News

استوری به سیگنال آمد

استوری به سیگنال آمد

بیشتر مردم با شنیدن نام استوری یاد اپلیکیشن پر طرفدار اینستاگرام میفتند ولی شبکه های اجتماعی و پیامرسان های زیادی هم به مرور این قابلیت را به نرم افزار خود افزودند.

اپلیکیشن سیگنال که پس از شایعه پولی شدن واتس اپ و یا شایعاتی مبنی بر جاسوسی تلگرام و استفاده بی اجازه این پیامرسان از مجوزهای دسترسی تلفن همراه توانست کاربران قابل توجهی را به خود جذب کند

بزرگترین شعار سیگنال امنیت است که البته بی راه هم نمی گوید این شعار را میتوان با دیدن دسترسی های این پیامرسان به وضوح مشاهده کرد

حالا سیگنال دست به تغییر زده و قابلیت استوری که یک ویژگی پر طرفدار میان کاربران شبکه های اجتماعی و پیامرسان است به نرم افزار خود افزوده است.

نام این ویژگی جدید از سیگنال Stories نام دارد.

همان طور که میدانید استوری تنها 24 ساعت باقی میماند و بعد از 24 ساعت به صورت خودکار حذف میشود. همچنین شما میتوانید از بخش تنظیمات تعیین کنید که چه افرادی استوری شما را ببیند و چه افرادی نبینند.

با وجود اینکه فیسبوک و اینستاگرام مدت هاست از این ویژگی بهره میبرند، باید منتظر ماند و دید آیا سیگنال می‌تواند با تلاش های خود استفاده از سیگنال را در میان کاربران بیشتر کند ؟ قابلیت استوری سیگنال اکنون در اندروید و iOS ارائه شده و به‌زودی برای ویندوز هم عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

78 درصد کاهش درآمد ویدی وود در پی فیلترینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *