News

درآمدزایی تلگرام از نام کاربری های خاص و کلکسیونی!

درآمدزایی تلگرام از نام کاربری های خاص و کلکسیونی!

طبق اظهارات شبکه Ton که از حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد; مشتاقان بسیاری برای نام های کاربری خاص 9 میلیون دلار هزینه کردند.

شبکه‌ی (TON) شبکه‌ای غیرمتمرکز برپایه‌ی بلاک چین بنا شده که پیش‌تر آن را تیم تلگرام توسعه می‌داد؛ اما حالا مدیریت آن برعهده‌ی گروهی متن‌باز قرار گرفته است. حساب کاربری منتسب به شبکه‌ی TON در شبکه توییتر می‌گوید بیش از 50 نام کاربری معروف تلگرام خریداری شده اند.

طبق گفته ی شبکه‌ی TON، مجموع هزینه ها برای خرید نام‌های کاربری تلگرام تقریبا به 9/12 میلیون دلار رسیده است. محبوب‌ترین نام کاربری در حراج اخیر، نام کاربری Auto@ بود که با قیمت 900,000 تون‌کوین (1/4 میلیون دلار) فروخته شد. Bank@ و Avia@ و Chat@ و FIFA@ به‌ترتیب در رتبه‌های بعد هستند.

طبق گزارش به دست رسیده، تلگرام علاوه بر نام‌های کاربری سنتی، میزبان «نام‌های کاربری خاص و در واقع کلکسیونی» است. کاربران با رفتن به سایت فرگمنت می‌توانند در طرح حراج نام‌های کاربری کلکسیونی شرکت کنند. تلگرام گفته سرویس فرگمنت ایمن است و هویت کاربران در آن کاملاً ناشناس خواهد ماند. فرگمنت برپایه‌ی شبکه‌ی TON توسعه یافته است.

در حال حاضر امکان فروش نام‌های کاربری عادی در وب‌سایت فرگمنت وجود نخواهد داشت؛ اما تلگرام می‌گوید که می‌توان نام‌های کاربری عادی را به نام کاربری کلکسیونی تغییر داد.

اگر صاحب نام کاربری کلکسیونی در تلگرام هستید، می‌توانید آن را مستقیم بفروشید یا شروع‌ به حراج آن در پلتفرم فرگمنت کنید. تمامی پرداخت‌هایی که بر بستر فرگمنت انجام می‌شوند، که البته 5 درصد کارمزد دریافت میشود.

تهیه شده توسط تیم Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *