News

شایعه ; آیپد پرو 2022 در روز های آینده بی سر و صدا رونمایی خواهد شد!

مارک گارمن، که یک افشاگر شناخته شده و البته خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، در گزارشی اختصاصی گفت نسل بعدی آیپد پرو اپل در روزهای آینده رونمایی می‌شود. آیپد پرو 2022 در مدل‌های 11 و 12/9 اینچی معرفی خواهند شد که با کدنام J617 و J620 خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود آیپد پرو نسل جدید به پردازنده‌ی M2 مجهز باشد؛ همان پردازنده‌ای که قبل تر در مک بوک ایر از آن بهره برده است.

اپل با رونمایی آیپد پرو 2022 برای نخستین بار در یک سال و نیم اخیر، تبلت‌های حرفه‌ای خود را به‌روزرسانی می‌کند و به نظر میرسد بزرگ‌ترین تغییر آیپد پرو جدید بهره‌مندی از پردازنده‌ی پرقدرت M2 خواهد بود. پردازنده‌ی M2 باعث می‌شود سرعت عملکرد آیپد پرو حدودا 20 درصد بیشتر شود.M1 سال گذشته تحول بزرگی را رقم زد؛ با این حال، آیپد پرو به‌لطف M2 تبلت بسیار قدرتمند به نظر میرسد.

آیپد پرو 2022 از لحاظ ظاهری تفاوتی با مدل قبلی نخواهد داشت و همچنان قرار است لبه‌ی تخت داشته باشد. این چهارمین سال متوالی است که آیپد پرو با لبه‌ی تخت تولید می‌شود. طراحی اولیه‌ی آیپد پرو که سال 2015 نمایش داده شد، تنها سه سال دوام داشت. ظاهر فعلی آیپد پرو جذاب‌تر و با زبان طراحی محصولات اپل کرده.گارتر است. صفحه نمایش تخت حتی به تلفن های آیفون اپل هم رسیده است.

علاوه بر آیپد پرو، به‌نظر می‌رسد اپل تمرکز خود را بر روی آیپد های با درگاه Type-C معطوف کرده است. به احتمال زیاد طراحی آیپد جدید مشابه آیپد پرو خواهد بود تا لبه‌ی تخت به یکی دیگر از مجموعه‌محصولات اپل نیز افزوده شود. آیپد نسل 2022 قرار است مهم‌ترین تغییر تبلت‌های استاندارد خانواده‌ی آیپد در چند سال اخیر باشد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود سیستم‌عامل iPadOS 16.1 به‌زودی برای این دستگاه ها ارائه شود.

تا پیش از انتشار گزارش جدید، گفته می‌شد اپل آیپد پرو را هم‌زمان با مدل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی معرفی خواهد کرد؛ اما گارمن اکنون می‌گوید لپ‌تاپ‌های جدید سری مک بوک بعداً از راه می‌رسند. این لپ‌تاپ‌ها تا قبل از پایان امسال عرضه میشوند. اپل طبق روال گذشته خود مک‌های جدیدش را در ماه نوامبر (آبان و آذر) رونمایی می‌کند.

در سال‌های گذشته، اپل آیپدها و مک های جدیدش را در رویداد مطبوعاتی معرفی کرده است؛ اما امسال متفاوت است. به‌احتمال فراوان اپل قصد دارد بیشتر انرژی بازاریابی خود را برای رونمایی هدست واقعیت ترکیبی در اوایل سال 2023 صرف کند.

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *