News

با پرچمدار آینده وان پلاس آشنا شوید وان پلاس 11

وان پلاس

بعد از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند در حال آماده سازی برای عرضه دستگاه پرچمدار خود با این پردازنده قدرتمند هستند. با پرچمدار آینده وان پلاس آشنا شوید وان پلاس 11 سال جاری معرفی میشود. این دستگاه، OnePlus 11 نام خواهد داشت و به تراشه پرچمدار کوالکام تجهیز می‌شود. اما در حال حاضر تاریخ معرفی این تلفن هوشمند از سوی وان پلاس اعلام رسمی نشده است. هم اکنون یک گوشی جدید از برند وان پلاس موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده است. با آنکه هویت دقیق این محصول مشخص نیست، اما شایعاتی درباره آن منتشر شده است.

 

به احتمال زیاد بلوتوث SIG متعلق به سری نورد خواهد بود

گوشی هوشمند جدید این شرکت در میان داده های بلوتوث SIG مشاهده شده است. با وجود اینکه مدل دقیق این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما مقاله نویس معروف بخش تکلونوژی و فناوری، یعنی Mukul Sharma، این گوشی را (که دارای شماره مدل CPH2451 است) متعلق به سری نورد که میان رده محسوب میشود یا وان پلاس 11 که یک پرچمدار است می‌داند. جزئیات گواهینامه مذکور نشان دهنده این است که این تلفن هوشمند از اندروید 13 و رابط کاربری OxygenOS 13 بهره مند است. احتمالا این گوشی همان OnePlus Nord CE 3 و یا OnePlus Nord CE 3 Lite باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند آینده شرکت چینی منتشر نشده است. اما پیش بینی میشود که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری از آن بدست آید.

اطلاعات خوبی از این گوشی وان پلاس به بیرون درز کرده است

با وجود اینکه چیز زیادی از OnePlus CPH2451 نمی‌دانیم، اما خبر خوب این است که اطلاعات خوبی درباره OnePlus 11 به بیرون درز کرده است. Digital Chat Station مدعی شده که این تلفن هوشمند که قرار است پرچمدار آینده وان پلاس باشد به صفحه نمایش خمیده LTPO 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. پیش بینی ما این است که پانچ هول در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار خواهد گرفت. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار است.گمانه زنی ها بر این است که وان پلاس 11 به باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپری مجهز بوده و از شارژر 100 واتی پشتیبانی کند.

گیز چاینا منبع این خبر همچنین اشاره می‌کند که در وان پلاس 11 از فریم فلزی استفاده خواهد شد؛ و سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش (از نوع اپتیکال) قرار خواهد گرفت. سه لنز دوربین در قاب پشتی OnePlus 11 تعبیه شده است. این دوربین ها 50-48 و 32 مگاپیکسلی هستند و محدوده زوم 6 برابر تا 20 برابر را به تصویر میکشد.

وان پلاس 11 با چه رنگهایی عرضه میشوند؟

یک افشاگری از سوی Max Jambor به عنوان یکی از منابع نزدیک به این کمپانی مدعی شده است که وان پلاس 11 در رنگ‌های مشکی مات و سبز براق عرضه خواهد شد. با این حال، مشخص نیست که آیا این تنها رنگ بندی وان پلاس ۱۱ خواهند بود یا انتخاب‌های بیشتری وجود خواهد داشت.

این گوشی هوشمند دارای بدنه سرامیکی و فریم فلزی است و پنل پشتی آن دارای یک جزیره دوربین است که سه دوربین خواهد داشت، دوربین 50 مگاپیکسل اصلی (IMX890)، 48 مگاپیکسل فوق عریض (IMX581) و 32 مگاپیکسل تله فوتو (IMX709؛ زوم اپتیکال 2 برابر). سیستم دوربین نیز با همکاری Hasselblad ارائه خواهد شد.

اگر پیگیر اخبار فناوری باشید قطعا نام وان پلاس به گوشتان خورده برند بلند پرواز چینی که همیشه با اخبار شگفت انگیز همه را شوکه میکند جالب است بدانید که این برند در بازار چین به اپل چینی معروف است که این نشان از کیفیت درخور و شایسته محصولات این شرکت دارد نظر شما درباره وان پلاس 11 چیست؟

از فروشگاه ایران دیجی مال بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *