News

مشخصات گوشی اکسپریا 10 سونی لو رفت!

sony-xperia 10

مشخصات گوشی اکسپریا 10 سونی لو رفت!

مشخصات گوشی اکسپریا 10 V شرکت ژاپنی سونی به بیرون درز کرد نشان میدهد که میان‌رده‌ی جدید سونی الارغم از ارتقای تراشه از Snapdragon 695 به Snapdragon 6 Gen 1 هیچ تفاوت دیگری با گذشته نخواهد داشت.

برخی از مشخصات فنی اکسپریا ۱۰ مارک ۵ سونی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو فاش‌شده است؛ میان‌رده‌ی جدید از تراشه‌ی Snapdragon 6 Gen 1 بهره خواهد برد. پردازنده‌ی به‌کاررفته در این تراشه‌ی ۴ نانومتری با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی مشابه Snapdragon 695 کار می‌کند؛ اما در عوض، تراشه‌ی جدید از وای‌فای سریع‌تر و رم به‌روزترِ LPDDR5-6400 به‌جای LPDDR4X-4266 پشتیبانی می‌کند.

طبق گفته وبسایت NotebookCheck، گوشی Xperia 10 V درست‌مانند Xperia 10 IV از صفحه‌نمایش OLED با وضوح Full HD پلاس (معادل 2560 در 1080 پیکسل) و نسبت تصویر 21:9 بهره می‌برد؛ این احتمال هم وجود دارد ابعاد نمایشگر از 6 اینچ به 6.1 اینچ ارتقا یابد. مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم دستگاه بدون تغییر می‌ماند و مدل پایه‌ی این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم روانه‌ی بازار می‌شود.

حال باید دید آیا سونی میتواند با گوشی های میان رده جدید خود با سامسونگ و شیائومی که پر قدرت در بازار حضور دارند رقابت کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *