News

رندری مفهومی از P60 هوآوی منتشر شد!

p60 Huawei

رندری مفهومی و جذاب به تازگی از پرچمدار جدید شرکت هوآوی یعنی P60 منتشر شده که نکته قابل توجه آن تفاوت بسیار زیاد این گوشی نسبت به نسل قبلی است.

مدل P60 هواوی هم اکنون در حال تولید است و رندر مفهومی این گوشی پرچم‌دار را با دوربین‌های مربع شکل به صورت دوگانه و بریدگی مرکزی کپسولی‌شکلی نشان می‌دهد. نا گفته نماند که این تصویر ویرایش‌ شده است و رندر رسمی محسوب نمیشود. اما به هر حال ، باتوجه‌‌ به جزئیات تصویر به‌نظر می‌رسد تفاوت زیادی با P50 داشته باشد.

سری پی 50 هواوی با طراحی دوربین دایره‌ای دوگانه در قسمت پشتی عرضه شد و جزو اولین گوشی هوشمند شرکت بود که چنین ویژگی‌های جدید و نوآورانه را ارائه کرد. بدین‌ترتیب، جای‌گیری دوربین دوگانه مربعی در P60 با P50 هواوی متفاوت خواهد بود و دو دوربین در قسمت بالا و یک دوربین به‌همراه فلاش LED در قسمت پایین قرار دارد.

همچنین در نمای جلو، رندر P60 صفحه‌نمایشی با لبه‌های خمیده به‌همراه بریدگی کپسولی‌شکل برای میزبانی دوربین دوگانه را نشان می‌دهد. این در حالی است که P50 هواوی به صورت تک حفره وسط طراحی شده بود. بیش از اینها اطلاعاتی از این گوشی منتشر نشده و باید منتظر آینده بمانبم.

تهیه شده توسط تیم Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *