News

آیپد پرو 2022 اپل با پشتیبانی از Wi-Fi 6E رونمایی شد

آیپد پرو 2022 اپل با پشتیبانی از Wi-Fi 6E رونمایی شد

اپل آیپد پرو 2022 خود را در دو نسخه 11 و 12.9 اینچی به همراه پردازنده M2 رونمایی کرد تا با یک محصول بسیار حرفه ای روبرو باشیم.

همان‌طورکه بلومبرگ در گزارشی اختصاصی اعلام کرده بود، اپل بدون برگزاری کنفرانس و صرفاً ازطریق بیانیه‌ای مطبوعاتی نسل ششم آیپد پرو را معرفی کرد. این نخستین بار در حدودا ۱٫۵ سال اخیر است که اپل خانواده‌ی آیپد پرو را به‌روزرسانی می‌کند. آیپد پرو 2022 که در مدل‌های 11 اینچ و 12.9 اینچ معرفی شده است، از M2 استفاده می‌کند، پردازنده‌ای که پیش‌تر در مک بوک ایر و مک بوک پرو 2022 شاهد آن بودیم.

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد نسل جدید آیپد پرو محصولی همه فن حریف و پرتابل با قدرت پردازشی فوق العاده و به‌ لطف بهره‌مندی از قلم لمسی اپل پنسل، تجربه‌ی لذت‌بخشی به شما خواهد داد. طبق گفته ی اپل، آیپد پرو 2022 مدرن ترین صفحه‌نمایش را در بین محصولات پرتابل (قابل حمل) و با سیستم صوتی تشکیل شده از چهار اسپیکر، تجربه‌ی صدای فوق العاده به کاربر خواهد داد.

اپل آیپد پرو 2022 را در دو نسخه 11 اینچ و 12.9 اینچ در اختیار متقاضیانش میگذارد. پیش‌فروش این تبلت‌ها از امروز آغاز شده و اپل قصد دارد آن‌ها را در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان 1401) عرضه نماید.

آیپد پرو دارای فناوری Wi Fi نسخه 6E به سرعت 2/4 گیگابایت رسیده است

اپل آیپد پرو 2022 را به‌صورت پیش‌فرض با iPadOS 16 دردسترس قرار می‌دهد، سیستم‌عاملی که پیش‌تر در جریان برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان معرفی شده بود. براساس اعلام اپل این سیستم‌عامل دو روز قبل از عرضه‌ی آیپد پرو، در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) منتشر می‌شود.

رنگ های عرضه شده اپل برای آیپد پرو در نسل جدید تغییر نکرده است. اپل همچنان این تبلت را فقط با رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌کند. علاوه بر آن، حداکثر حافظه‌ی ذخیره‌سازی ارائه‌شده در آیپد پرو مثل نسل قبل دو ترابایت خواهد بود. کانفیگ‌هایی که به 128 256 یا 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهزند هشت گیگابایت رم دارند، اما در کانفیگ‌های مجهز به یک و دو ترابایت حافظه، از 16 گیگابایت رم بهره مند است.

 

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *