Apple

ردمی نوت 12 پرو پلاس با سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

ردمی نوت 12 پرو پلاس با سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ

شیائومی ردمی نوت 12 را رسما 25 اکتبر (5 آبان) رنمایی خواهد کرد. و حتی پیش فروش آن در برخی از سایت ها نیز آغاز شده است.

 

احتمال استفاده‌ از دایمنسیتی 1080 در ردمی نوت 12 پرو پلاس

12 پرو پلاس اولین تلفن هوشمند جهان خواهد بود که سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX شرکت سامسونگ را به کار می‌گیرد. این سنسور اندازه 1/1.4 اینچی داشته، و اندازه هر پیکسل نیز 2.24 میکرو متر است. شیائومی تصمیم گرفته تا این دوربین اصلی Redmi Note 12 Pro Plus را به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز کند. بیش از این اطلاعاتی از دوربین این گوشی در دست نیست.

شیائومی هنوز سایر مشخصات +Note 12 Pro را منتشر نکرده است. اما گمان ها بر این است که این گوشی هوشمند از شارژ سریع 120 یا حتی 210 واتی پشتیبانی کند. انتظار میرود این دستگاه از صفحه نمایش AMOLED با لبه های خمیده بهرهمند شود. همان‌طور که گفته شد، Note 12 Pro Plus از سنسوری 200 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. اما Redmi Note 12 Pro از سنسور 50 مگاپیکسلی کمپانی سونی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) استفاده کند.

وب‌سایت Gizmochina به نقل از افشاگر معروف اطلاعات یعنی Panda is Bald، ادعای می‌کند که سری Redmi Note 12 از سه دستگاه تشکیل شده است: Redmi Note 12 Pro، Redmi Note 12 Pro+ و Redmi Note 12 Exploration. منبع مذکور در ادامه اضافه می‌کند که هر سه دستگاه از تراشه دایمنسیتی 1080 استفاده خواهند کرد. و در حال حاضر نیز هنوز خبری از نسخه پایه این گوشی در دست نیست. متاسفانه هنوز جزئیات نسخه Exploration مشخص نیست.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *