News

مجوز EEC باعث لو رفتن مشخصات Poco F5 شد

برند پوکو که یکی از زیرمجموعه های کمپانی شیائومی محسوب میشود. به جرأت موفق‌ترین برندهای این شرکت به شمار میرود که همواره محصولات آن با سخت‌افزارهای قدرتمند، قابلیت‌های جذاب و قیمت وسوسه انگیز شناخته شده هستند. اما به تازگی، مشخصات اصلی پوکو F5 با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شده است.

 مجوز EEC این دستگاه باعث لو رفتن اطلاعاتش شد

نسخه جهانی Poco F5 پس از مشاهده شدن در پایگاه داده IMEI، حالا در وب سایت EEC Certification نیز دیده شده است. نسخه جهانی این گوشی هوشمند بعدی برند پوکو، با شماره مدل 23013RK75G عرضه می‌شود. به طور خلاصه، نسخه مخصوص بازار هند پوکو F5 و نسخه جهانی این دستگاه قبلا گواهینامه‌های زیادی را دریافت نمودند.

لیست منتشر شده این وبگاه تایید می‌کند که دستگاه ادعایی دارای مارک Poco خواهد بود. بنابراین می‌توان حدس زد که این دستگاه محصول بعدی برند Poco باشد، به احتمال فراوان نامش Poco F5 خواهد بود. همچنین، این موضوع، خود نشانه اصلی این است که پوکو گوشی‌های هوشمند F5 را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد.ولی همچنان اطلاعات دقیق تری از این گوشی در دست نیست.

طبق گزارش مرجع خبری XiaomiUI،  گوشی هوشمند جدید پوکو احتمالا از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 2K برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، این گزارش، شماره مدل Poco F5 ادعایی را تایید نموده. بنابراین، پوکو F5 احتمالا نخستین گوشی پوکو باشد که از این وضوح تصویر برخوردار است. لازم به ذکر است که این گوشی اولین گوشی با رزولوشن 2K نیست.

اطلاعات منتشر شده، نشان دهنده آن است که F5 یک اسم رمز به نام Mondrian دارد. علاوه بر این، این دستگاه احتمالا با یک پنل AMOLED با وضوح 1440 × 3200 پیکسل عرضه خواهد شد. همچنین این نمایشگر دارای نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت خواهد بود. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخصات اصلی پوکو F5 که با لو رفتن مجوز EEC این دستگاه مشخص شده است، چیست؟ به نظر شما این موبایل میتواند رکورد فروش را در قیاس با هم خانواده های گذشته خود بشکند؟

 

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *