News

کانسپت گوشی رول شونده موتورولا لو رفت!

کانسپت گوشی رول شونده موتورولا لو رفت!

در جریان رویداد فناوری لنوو، این شرکت محصولات جالبی را به‌نمایش گذاشت که جالب‌ترین آن‌ها، مدل مفهومی یک گوشی هوشمند رول شونده از سوی موتورولا به‌عنوان برند زیرمجموعه لنوو بود. البته، این شرکت تأکید کرده است که فناوری مذکور هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بوده و تا تجاری‌سازی آن فاصله زیادی باقی مانده است. بااین‌حال، خوب است که شاهد نوعی پیشرفت در انواع گوشی‌های موبایل باشیم.

طرح اولیع گوشی رول شونده عمودی کمپانی موتورولا

مدل کاملا مفهومی رول شونده محصول گروه نوآوری داخلی موتورولا به نام 312 Labs بوده است. درحالی‌که این گروه بر طیف گسترده‌ای از فناوری‌های مختلف تمرکز کرده، هدف آن‌ها تلاش برای حل مشکلات مشتری با تجربیات نوآورانه است. به‌گفته‌ی موتورولا، فناوری OLED منعطف می‌تواند «تعادل مطلوب محتوا و راحتی» را فراهم کند. این گوشی مفهومی جدید در سه حالت به نام‌های بازشده، فشرده و پیک را ارائه میدهد.

در فشرده‌ترین حالت، دستگاه مفهومی جدید می‌تواند ابعاد نمایشگری معادل چهار اینچ داشته باشد و در شکل توسعه‌یافته خود تا 6.5 اینچ افزایش یابد. درحالی‌که چیزی شبیه به این یک مورد شگفت‌انگیز محسوب می‌شود، ما قبلاً شاهد استفاده از فناوری مشابه در یک دستگاه تقریباً آماده تولید، یعنی گوشی رول شونده ال جی، بوده‌ایم. این دستگاه هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت، اما پس از اینکه شرکت تصمیم گرفت بازار گوشی‌های هوشمند را ترک کند، به کارمندان فروخته شد.

 

به نظر شما محصول خلاقاته موتورولا موفق خواهد بود.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *