News

دومینوی اخراج ایلان ماسک در توییتر!

دومینوی اخراج ایلان ماسک در توییتر!

اگر از کسانی باشید که اخبار فناوری را مرتب دنبال میکنید حتما از کش و قوس های ایلان ماسک بر سر خریداری توییتر و ریاست آن بر این پلتفروم مطلع هستید و در یکی دو روز گذشته نیز او به صورت رسمی به هدفش رسید و سکان توییتر را در دست گرفت ; اما انگار حاشیه ها همچنان ادامه دارند.

روزنامه مطرح نیویورک تایمز در خبری می‌گوید او افراد مختلفی را در بخش های مختلف اخراج کرده است در حال مشخص نیست چند نفر شغل خود را از دست میدهند، اما منابع معتبر خبر از این میدهند که برخی تیم‌ها بیشتر از بقیه با چالش اخراج مواجه بودند.

به گزارش نیویورک تایمز، ماسک می‌خواهد تا روز اول نوامبر (10 آبان) با بخشی از کارمندان توییتر خداحافظی کند تا لازم نباشد که به عنوان پاداش به این کارمندان سهام بدهد. پیش‌تر واشنگتن پست در گزارشی مدعی شده بود که ماسک قصد دارد 75 درصد از نیروهای توییتر را اخراج کند، با این حال خود او با رد این گزارش گفته بود تعداد اخراجی‌ها تا این حد زیاد نخواهد بود.

کارکنان توییتر هم اکنون رقمی بالغ بر 7500 نفر است و طبق گفته نیویورک تایمز همین حالا از برخی مدیران خواسته شده تا فهرست نیروهای اخراجی را حاضر کنند. این گزارش ادعا میکند که اگر مالک جدید بتواند تا پیش از اول نوامبر با این نیروها قطع همکاری کند، دیگر نیازی به پرداخت رقم درشت ها بابت سهامشان نخواهد بود. توییتر هنوز اظهار نظری در این باره نکرده است.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *