News

راس یانگ ; مشخصات دقیقی از نمایشگر آیفون 14 SE موجود نیست

راس یانگ ; مشخصات دقیقی از نمایشگر آیفون 14 SE موجود نیست

یک تحلیل گر صنعت نمایشگرها به نام راس یانگ میگوید ،  که اپل هنوز اندازه نمایشگر آیفون SE 4 خود را نهایی نکرده است. این شرکت درحال تحقیق بر روی تعدادی از تصمیمات مربوط به اندازه نمایشگر از سایز بین 5.7 تا 6.1 اینچی و همچنین نوع پنل نمایشگر OLED و LCD است.

جزئيات مشخصات نمایشگر آیفون SE 4 شرکت اپل

طبق شنیده ها اپل نمایشگرهای 6.1 اینچی OLED را از دو تأمین‌کننده و همچنین نمایشگرهای 5.7 تا 6.1 اینچی LCD را دو تأمین‌کننده دیگر درنظر گرفته است. با توجه به این اطلاعات، هنوز معلوم نیست که آیا آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 اینچی یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد یا اپل فکر دیگری دارد و آیا این صفحه‌نمایش از پنل OLED یا LCD استفاده خواهد کرد هم باز مشخص نیست.

نمایشگر OLED قطعا هزینه بیشتری خواهد داشت، چرا که مدل فعلی آیفون SE از صفحه‌نمایش LCD با حاشیه‌های ضخیم و دکمه هوم Touch ID بهره میبرد. سری آیفون‌های پرچمدار اپل مجهز به پنل‌های OLED هستند و همه مدل‌ها از زمان آیفون 12 از OLED استفاده می‌کنند.

این گمانه زنی وجود دارد که قیمت پنل‌های OLED به‌اندازه‌ای کاهش یابد که اپل توانایی استفاده از آنها را برای آیفون SE ارزان‌قیمت خود داشته باشد، بالاخص که این گوشی قرار نیست حداقل تا 2 سال دیگر به بازار بیاید.

جدا از اینکه اپل مدل بعدی گوشی SE خود را با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی یا 6.1 اینچی عرضه کند یا نه، یانگ معتقد است که آیفون SE 4 دارای طراحی تمام صفحه با ناچ خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل Face ID را برای این گوشی وجود خواهد داشت یا به شایعه سنسور اثرانگشت در دکمه پاور جامه ی حقیقت میپوشاند.

 

 

تهیه شده توسط تیم Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *