News

احتمال وجود قلم در گوشی های تاشوی آینده سامسونگ!

احتمال وجود قلم در گوشی های تاشوی آینده سامسونگ!

امسال نخستین بار بود که سامسونگ محفظه داخلی S Pen را در پرچمدار سری Galaxy S جای داد. گلکسی اس 22 اولترا با محفظه داخلی قلم سامسونگ عرضه خواهد شد اما گلکسی زد فولد 4 هنوز از این ویژگی محروم است. گزارش های جدیدی می گویند که گوشی های تاشو آینده شرکت سامسونگ با محفظه داخلی S Pen ارایه خواهند شد. البته به احتمال زیاد هدف سری Fold باشد.

گوشی های تاشو آینده سامسونگ با S Pen داخلی

اخیرا سامسونگ یک جلسه استراتژی درباره تلفن تاشوی این شرکت با تامین کنندگان برگزار کرده است، که در آن تایید می کند اسلات اختصاصی S Pen یکی از چندین چالش است که باید برای محبوبیت بیشتر گوشی های تاشو برطرف شود.

برخی نقاط ضعف که باید بهبود یابند;

۱- سبک‌تر و نازک‌تر کردن محصول

۲- دوام بیشتر

۳- کاهش اندازه چین‌خوردگی نمایشگر

۴- بهبود دوربین‌ها

خوب است بدانید که سامسونگ ابتدا یک فضای داخلی قلم را در گلکسی زد فولد 4 پیش کرده است اما در انتها این طرح انجام نشد. همچنین ادعا کرد که سامسونگ “ماژول های دوربین پیشرفته بیشتری” می خواسته اما این تصمیم به دلیل ملاحظات ضخامت و وزن لغو شدند.

با تمام این اوصاف، ما بر این اعتقاد هستیم افراد زیادی هستند که می‌خواهند محفظه داخلی برای قرار دادن S Pen را در نسخه آینده سری Galaxy Z Fold ببینند. گوشی های تاشو Galaxy Z Fold 3 و 4 در حال حاضر از قلم S پشتیبانی می‌کند و نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به S22 Ultra ارائه می‌دهد، بنابراین به نظر می‌رسد یک اسلات اختصاصی قدم منطقی بعدی برای حداکثر راحتی باشد.

 

تهیه شده توسط Irandigimall

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *