News

بررسی گوشی گوگل پیکسل 7a

بررسی گوشی گوگل پیکسل 7a

محصولات سری پیکسل a گوگل درواقع جزو محصولات میان رده شرکت گوگل محسوب می‌شوند. زمانی پرچمدار نسل این سری، پیکسل 6a بود که در ماه جولای سال 2022 روانه‌ی بازار شد. در ادامه مدل جدید این گوشی یعنی گوگل پیکسل 7a در نیمه‌ی اول ۲۰۲۳ به‌بازار عرضه شد.

گوگل پیکسل 7a یکی از جدیدترین نسخه های اضافه شده به سری پیکسل های بسیار تحسین شده توسط گوگل است. پیکسل 7a به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار در سری خود، دارای ویژگی های پیشرفته و مشخصات قدرتمندی است که نیازهای علاقه مندان به فناوری و کاربران گوشی های هوشمند را برآورده می کند. گوشی گوگل پیکسل 7a با قابلیت‌های دوربین چشمگیر، عملکرد یکپارچه و تجربه نرم‌افزاری کاربرپسند، قصد دارد تجربه‌ای عالی را به کاربران خود ارائه دهد. در این مقاله ایران دیجی مال، مشخصات کلیدی، طراحی، عملکرد، قابلیت‌های دوربین، قیمت و تجربه کاربری کلی گوگل پیکسل 7a را بررسی می‌کنیم و یک نمای کلی از این دستگاه مورد انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

مشخصات و ویژگی های کلیدی

صفحه نمایش و وضوح

گوگل پیکسل 7a دارای صفحه نمایش فوق العاده ای است که تصاویر مورد علاقه شما را زنده می کند. با رنگ‌های پر جنب و جوش و جزئیات واضح، تماشای فیلم یا مرور گالری عکس شما به تجربه‌ای فراگیر تبدیل می‌شود. به علاوه، صفحه نمایش با وضوح بالا تضمین می کند که هر متن و تصویر واضح و شفاف به نظر می رسد. برای محافظت از این صفحه نمایش، گلس شیشه ای تمام صفحه گوشی گوگل مدل GOOGLE PIXEL 7A برند رد لیبل پیشنهاد می‌شود که ایران دیجی مال به عنوان وارد کننده این کالا را برای نیازمندان لوازم جانبی گوگل پیکسل 7a فراهم کرده است.

پردازنده و عملکرد

گوگل پیکسل 7a در سیستم خود، به یک پردازنده قدرتمند مجهز شده است که عملکرد چندوظیفه ای روان و عملکرد بدون تاخیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. چه در حال جابه‌جایی بین برنامه‌ها، انجام بازی‌های گرافیکی فشرده یا ویرایش عکس‌ها باشید، این گوشی می‌تواند بدون خسته شدن از عهده همه این کارها برآید.

ظرفیت باتری و شارژ

هیچ کس دوست ندارد باتری در وسط روز تمام شود و گوگل پیکسل 7a این را می‌فهمد. با ظرفیت باتری کافی آن، می توانید بدون نگرانی در مورد یافتن پریز شارژ، به برنامه شلوغ خود ادامه دهید. و هنگامی که زمان شارژ مجدد فرا می‌رسد، قابلیت شارژ سریع آن، گوشی شما را در کمترین زمان ممکن شارژ می کند.

گلس شیشه ای GOOGLE PIXEL 7A

گلس شیشه ای تمام صفحه GOOGLE PIXEL 7A

مشخصات و ویژگی های دوربین عقب

وقتی نوبت به ثبت عکس‌های خیره‌کننده می‌رسد، گوگل پیکسل 7a وارد می‌شود. Pixel 7a دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی چشمگیر است که به شما امکان می دهد حتی در شرایط نوری چالش برانگیز تصاویر واضح و دقیق بگیرید. با ویژگی‌هایی مانند لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار تشخیص فاز، می‌توانید با عکس‌های تار خداحافظی کنید. لنز اولتراواید آن پوشش 120 درجه‌ می‌دهد و سایز پیکسل 1.12 میکرومتر است.

پردازش تصویر و بهبود نرم افزار

Google پیکسل 7a با پردازش تصویر پیشرفته و بهبودهای نرم افزاری، قابلیت های دوربین خود را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. با ویژگی‌هایی مانند HDR+ و Night Sight، می‌تواند عکس‌های خیره‌کننده در هر شرایط نوری ثبت کند. چه یک روز آفتابی روشن یا یک اتاق کم نور باشد، می‌توانید اعتماد کنید که Pixel 7a رنگ‌های زنده، جزئیات واضح و نوردهی متعادل را ارائه می‌کند. برنامه دوربین بصری همچنین طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عکس های خود را به خوبی تنظیم کنید.

نسخه اندروید و ویژگی های منحصر به فرد پیکسل

Google Pixel 7a بر روی جدیدترین نسخه اندروید اجرا می شود و تجربه کاربری روان و یکپارچه ای را ارائه می دهد. با دسترسی به آخرین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی، می‌توانید مطمئن باشید که Pixel 7a شما همیشه به‌روز است. آنچه سری پیکسل را از سایر دستگاه های اندرویدی متمایز می کند، ویژگی های انحصاری پیکسل است. از ادغام دستیار Google گرفته تا Pixel Launcher خلاقانه، تجربه نرم‌افزاری منحصربه‌فردی را که Pixel 7a ارائه می‌کند، دوست خواهید داشت. در حالت کارخانه این گوشی با اندروید 13 برنامه ریزی شده است ولی قابلیت ارتقا به اندروید های بالاتر را نیز دارد.

راهنمای انتخاب گوشی گوگل پیکسل 7a

Google Pixel 7a گزینه‌های قیمتی رقابتی را ارائه می‌کند و آن را به انتخابی جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال گوشی هوشمندی باکیفیت و بدون ضرر هستند. با انواع مختلف مقدار فضای ذخیره سازی موجود، می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد.

Google Pixel 7a قابلیت‌های دوربین چشمگیر، تجربه نرم‌افزاری کاربرپسند و قیمت رقابتی را با هم ترکیب می‌کند. با دوربین‌های قدرتمند عقب و جلو، می‌توانید عکس‌ها و سلفی‌های خیره‌کننده بگیرید. رابط کاربری بصری و به‌روزرسانی‌های تضمینی نرم‌افزار تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را تضمین می‌کند. چه از علاقه مندان به عکاسی باشید و چه کسی که از یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و مقرون به صرفه قدردانی می کنید، Pixel 7a قطعا ارزش بررسی دارد. بنابراین، آماده باشید تا Pixel 7a را در دست بگیرید و لذت ببرید.

در کل، گوگل پیکسل 7a ثابت می کند که مجموعه ای از ویژگی ها و مشخصات چشمگیر را ارائه می دهد. از طراحی شیک و ارگونومیک گرفته تا عملکرد قدرتمند و قابلیت‌های دوربین استثنایی، پیکسل 7a در ارائه یک تجربه گوشی هوشمند درجه یک عالی است. این دستگاه با نرم افزار کاربر پسند و عمر باتری قابل اعتماد خود، مطمئناً نیازهای کاربران معمولی و علاقه مندان به فناوری را برآورده می کند. در مجموع، Google Pixel 7a همچنان خود را به عنوان یک پیشرو در بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت می‌کند و نوید نوآوری و برتری را ارائه می‌دهد.

پیکسل 7a یک گوشی سبک‌تر و ارزان‌تر، اما قدرتمند و مطمئن

می‌توان گفت که پیکسل 7a نسخه‌ی ضعیف‌تر پیکسل ۷ استاندارد می‌باشد. ولی برای کسانی که دنبال کارایی و عملکرد مناسب گوشی در کنار هزینه پایین هستند، گزینه ای مناسب محسوب می‌شود. این دستگاه ازنظر دوربین، شبیه پیکسل ۶ و پیکسل 6a هست و شما می‌توانید از عملکرد مشابه این گوشی بهره مند شوید.

خرید حضوری از ایران دیجی مال

*در صورتی که قصد خرید کالا به صورت حضوری از شرکت ما را دارید لطفا پیش از خرید با تلفن زیر هماهنگ فرمایید:

۰۲۱-۳۶۹۰۱۵۰۶

شنبه تا پنج شنبه ۱۱ الی ۱۷

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *