد و طراحی آنها ه بهینه‌ترین شکل ممکن تغییر یافت. ساندبار ال جی SQC1 همانند بسیاری از ساندوارهای موجود دارای دو بخش است یک بخش خود ساندوار که شامل اسپیکرها است و یک بخش دستگاه ساب ووفر که وظیفه تولید صدای بم را به عهده دارد.

با آمدن ساندبار ها جایگاه خوبی در میان خانواده‌ها پیدا کردند و توانستند فروش خوبی را نیز تجربه کنند در این میان ال جی که یکی از قدرتمندان بازار لوازم خانگی در جهان است با تولید به روزترین سیستم‌های صوتی خانگی در این حوزه نیز گذاشت و توانست محصولات متنوع و با کیفیت بالایی را روانه بازار کند. ساندبار ال جی SQC1 طراحی به روز و مدرنی دارد که می‌تواند جلوه زیبایی به میز تلویزیون و محیط خانه بدهد. برخلاف سیستم‌های صوتی خانگی که بسیار بزرگ و جاگیر بودند ساندبار ها به راحتی در بخش زیرین تلویزیون جا می‌شوند و هیچ اختلالی را در دکور خانه به وجود نمی‌آورد. و این بزرگترین امتیاز آنها نسبت به نسل قبلی است.

ساندبار ال جی SQC1

ساب ووفر قدرتمند ساندبار ال جی SQC1

 

ساندبار ال جی SQC1 دارای طراحی شکیل منحصر به فرد و زیبا است که می‌تواند زیبایی میز تلویزیون را تا چند برابر افزایش دهد. طراحی آن به صورت باریک و مستطیل شکل می‌باشد برند ال جی نیز در بخش بالایی آن هک شده و زیبایی محصول را بیشتر کرده است. اگر به دنبال عنوانی هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و بتواند صدای شفاف و واضح را بدون اینکه نظم تلویزیون و دکور منزل را به هم بزند به شما هدیه دهد SQC1 گزینه جذابی است. حال در ادامه به درگاه‌هایی که این ساندبار پشتیبانی می‌کند را مورد بررسی قرار می‌دهیم. یکی از مهمترین در بخش طراحی راه‌های اتصال به دستگاه است.

قبل از اینکه به سراغ معرفی درگاه های اتصال برویم باید این نکته را بگوییم که توان کلی محصول ۱۶۰ وات است که برای یک ساندبار میان رده عدد جذابی است. در همین ابتدا باید بگوییم که نکته جالب ساندبار ال جی SQC1 پشتیبانی از یک درگاه حافظه از نوع MicroSD است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند از طرف دیگر درگاه اپتیکال نیز برای دریافت بهترین کیفیت صدا در نظر گرفته شده همانطور که می‌دانید برای بهره‌بندی از بالاترین کیفیت خروجی در حوزه صدا باید از درگاه اپتیکال استفاده کرد. علاوه بر اتصال بلوتوثی یک درگاه USB برای پخش از روی فلش مموری در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *