News

4 دلیل که باید اسپیکر JBL Clip 5 را بخرید

اسپیکر JBL Clip 5

آیا خرید اسپیکر JBL Clip 5 توصیه میشود؟ وقتی قصد خرید اسپیکر دارید تماً با خود تصور می‌کنید اولین و شاید تنها چیزی که باید برای شما اهمیت داشته باشد کیفیت صدا و حجم آن است درست است که این عوامل از صلی‌ترین خصوصیات ک اسپیکر هنگام خرید محسوب می‌شود اما تمام ماجرا به اینجا ختم نمیشود. سیستم‌های متنوع صوتی در بازار با ویژگی‌ها و طراحی‌های متفاوتی نیز عرضه شدند تا با این تنوع بالا هم بتوان گستره نیاز کاربران را برآورده کرد و هم فروش بیشتری را که در راستای افزایش سودآوری به دست آورد. جی بی ال یکی از با کیفیت‌ترین و البته خوشنام‌ترین برندها در این بازار است.

اسپیکرهای بلوتوثی از نظر طراحی به دو دسته کلی تقسیم میشوند قابل حمل و غیر قابل حمل همانطور که به وضوح روشن است اسپیکرهای قابل حمل طراحی جمع و جورتر و کوچکتر در کنار وزن سبک‌تری که دارند حملشان را بسیار ساده و راحت‌تر خواهد کرد. اما در مقابل دسته دیگر یشتر به درد مکان‌هایی بزرگ ی‌خورد که جایی ثابت دارد. اسپیکر JBL Clip 5 از دسته اول محسوب می‌شود که قادر خواهید بود آن را به هرجا که دوست دارید ببرید و در هر فضایی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. اما چه دلایلی باعث می‌شود که شما راضی به خرید این محصول شوید. به چهار تا از مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

اسپیکر JBL Clip 5

اسپیکر JBL Clip 5 دارای گواهی IP67 است

 

وقتی حرف از خرید سیستم صوتی مخاطب شما چند دسته است یا فردی عادی برای استفاده خانگی و معمولی به اسپیکر نگاه میکند و یا برخی افراد دید تخصصی و حرفه‌ای به این موضوع دارند. البته کاربرانی در میان این دو دسته نیز وجود دارد که تا حدودی از حوزه صدا اطلاعات نسبی دارند اما جی بی ال برای هر مخاطبی محصول ویژه‌ای دارد. اسپیکر JBL Clip 5 یک محصول با طراحی منحصر به فرد و جذاب که کیفیت صدای وق العاده‌ای را به نسبت حجم به شما می‌دهد و این کمترین انتظاری است که از JBL داریم. امروز در ایران دیجی مال با ۴ دلیل ثابت می‌کنیم که باید اسپیکر را بخرید پس همراه ما باشید.

4 ویژگی اصلی اسپیکر JBL Clip 5

برند معتبر

وقتی در مورد صدا صحبت می‌کنیم JBL از اولین نام‌هایی است که به ذهن ما می‌رسد این برند با اصالت آمریکایی تمرکز ویژه و بالایی روی کیفیت صدا دارد و این موضوع را به مشتریان و مخاطبان خود ثابت کرده یکی از مهم ترین دلایلی که قانع می‌شوید تا اسپیکر JBL Clip 5 خریداری کنید همین اصالت برندی است که در نگاه اول به آن می‌رسید البته متأسفانه مانند بسیاری از نشان های تجاری معتبر دیگر محصولات بی‌کیفیت تقلبی نیز با نام های معتبر وجود دارد که در هنگام خرید باید مراقب این موضوع باشید. یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها خرید از مراکز شناخته شده با ضمانت معتبر است که باید به آن دقت کنید.

باتری قدرتمند

همانطور که گفتیم یکی از انواع اسپیکرهای بلوتوثی مدل قابل حمل شان است بنابراین شما باید برای منبع تغذیه از باتری کمک بگیرید همین موضوع باعث می‌شود تا شما خارج از محیط خانه و یا محل کار به راحتی بتوانید از این اسپیکرها استفاده کنید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در اسپیکر JBL Clip 5 وجود دارد باتری بسیار قدرتمند آن است که باعث می‌شود تا خیال شما تا ساعت‌ها از بابت شارژدهی راحت باشد. طبق گفته کمپانی سازنده این اسپیکر می‌تواند تا ۱۲ ساعت به صورت مداوم پخش موسیقی داشته باشد و این عددی فوق العاده برای یک اسپیکر با این طراحی است.

اسپیکر JBL Clip 5

باتری اسپیکر JBL Clip 5 تا 12 ساعت شارژدهی دارد

 

گواهی IP67

وقتی یک محصول به صورت پرتابل و یا قابل حمل طراحی می‌شود این یعنی شما قادر خواهید بود آن را در هر محیطی استفاده کنید که یکی از آن محیط‌ها طبیعت است. به هر حال در محیط خارج از خانه ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و نفوذ آب هم یکی از این اتفاقات است. داشتن گواهی IP67 در بسیاری از محصولات الکترونیکی این قابلیت را ایجاد می‌کند که نگران نفوذ آب و مایعات به داخل دستگاه نباشید تا موجب آسیب دیدگی جدی آن شود. وجود این گواهی در اسپیکر JBL Clip 5 باعث می‌شود تا علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار بتوان تا 30 دقیقه در عمق یک متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

کیفیت صدا به سبک JBL

در مقدمه این مقاله اشاره کردید که وقتی نام جی بی ال به میدان می‌آید یکی از حوزه‌هایی که ذهن ما به سمت آن خواهد رفت مطمئناً صدا است. جیمین همیشه سعی می‌کند در تمام محصولاتش بهترین صدا را مخاطب هدیه دهد که در اسپیکر JBL Clip 5 نیز همین موضوع صدق می‌کند برخلاف طراحی جمع و جور و جثه کوچکی که دارد حتی در حداکثر ولوم نیز شما شاهد افت کیفیت نیستید و این نشان از طراحی دقیق و مهندسی سازی شده آن دارد. در انتها اگر تجربه استفاده از این محصول و یا سایر محصولات جیوین را دارید در بخش نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *