News

اسپیکر چند منظوره مایکروسافت با امکاناتی جذاب رونمایی شد

اسپیکر چند منظوره مایکروسافت با امکاناتی جذاب رونمایی شد

غول تکلونوژی آمریکایی , مایکروسافت از بلندگوی چند منظوره خود به نام Audio Dock با طراحی بیضی شکل و تجهیز شده به دکمه اختصاصی مایکروسافت تیمز‌ پرده برداشت که ویژگی های بسیار جذابی دارد، برگزاری جلسات در این برنامه را ساده‌تر می‌کند.

این داک صوتی از پورت های ارتباطی متعددی بهره مند است از جمله چهار پورت HDMI، یک پورت USB-A  و دو پورت USB-C که از شلوغ شدن میز کار جلوگیری میکند و در عین حال امکانات خوبی را در به شما خواهد داد. کاربران می‌توانند حداکثر تا دو نمایشگر را با اتصالات HDMI و USB-C  به آن متصل کنند. به علاوه این داک صوتی شارژر 60 واتی پشتیبانی میکند که واقعا منحصر به فرد است.

Microsoft Audio Duck

 

این محصول جذاب چند منظوره می‌تواند نویز را به صورت قابل توجهی محو کند و صدایی شفاف و بدون نویز به شما ارائه کند. هنگام برگزاری جلسات صوتی وضعیت میکروفون کاربر را از نظر وضوح صدا به خوبی نمایش میدهد و گزینه مطلوبی برای استفاده در جلسات با مایکروسافت تیمز است.  این داک صوتی دارای دکمه اختصاصی برای پیوستن سریع به جلسات مایکروسافت تیمز و بالا بردن دست را به کاربر خواهد بخشید.

 

مایکروسافت سنگ تمام گذاشته 

این بلندگوی چند منظوره دارای یک کنترل از راه دوردستی جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به جلسات تیمز ملحق شوند. همچنین با سایر برنامه‌های جلسه مانند پاورپوینت و سایر برنامه‌های دیگر مانند Prezi  یا Keynote کار می‌کند. کاربران می‌توانند با کنترل از راه دور به راحتی اسلایدها را جلو و عقب زده و جلسات را مدیریت کنند.

همانطور که مشاهده میکنید در این داک صوتی مایکروسافت مشاهده می‌شود، دکمه‌ای برای مایکروسافت تیمز روی آن در نظر گرفته شده. این دکمه اختصاصی با کنترل از راه دور از طریق بلوتوث ورژن 5.2 است نیز عمل میکند و بردی حدود 10 متری دارد. به صورت مشابه روی کنترل داک صوتی نیز دکمه‌هایی مخصوص مایکروسافت تیمز تعبیه شده است تا بدون نیاز به در دسترس بودن دستگاه با کنترل از راه دور حضورش را اعلام کند.

 

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *