News

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان ; آمریکایی ها در رتبه های بعدی!

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان ; آمریکایی ها در رتبه های بعدی!

طبق گزارش مجله فوربز غول کره ای یعنی سامسونگ توانسته رتبه نخست بهترین کارفرما را به خود اختصاص دهد. نکته جالب این آمار اینجاست که مجله فوربز برای سومین سال متوالی است که سامسونگ را در این حوزه صدرنشین اعلام میکند. در این رتبه بندی به ترتیب شرکت های آمریکایی مایکروسافت , آی بی ام , آلفابت و اپل در رده های دوم تا پنجم قرار دارند.

مجله فوربز این آمار را از بررسی 150,000 کاربر از 800 شرکت فعال در کشورهای آمریکا , انگلیس , آلمان و سایر کشورها صورت گرفته است.

طبق گفته مجله فوربز شرکت‌ها از مشارکت اجازه شرکت در نظرسنجی را ندارد به همین دلیل اعتبار نتایج بیشتر میشود. به‌علاوه، هویت تمامی کسانی که در نظرسنجی شرکت می‌کنند، ناشناس باقی می‌ماند. فوربز می‌گوید پدیده‌ی «استعفای بزرگ» که در آن تعداد زیادی از کارمندان به‌صورت داوطلبانه در حال ترک شغل خود هستند، همچنان به قوت خود باقی است. این پدیده از اوایل سال 2021 شروع شد. کارکنان بیشتر از هر زمان دیگری برای حقوق و مزایای کاری بهتر ارزش قائل‌اند و به فرصت‌های پیشرفت و تعادل بین کار و زندگی اهمیت بیشتری می‌دهند.

شرکت کره ای سامسونگ که 266,673 کارمند دارد، بیشترین امتیاز را بدست آورده و به‌عنوان برترین کارفرمای جهان از دیدگاه مجله‌ی فوربز عنوان شده است. سامسونگ برای کسب این جایگاه توانست بهتر از مایکروسافت، آلفابت، اپل، ادوبی، دل و… ظاهر شود. فوربز سامسونگ را یکی از «بهترین کارفرمایان برای نیروهای جدید» نیز خطاب کرده است. در رتبه‌بندی فوربز، مایکروسافت پس از سامسونگ، دومین کارفرمای برتر دنیا شد. اپل پایین‌تر از آی بی ام و آلفابت و بالاتر از شرکت‌هایی مثل دل و ادوبی توانست رتبه‌ی پنجم را کسب کند.

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *