News

مشخصات نمایشگر Pixel Fold گوگل پیش از رونمایی رسمی لو رفت!

شایعات منتشر شده از تلفن هوشمند تاشو گوگل برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شده است. گفته می‌شود که این دستگاه طراحی شبیه به Oppo Find N. از کمپانی چینی آپو داشته و از تراشه تنسور G2 نیرو می‌گیرد. هم اکنون مشخصات نمایشگر پیکسل فولد فاش شده است. پس با ترنجی همراه بمانید تا نگاهی به شایعات موجود بیندازیم.

نمایشگر های پیکسل فولد توسط سامسونگ تولید خواهد شد

پایگاه سایت 91Mobiles به توجه گزارشاتWojciechowski، ادعا کرده که هر دو صفحه نمایش داخلی و خارجی Pixel Fold را سامسونگ خواهد ساخت. صفحه نمایش بزرگ تر که در داخل دستگاه قرار گرفته از وضوح 1840×2208 پیکسل و ابعاد 123 میلی متر در 148 میلی متر بهره خواهد برد. بیشترین میزان روشنایی این صفحه نمایش 1200 نیت، و روشنایی متوسط آن معادل 800 نیت خواهد بود. طبق ادعا های مذکور نمایشگر داخلی پیکسل فولد از نرخ نوسازی بالایی (احتمالا 120 هرتز) برخوردار باشد. منبع مورد نظر درباره ی مشخصات فنی محصول گوگل اطاعاتی منتشر نکرده است.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Pixel Fold قرار میگیرد. دوربین اصلی رزولوشن 64 مگاپیکسلی داشته و از سنسور سونی IMX787 برخوردار خواهد بود. دوربین اولترا واید آن 12 مگاپیکسلی خواهد بود. خوشبختانه گوگل برای این دستگاه یک دوربین 10.8 مگاپیکسلی تله فوتو (با بهره گیری از سنسور S5K3J1) نیز در نظر گرفته است. دوربین سلفی داخلی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی بوده؛ اما دوربین سلفی موجود فضای بیرونی از سنسور S5K3J1 بهره می‌برد. نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند تاشو احتمالاً توسط چیپست Tensor تامین می‌شود. با توجه به کد منبع اندروید 12، این دستگاه از همان تراشه پیکسل 6 استفاده می‌کند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، اما برخی نیز معتقدند که Google Pixel Fold به سومین نسل تراشه تنسور (که احتمالا در سال 2023) معرفی خواهد شد، مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که برای خرید گوشی هوشمند تاشو آینده گوگل باید تا مارس 2023 منتظر بمانیم. با آنکه وجود تا به حال گوگل این گوشی را تایید رسمی نکرده است اما امیدواریم اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

 

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *