Huawei

بررسی و مشخصات ساعت هوشمند HUAWEI GT3

بررسی و مشخصات ساعت هوشمند HUAWEI GT3
این روز ها با توجه به گسترش فناوری و سرعت رو به جلوی تکنولوژی مهندسان اقدام به طراحی و تولید ساعت های هوشمندی کرده اند. این ساعت های هوشمند جزو پر مصرف ترین لوازم جانبی در میان کاربران شده اند. همچنین به دلیل محبوبیتی که این محصولات دارند شرکت های زیادی تمایل به ورود به عرصه ی آن ها دارند و با یکدیگر به رقابت میپردازند. شرکت هواوی یکی از این شرکت ها است که خوشبختانه در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده و حرفی برای گفتن دارد.

GT3 پرچمدار هواوی:
ساعت هوششمند GT3 یک ساعت هوشمند بسیار با کیفیت از برند هواوی است که در جایگاه پرچمدار حضور یافته و ویژگی های ظاهری و فنی قدرتمندی است. به قدری که میتواند با رده بالا ترین ساعت ها در بازار فعلی رقابت کند.
مقاوم در برابر آب:
کیفیت خوب و متریال پیشرفته به کار رفته در این ساعت هوشمند امکان این را میدهد تا بتواند در اثر تماس با آب مقاومت از خودش نشان بدهد و حتی تا عمق 50 متری زیر آب را نیز تحمل کند. پس با توجه به این اوصاف میتوان نتیجه گرفت که این ساعت برای فعالیت های ورزشی مخصوصا شنا بسیار کاربردی است و هیچ گونه نگرانی را برای مصرف کنندگان به وجود نمیاورد.

شارژ دهی و باطری:
یکی از نقطه ضعف های بزرگی که در میان بسیاری از ساعت های هوشمند مشاهده میشود و رایج است مشکل نگهداشتن شارژ و باطری است. تصور این که مجبور باشیم هر روزه ساعت را به شارژ بزنیم برای ما اذیت کننده است و همچنین ممکن است عملکرد باطری را با مشکل مواجه کند. اما خوشبختانه این مشکل در اینجا مشاهده نمیشود و ما شاهد عملکرد خوبی از برند هواوی هستیم. به این صورت که با یک بار شارژ کامل کردن در مدل 42 میلی متری تا 7 روز و در مدل 46 میلی متری به مدت 14 روز به ما امکان استفاده از ساعت را میدهد. در نتیجه شما میتوانید با خیال راحت در طول فعالیت های روزمره ی خود از این ساعت هوشمند بهره ببرید.

 

قابلیت مکالمه:
موقعیت هایی ممکن است برای شما یش بیاید که امکان پاسخ دادن به تلفن همراه خود را نداشته باشید یا مثلا تلفن همراه فاصله ی زیادی از شما داشته باشد. جای نگرانی نیست و شما میتوانید از طریق این ساعت هوشمند به تلفن خود پاسخ داده و مکامه را شروع کنید. در بدنه ی این ساعت یک میکروفون قدرتمند و بلندگوی قوی قرار گرفته است که حتی شما میتوانید در جایی که شلوغ است و پر از سر و صدا به تلفن خود پاسخ دهید. همچنین فعالیت های دیگری هم میتوان انجام داد مثل ضبط کردن صدا یا گوش دادن به فایل های صوتی.


طراحی و ساخت جذاب:
این ساعت های هوشمند در دو سایز 42 و 46 میلی متری برای مچ های کوچک تر و بزرگ تر طراحی شده اند.
هر دو مدل دارای یک صفحه ی گرد و کاملا کلاسیک دارند که به ما حس ساعت های مچی زیبا و کلاسیک در بازار را میدهند.در مدل 46 میلی متری ما میتوانیم درجه بندی 1 تا 60 و یک فریم فلزی را مشاهده کنیم.
از بحث طراحی فریم که بگذریم این ساعت در هر دو مدل دارای بند های منحصر به فردی است.بند چرمی قهوه ای رنگ در مدل 46 میلی متری و بند فلزی طلایی رنگ در مدل 42 میلی متری ساعت را بسیار زیبا تر و شیک تر جلوه میدهند.
بررسی ضربان قلب و سطح اکسیژن خون:
GT3 ساعتی است که به دو سنسور پایش سطح خون و ضربان قلب مجهز است که به این وسیله شما میتوانید در طول شبانه روز سطح سلامتی خود را بررسی و پایش کنید. به علاوه مواردی مانند دمای سطح پوست و اندازه‌گیری سطح استرس هم در این زمینه به شما کمک می‌کنند. به طور کلی این ساعت های هوشمند قادر به انجام کار هایی هستند که گوشی های معمولی توانایی انجام آن را ندارند. برای مثال با وجود قابلیت هایی مثل همین پایش ضربان قلب,سطح اکسیژن خون,سبک خواب، تناسب اندام، ورزش‌های مختلف و… شما میتوانید نظارت کاملی بر سلامتی و سبک زندگی خود داشته باشید. از قابلیت های دیگر این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد.امکان شارژ بی‌سیم، برخورداری از بیش از 100 تمرین ورزشی، مانیتورینگ شبانه‌روزی، پایش کامل ضربان قلب و صد البته طراحی فوق‌العاده زیبا مجهز شده است.

 


قابلیت های فوق العاده:
برند هواوی امکانات و قابلیت‌های متفاوتی را در ساعت هواوی GT3 گنجانده و به موجب آن، کاربری‌های لذت‌بخشی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد. در این محصول از فناوری TruSeen نسل 5 استفاده شده که از 8 فوتودیود نوری در یک طرح دایره‌ای و دو منبع نور تشکیل شده است. یک لنز شیشه‌ای منحنی شکل نیز برای آن در نظر گرفته شده که در هنگام پوشیدن ساعت، از نظر عملکرد مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در این ساعت هوشمند الگوریتم هوش مصنوعی ارتقا یافته است که به موجب آن سیگنال‌های پر سر و صدا به میزان چشم گیری کاهش می‌یابند. بنابراین، فناوری فوق امکان نظارت دقیق بر ضربان قلب در حین ورزش‌های سخت و فشرده را ممکن می‌سازد و دقت در ارائه اطلاعات مربوط به سلامتی و همچنین سطح اکسیژن خون را بهبود می‌بخشد.
ویژگی دیگر این ساعت تبحر در موقعیت یابی است. به طوری که این ساعت هوشمند از سیستم های موقعیت یاب و ماهواره ای پشتیبانی میکند. مانندGalileo، QZSS و GPS و…
به کمک این ساعت هوشمند شما از تمامی تغییرات جوی و آب و هوایی و همچنین زمان طلوع و غروب خورشید و زمان و تاریخ و… به خوبی مطلع شوید.علاوه بر این، کاربر را از تغییرات جزر و مد آگاه می‌سازد و میزان فشار هوا در نقاط مرتفع را خبر میدهد. همچنین با نظارت کامل و دنبال کردن هوای کنونی، نسبت به تغییرات جوی و آب و هوایی واکنش نشان می‌دهد و کاربر را با هشدارهای خود آگاه می‌سازد. ساعت هوشمند هواوی با بهره‌مندی از این قابلیت‌ها به‌عنوان یک دستیار مفید و کمکی محبوب شما را در کوهنوردی، محیط کار و… همراهی خواهد کرد و محافظی واقعی برای سلامتی کاربر به‌شمار می‌آید.

برند مطرح هواوی امتحانش را در زمینه تکنولوژی و مخصوصا ساعت های هوشمند نشان داده است و روز به روز هم در این زمینه در حال پیشرفت است.

در نهایت اگر به دنبال تهیه یک ساعت هوشمند با ظاهری کلاسیک و جذاب مثل ساعت های مچی امروزی و صفحه نمایش پیشرفته ی مدرن هستید و همچنین قصد دارید از قابلیت های فوق العاده ای که بیان شد بهره ی کامل را ببرید قطعا ساعت هوشمند HUAWEI GT3 از بهترین گزینه های موجود در بازار برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *