News

بروز رسانی اندروید 12L مایکروسافت برای سرفیس Duo ها

بروز رسانی اندروید 12L برای سرفیس Duo ها

این که ویندوز به گوشی های هوشمند بیاید خیلی پذیرفته شده نیست اما روح آن همچنان فضای اندروید را دربر گرفته؛ زیرا مایکروسافت از مضامین پیشرفته‌ی اندروید 12L بهره گرفته است تا ظاهر گوشی‌های تاشو سرفیس Duo و سرفیس Duo 2 را با رابط کاربری Fluent UI مطابقت دهد که در ویندوز 11 استفاده شده است.

به گزارش GSMArena، بخش اعلان‌ها و صفحه‌ی تنظیمات و بخش فعالیت‌های لانچر مایکروسافت در به‌روزرسانی اندروید 12L برای سرفیس‌ Duo و Duo 2 به‌گونه‌ای تغییر شکل داده شده‌اند تا ظاهر آنرا شبیه سیستم عامل ویندوز خود کند. این یعنی نمادها و رنگ‌ها و کنترل‌های رابط کاربری با سبک ویندوز ۱۱ هماهنگ شده‌اند. بسیاری از نواحی این پوسته اکنون تار شده‌ است که این ویژگی درواقع زبان طراحی مایکروسافت محسوب می‌شود. علاوه‌براین، تصویر زمینه‌های موجود در ویندوز اکنون برای این گوشی‌های تاشو ارائه شده است.

قابلیت Slim Pen 2 که در سرفیس Duo 2 پشتیبانی می‌شود، اکنون عملکردی شبیه کامپیوترهای شخصی سری سرفیس دارد و می‌توان با ضربه‌زدن روی دکمه‌ی بالای آن، نوار راه‌اندازی سریع یا میان‌برهایی برای برنامه‌های مرتبط را مشاهده کرد.

نسخه‌ی اصلی اندروید 12L نیز می‌شود که ازجمله می‌توان به نشانگرهای نوار وضعیت دوربین و میکروفون و ردیاب حریم خصوصی برای نمایش فهرست برنامه‌هایی اشاره کرد که در 24 ساعت گذشته از دوربین یا میکروفون استفاده کرده‌اند.

حجم به‌روزرسانی اندروید 12L برای سرفیس Duo و سرفیس Duo 2 به‌ترتیب حدود 2/6 و 3/2 گیگابایت حجم خواهد داشت شما میتوانید از طریق System Update نسبت به بروزرسانی اقدام کنید.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *