News

Mi UI 14 شیائومی تبلیغات نخواهد داشت!

Mi UI 14 شیائومی تبلیغات نخواهد داشت!

ویژگی‌های جدید رابط کاربری اختصاصی شیائومی به‌بیرون درز کرده است. طبق تغییرات گزارش‌شده، نسخه جدید MIUI 14 شیائومی کمک می‌کند تا فضایی که در دستگاه‌های بهره‌مند از آن اشغال شده است را ازطریق حذف تبلیغات و نرم‌افزارهای مزاحم، کاهش دهد. به‌نظر می‌رسد حذف تبلیغات در ربط کاربری MIUI مدت زیادی طول کشیده است، زیرا حتی MIUI 13 نیز دارای ویژگی‌های تبلیغاتی می‌باشد.

حذف تبلیغات در شیائومی MIUI 14

طبق گزارشی کشور چین، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی ظاهراً در تاریخ 19 نوامبر/28 آبان رونمایی میشود. تاریخ انتشار MIUI 14 احتمالا با رونمایی گوشی های جدید این شرکت همزمان باشد که در این مورد باید سری Xiaomi 13 باشد. برخی از ویژگی‌های این رابط کاربری قبلاً فاش شده، اما به‌نظر می‌رسد تغییرات بزرگ دیگری در راه است که دارندگان تلفن‌هایی را که از آخرین نرم‌افزار MIUI پشتیبانی می‌کنند، خوشحال خواهد کرد.

در اول گزارش، آمده که MIUI 14 تبلیغات نخواهد داشت. یکی از راه‌هایی که شیائومی توانست به‌سرعت رشد کند و درعین‌حال در رقابت باقی بماند، استفاده از تبلیغات در MIUI بود. طرفداران یاد گرفتند که تبلیغات را تحمل کنند زیرا آن‌ها گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه شیائومی، ردمی و POCO را خریداری می‌کردند که مشخصات مشابهی را برای دستگاه‌های بسیار گران‌تر از رقبای سرشناس ارائه می‌دادند. با این اوصاف، رابط کاربری جدید شیائومی تبلیغ نخواهد داشت.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *