News

3 کاربرد مهم اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8 چقدر ارزش خرید دارد؟ اگر کمی اطلاعات درباره اسپیکرها و سیستم‌های صوتی داشته باشید حتماً نام هارمن کاردن را شنیده‌اید یک شرکت معتبر خوشنام و مشهور که درصد بالایی از این شهرت خود را به کیفیت خود مدیون است. این کیفیت بالا باعث شده تا از نظر قیمتی نیز کمی نسبت به رقبا متفاوت باشد اما باید این را بدانید که شما هزینه کیفیت را پرداخت می‌کنید. امروز می‌خواهیم درباره اونیکس ۸ صحبت کنیم یک اسپیکر جذاب زیبا و با طراحی متفاوت که می‌تواند انتخابی خاص و متفاوت برایتان محسوب شود. پس ما ایران دیجی مال همراه باشید تا سه کاربرد مهم این محصول را شرح دهیم.

پوشیده نیست که وقتی به خرید اسپیکر بلوتوثی فکر می‌کنید مهم‌ترین چیزی که در ذهنتان شکل می‌گیرد کیفیت صدا و حجم صدایی است که توانایی تولید آن را داشته باشد. اما برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید تنها کیفیت صدا نیست که باید مورد توجه باشد. برای نتخاب دقیق‌تر و نهایت رضایتمندی از خرید باید به کاربرد و سایر ویژگی‌های یک اسپیکر با کیفیت هم توجه کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را با توجه به هزینه پرداختی دریافت کنید. اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8 چه کاربردهای مهمی دارد در ادامه به ۳ ویژگی و کاربرد مهم این محصول به صورت کامل اشاره خواهیم کرد و آن را توضیح می‌دهیم.

اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

صدای 360 درجه اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

 

3 ویژگی اصلی اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

طراحی زیبا و منحصربفرد

بدون شک با دیدن طراحی این اسپیکر از زیبایی ظاهری آن شگفت زده خواهید شد. یکی از متفاوت‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار قطعاً متعلق به اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8 است. درست است که وظیفه اصلی اسپیکر تولید صدای با کیفیت آن هم با حجم مناسب است اما ه هیچ عنوان نمی‌توان طراحی ظاهری را نادیده گرفت چرا که این محصول قرار است در گوشه‌ای از خانه و یا محل کار ما قرار بگیرد و به هر حال روی دکور محیط موثر است. این اسپیکر از رحی مفهومی در طراحی خود استفاده می‌کند و جذاب‌ترین بخش آن ایه‌ای است که حکم دستگیره برای حمل را نیز برای آن دارد.

این اسپیکر به صورت کروی طراحی شده که دستگیره آن به صورت ماهرانه‌ای دور تا دور آن قرار گرفته است که هم می‌توان برای حمل دستگاه به عنوان دستگیره از آن استفاده کرد و هم در صورت قرار دادن در مکان ثابت به عنوان پایه بهره‌گیری نمود. جک سه و نیم میلیمتری درگاه usb و بلوتوث اه‌های ارتباطی اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8 هستند. بلوتوث ورژن 5.2 می‌تواند کمترین تاخیر را در انتقال صدا داشته باشد ضمن اینکه با در نظر گرفتن میکروفون داخلی امکان مکالمه نیز از طریق اسپیکر فراهم شده است و می‌توانید با اتصال گوشی هوشمند خود به دستگاه در صورت برقراری تماس بدون قطع کردن ارتباط بلوتوثی به مکالمه خود بپردازید.

اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

طراحی زیبا و منحصربفرد اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8

 

کیفیت و حجم صدا

بزرگترین انتظاری که از یک اسپیکر خواهیم داشت تولید صدا با کیفیت بالا است و این زمانی مورد تایید است که با بالا بردن حجم صدا کیفیت کاهش پیدا نکند. اسپیکر هارمن کاردن اونیکس ۸ توانسته تمام فاکتورهای یک اسپیکر خوش ساخت و با کیفیت بالا را به ارمغان بیاورد نام این شرکت همیشه با کیفیت عجین بوده و این موضوع هم برای کاربران و هم برای کارشناسان چند سال است که اثبات شده است جم صدایی که این محصول می‌تواند تولید کند برابر با 50 وات RMS میباشد که عدد قابل قبولی است دو تیوتر ۲۰ میلیمتری و یک ساب ووفر ۱۲۰ میلیمتری اجزای تشکیل دهنده اسپیکر هستند.

باتری

یکی از ویژگی‌های جذابی که در اسپیکر هارمن کاردن اونیکس 8 موجود است داشتن یک باتری با ظرفیت بالا ست که می‌تواند امکان استفاده از اسپیکر را در هر مکانی حتی دور از منزل و یا محل کار فراهم کند. باتری به کار رفته در این اسپیکر از نوع لیتیوم پلیمر است که با تولید حرارت کمتر می‌تواند طول عمر خود را نیز افزایش دهد ظرفیت این باتری 3250 میلی آمپر است که حداکثر تا ۸ ساعت پخش مداوم موسیقی خواهد داشت که رقم جذابی ه شمار می‌رود مدت زمان شارژ شدنش هم حدود ۵ ساعت است که از طریق برق شهری و آداپتوری که درون جعبه قرار دارد امکان‌پذیر می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *