News

اپل از آیپد 10 جدید خود با پردازنده ی A14 بایونیک رونمایی کرد

اپل از آیپد 10 جدید خود با پردازنده ی A14 رونمایی کرد

اپل لحظاتی پیش از آیپد 10 سال 2022 خود آن هم با قلب تپنده A14 بایونیک رونمایی کرد.جالب است که طراحی این آیپد کاملا متفاوت شده و به طور کامل بروزرسانی شده است.در کنار رنگ های جذاب تر قابلیت مجیک کیبورد Folio فناوری است که به آیپد 10 سال جاری اضافه شده است.

مشخصات آیپد متحول شده ی اپل :

نسل دهم آیپد از طراحی جدیدی الگو گرفته است که لبه‌های تخت و صفحه بزرگ‌تری آن هم در اندازه 10.9 اینچی عرضه خواهد شد. این پنل حالا شباهت زیادی به آیپد ایر پیدا کرده و از نوع Liquid Retina است. رزولوشن نمایشگر این دستگاه که از True Tone پشتیبانی می‌کند، 2360 در 1640 پیکسل بوده و حداکثر روشنایی آن به 500 نیت می‌رسد. به‌علاوه، این تبلت حالا از تاچ آیدی بهره می‌برد و این حسگر را زیر دکمه کنار دستگاه قرار داده است.

آیپد 10 سال 2022 همان طور که در مقدمه گفته شد به تراشه A14 بایونیک مجهز است که قدرت CPU را 20 درصد و GPU را 10 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش می‌دهد. این دستگاه در جلو یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض برای تماس‌های ویدیویی دارد. در قاب عقب هم یک دوربین 12 مگاپیکسلی به‌روزشده قرار گرفته که می‌تواند تصاویر شفاف و ویدیوهای 4K بگیرد. این دستگاه همچنین از درگاه USB-C، وای فای 6E و سازگاری با شبکه‌های 5G بهره مند است.

با وای فای 6 سرعت ارتباطات در آپید جدید درصد قابل توجهی (30%) بیشتر شده است. مدل 5G هم اجازه خواهد داد تا در شرایط ایده‌آل به حداکثر سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشید. آیپد نسل دهم علاوه بر eSIM از سیم کارت‌های فیزیکی هم پشتیبانی خواهد کرد.

آیپد جدید اپل میکروفن‌های دوگانه دارد که طراحی شده‌اند تا با دوربین‌ها کار کنند و صدا را از دوربین فعال بگیرند و نویز پس‌زمینه را جای ممکن کاهش دهند. بلندگوهای جدید افقی استریو هم به ارتقای تجربه استفاده از محتوا در این دستگاه کمک می‌کند.

آیپد 10 2022 از امروز برای سفارش در دسترس قرار می‌گیرد و عرضه آن از 3 آبان آغاز خواهد شد.

 

و اما درباره ی قیمت آیپد اپل :

قیمت مدل وای فای در آمریکا از 449 آغاز میشود و مدل سلولار تا 599 دلار خواهد بود. این دستگاه با حافظه های داخلی 64 و 256 گیگابایت عرضه میشود و در رنگ‌های آبی، صورتی، زرد و نقره‌ای به دست کاربران خواهد رسید.

اپل همچنین می‌گوید قیمت مجیک کیبورد Folio جدید 249 دلار و اپل پنسل نسل یک هم 99 دلار آمریکاست خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *