News

تبلیغات و آگهی ایده ی جدید مایکروسافت!

تبلیغات و آگهی ایده ی جدید مایکروسافت!

آگهی جدید مایکروسافت گویای این است که، این شرکت آمریکایی ظاهرا در حال تحقیق بر روی یک مدل تجاری جدید برای سیستم عامل ویندوز است. مایکروسافت از مدیر جدیدی که به دنبال او است، انتظار دارد که آینده جدیدی از کامپیوترهای مجهز به ویندوز 11 ارزان قیمت را شکل دهد که در آن با تبلیغات بهای آن ارزان خواهد بود.

همانطور که Neowin گزارش داده است، مایکروسافت به تازگی یک آگهی شغلی برای یک مدیر مهندسی نرم‌افزار منتشر کرده است. در نسخه بتا یا اولیه آن، به وضوح اعلام شده که شرکت در حال کار روی مدلی است که امکان ساخت «رایانه‌های شخصی کم‌هزینه از طریق تبلیغات و اشتراک‌ها» را مهیا کرده است.

درست است که توصیفات مهم این آگهی دیگر حذف شده و وجود ندارد، اما همچنان توضیحات آن به رویکردهای ابری و وب تاکید دارد. توضیحات به شرح زیر است :

«تیم ما به دنبال یک مدیر مهندسی استثنایی برای ساخت و رهبری یک تیم با استعداد از مهندسان پرشور است. شما روی فناوری‌های نوآورانه وب و پلتفرم برای نمونه‌سازی و کشف تجربیات جدید کار خواهید کرد. شما و تیم‌تان با تیم‌های مدیریت محصول و طراحی همکاری خواهید کرد تا تجربیات جدیدی مطابق با ماموریت برای هدایت اولین تجربیات ابری به ویندوز، ایجاد نمونه‌های اولیه برای اعتبارسنجی تفکر اولیه و استفاده از داده‌ها و تحقیقات مداوم مشتریان برای تایید ایده‌های خود ایجاد کنید.»

ارتباط با ویندوز 365 مایکروسافت؟

ضمنا به گفته برخی منابع، پروژه جدید مایکروسافت امکان دارد با ویندوز 365 ارتباط داشته باشد؛ پیشنهاد جدید پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) شرکت ردموندی که اساسا به کاربران اجازه می‌دهد تا یک دسکتاپ مجازی ویندوز را به هر یک از دستگاه‌های خود استریم کنند. ویندوز 365 یک سرویس مجازی‌سازی است و روشی جدید برای تجربه سیستم عامل با پرداخت هزینه اشتراک ارائه می‌کند.

ویندوز 365 به حافظه داخلی یا مشخصات سخت‌افزاری نیاز ندارد، بلکه می‌تواند برنامه‌ها را از طریق فضای ذخیره‌سازی ابری اجرا کند. این پلتفرم فرصت‌های زیادی را برای مشاغل و شرکت‌ها ارائه می‌کند و استراتژی به صرفه ای محسوب میشود.

همچنین این تلاش مشروط بر این است کاربران با تبلیغات مشکلی نداشته باشند. می‌تواند هزینه سیستم کامپیوتر شما را کاهش دهد.

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *