News

بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو

بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو

موبایل گوگل پیکسل ۷ که پرچمدار این. شرکت محسوب میشود به زودی پرده برداری می شود و تراشه انحصاری گوگل یعنی Tensor در آن حضور خواهد داشت. این تراشه نامش Tensor G2 خواهد بود. و خیلی از کاربران می خواهند بدانند که آیا همانند نسل قبلی خود، از رقابت عقب خواهد ماند یا عملکرد خوبی از خود نمایش خواهد داد. بیاید برای جواب به این سوال از بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو کمک بگیریم

این نتایج نشان میدهد تراشه G2 که از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد. با بررسی این نمرات در مقایسه با نسل اول تنسور گوگل باید گفت که بر روی کاغذ و با اعداد ارقام ارتقاء صورت گرفته است.

با اندکی دقت و بررسی و مقایسه با دیگر برند ها شرکت باید گفت که همچنان امتیازات تنسور جی ۲ قابل مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس میباشد و میتواند عرض اندام کند. با این حال که این نشت جدید اطلاعات مهر تایید بر افزایش جزئی سرعت Tensor G2 را تایید میزند. اما چیزی که مورد انتظار است در چیپست نوظهور شاهد پیشرفت‌های عمده در بخش ISP (یعنی پردازش سیگنال تصویر) و قدرتمند شدن در بخش هوش مصنوعی است.
بر اساس شایعات که تاکنون منتشر شده است،پردازنده Tensor G2 یک نسخه اصلاح‌شده از تراشه اصلی Tensor میباشد. انتظار میرود با Tensor G2 شاهد عملکرد بهینه تر نسبت به سیستم دفع حرارت، اتصال و پایداری بهتر مودم و در کل استقامت باتری بهتر باشیم.

 

 

حال در بخش پایانی نظرات خود را درباره پردازنده جدید گوگل با ما در میان گذارید.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *