News

4 تفاوت اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 8 با Aura Studio 3

اسپیکر هارمن کاردن

وقتی نام اسپیکر هارمن کاردن را می‌شنویم ناخودآگاه یاد کیفیت و راحی‌های جذاب و منحصر به فرد می‌افتیم. کسی که از دنیای اسپیکر اطلاعی داشته باشد امکان ندارد نام هارمن کاردن را نشنیده باشد این شرکت با نماد کیفیت و منحصر به فرد بودن و طراحی‌های خاص توانسته فاصله زیادی با رقیبان خود در بازارهای جهانی به وجود بیاورد این موضوع آنقدر جدیست که مپانی‌های خودروسازی لوکس رای سیستم‌های صوتی خودرو از بلندگوهای این شرکت ستفاده می‌کنند. بدیهی است که با این تفاسیری که گفته شد از نظر قیمتی نیز با سایر رقبا متفاوت باشد و این دور از ذهن نیست عجیب هم به نظر نمی‌رسد.

انواع اسپیکر بلوتوثی در بازار به چشم می‌خورد از اندازه‌های کوچک و بزرگ که هر کدام به موجب امکانات و قابلیت‌ها و همچنین قدرتی که دارند می‌توانند در سبد خرید ما قرار گیرند. همانطور که در ابتدا از اسپیکر هارمن کاردن صحبت کردیم می‌خواهیم دو مدل از محصولات این شرکت را در این مقاله به صورت کامل بررسی کنیم و4 تفاوت‌ اصلی آنها را نسبت به یکدیگر مورد ارزیابی قرار دهیم. اگر شما هم حدودیت هزینه ندارید و می‌خواهید حداکثر کیفیت را از یک اسپیکر بلوتوثی تجربه کنید به طور قطع مطالب گفته شده در اینجا می‌تواند برای شما مفید بوده و کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بررسی 4 تفاوت اصلی اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 8 و Aura Studio 3

طراحی

وقتی به بررسی یک محصول می‌پردازیم طمئناً اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد طراحی ظاهریست چرا که کاربر در نگاه اول شکل ظاهری و طراحی آن را خواهد دید. اسپیکر هارمن کاردن همیشه با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد و جذابی که دارد کاربران خود را شگفت زده می‌کند شاید این طراحی آنقدر عجیب باشد که حتی طراحان آنها را نیز به شگفت وا دارد اما این خصلت کمپانی هارمن کاردن است. وقتی به طراحی این دو اسپیکر نگاه می‌کنیم تفاوت ها را به طور ملموس میبینیم. Onyx Studio 8 دارای یک طراحی دایره‌ای شکل است که اندازه نسبتا بزرگی هم دارد. جالب است که وزن این محصول تنها 3.5 کیلوگرم است.

اما نکته‌ای که به زیبایی این محصول افزوده و طراحی این اسپیکر هارمن کاردن را بیش از پیش متمایز می‌کند دسته بسیار زیبا و کرم رنگیست که هم نقش دستگیره را بر عهده دارد و هم به عنوان پایه ستفاده می‌شود. این سبک از طراحی ه کاربر این اجازه را می‌دهد که علاوه بر اسپیکر نقش یک کور زیبا و خوش ساخت را در گوشه‌ای از منزل شما ایفا کند. دکمه اتصال بلوتوث خاموش روشن شدن دستگاه کم و زیاد کردن صدا و دکمه پازو پلی که نقش قطع و اتصال تماس را نیز بر عهده دارد در Onyx Studio 8 دیده می‌شود. اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی زیبا و با کیفیت هستید مطمئناً گزینه مناسبی است.

اسپیکر هارمن کاردن

تفاوت های اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 و Onyx Studio 8

 

اما اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 دارای طراحی کوچکتری به نسبت Onyx Studio 8 است. اما همانطور که گفتیم تمایز در طراحی آن هم در محصولات هارمن کاردن امری همیشگی است. اگر به دنبال اسپیکری هستید که به راحتی بتوانید آن را هر جایی که دوست دارید ببرید و حمل راحت‌تری را تجربه کنید Aura Studio 3 پیشنهاد ما به شما است. اما جالب اینجاست که با توجه به اندازه کوچکتر نسبت به رقیب هم نام خود وزنی تقریباً برابر دارد. اسپیکر هارمن کاردن مدل 3.6 کیلوگرم وزن دارد. اما اینجا می‌رسیم به مهم‌ترین بخش طراحی در مدل Aura Studio 3 که باعث زیبایی بیشتر آن شده پس با ایران دیجی مال همراه باشید.

در اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 از شیشه استفاده شده دلیل این موضوع بهره‌گیری از نورپردازی است. بسیاری از کاربران دوست دارند اسپیکری که خریداری می‌کنند دارای نورپردازی باشد چرا که جلوه زیباتری به آن می‌بخشد علاوه بر آن می‌تواند در میهمانی‌ها با رقص نور فضای زیباتری را برای مراسم‌های شما به وجود بیاورد. استفاده از شیشه همیشه تداعی کننده یک محصول لوکس را به دنبال داشته است. مهمترین چیزی که در این محصول نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را جلب کرده طراحی ۳۶۰ درجه و زیبای آن است که باعث شده حتی در کیفیت صدا نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

کیفیت و حجم صدا

وقتی حرف از اسپیکر بلوتوثی می‌زنیم خب قطعاً مهم‌ترین چیزی که در نظر می‌گیریم کیفیت و میزان حجم صداست اما وقتی از اسپیکر هارمن کاردن حرف می‌زنیم یعنی انتظاری فراتر از چیزی خواهیم داشت که از سایر گزینه‌ها داریم. Aura Studio 3 و Onyx Studio 8 از نظر کیفیت صدا خیلی تفاوتی با هم ندارند چرا که هارمن کاردن هرگز کیفیت را فدای هیچ چیز نمی‌کند. اما از نظر حجم صدا Aura Studio 3 یک سر و گردن از Onyx Studio 8 بالاتر است. حجم خروجی واقعی اسپیکر Aura Studio 3 برابر با 130 وات RMS است این در حالیست که Onyx Studio 8 تنها 50 وات قدرت خواهد داشت.

این را هم در نظر داشته باشید که کیفیت صدا تنها به عدد روی کاغذ نیست بسیاری از مسائل خارج از مشخصات فنی میباشد که توسط کمپانی اعلام شود. وقتی می‌خواهید کیفیت صدای یک اسپیکر را مورد بررسی قرار دهید موارد زیادی می‌تواند در این موضوع موثر باشد. نام تجاری هم یکی از این موارد است وقتی از اسپیکر هارمن کاردن حرف می‌زنید یعنی انتظار کیفیت صدای بی‌نظیر و بدون نقص را خواهید داشت و این هم در تمام محصولات این شرکت ه وضوح دیده می‌شود و شما وقتی کالای اصل را از این کمپانی خریداری می‌کنید خیالتان از بابت کیفیت ساخت و صدا آسوده است.

رنگبندی

نمی‌توان از شکل ظاهری و رنگبندی هیچ محصولی ی‌تفاوت گذشت زیبایی ظاهری و رنگ بندی تاثیر بسزایی در استقبال و یا عدم استقبال خریدار خواهد داشت. مثل همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که ین بخش تا حدود بسیار زیادی به سلایق افراد باز می‌گردد و مطمئناً برای همه یکسان نخواهد بود اما هر چقدر این تنوع رنگی بیشتر باشد سلایق بیشتری را می‌تواند تحت پوشش خود قرار دهد. اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 دارای سه رنگ می‌باشد که به بازار عرضه شده مشکی طلایی مشکی و سفید. اما در مقابل اسپیکر Onyx Studio 8 در دو رنگ سرمه‌ای و طلایی به بازار عرضه شده که واقعاً زیبایی عجیبی هم دارند.

اسپیکر هارمن کاردن

پایه منحصربفرد اسپیکر هارمن کاردن Onyx Studio 8

 

درگاه ها

استفاده از هر محصولی بسته به امکاناتی است که ر اختیارتان قرار می‌دهد به طور مثال اگر شما یک فلش مموری را تهیه کنید ئناً انتظار ذخیره اطلاعات از آن دارید اما اگر تعداد درگاه‌های بیشتری در آن در نظر گرفته شود می‌توانید در دستگاه‌های مختلفی از آن استفاده کنید درگاه‌های متداول و مشهوری مثل Type -C USB و یا Micro USB که از تکنولوژی قدیمی‌تری بهره می‌برد. در سیستم‌های صوتی و اسپیکرها نیز همین موضوع صدق می‌کند هر چقدر تعداد درگاه‌ها و راه‌های ارتباطی اسپیکر بیشتر باشد امکان استفاده از آنها ساده‌تر خواهد بود. ببینیم تفاوت این دو اسپیکر در تعداد درگاه‌ها کجاست.

بزرگترین تفاوت اسپیکر Onyx Studio 8 و Aura Studio 3 در تامین منبع تغذیه آنها است. Onyx Studio 8 از باتری داخلی رتمندی استفاده می‌کند که با ظرفیت 3250 میلی آمپری خود می‌تواند تا 8 ساعت به صورت مداوم شارژدهی داشته باشد. 5 ساعت نیز زمان شارژ شدن باتری می‌باشد که می‌تواند مدت زمان خوبی برای یک اسپیکر در این بازه قیمتی آن هم از کمپانی معتبر هارمن کاردن باشد. اما از طرفی دیگر مدل Aura Studio 3 از برق شهری برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند که البته با وجود اشتن نورهای RGB برای رقص نور دستگاه این کار منطقی به نظر می‌رسد. ضمن اینکه مدل Aura Studio 3 از درگاه usb پشتیبانی نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *