News

4 ویژگی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

هارمن کاردن Aura Studio 4 چه ویژگی‌هایی دارد و از چه قابلیت‌هایی برخوردار است؟ همه ما با نام هارمن کاردن آشنا هستیم این شرکت یکی از با کیفیت‌ترین و خوشنام‌ترین کمپانی‌ها در بازار جهانی و حوزه سیستم‌های صوتی است. وقتی کمپانی‌های خودروسازی لوکس دنیا مانند بوگاتی , مازراتی , رولزرویس و میباخ اقدام به تولید خودرویی می‌کنند از آنجایی که طح خودروهای این کمپانی‌ها لوکس و نحصر به فرد است سیستم‌های صوتی آنها نیز باید هم سطح خودرو باشد بنابراین اولین شرکتی که می‌تواند به خوبی این نیاز را برآورده کند کمپانی هارمن کاردن است که با محصولات لوکس و با کیفیت خود به خوبی می‌تواند این پازل را تکمیل کند.

وقتی برای خرید گوشی هوشمند اقدام می‌کنید حتماً با دسته‌بندی‌های قتصادی میان رده به پرچمدار روبرو شده‌اید. دقیقاً همین دسته‌بندی در اسپیکرها نیز وجود دارد ته‌بندی‌های که آنها را از نظر کیفیت امکانات و قیمت از یکدیگر متمایز ی‌کند حال اگر قصد خرید اسپیکر داشته باشید بخواهید بهترین و کامل‌ترین برند ممکن را انتخاب کنید قطعاً هارمن کاردن یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. امروز می‌خواهیم درباره هارمن کاردن Aura Studio 4 یکی از جذاب‌ترین محصولات این شرکت صحبت کنیم و ویژگی‌های آن را که در چهار بخش اصلی خلاصه میشود بیان کنیم پس تا انتها با ایران دیجی مال همراه باشید.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

ویژگی های کلیدی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

4 ویژگی اصلی هارمن کاردن Aura Studio 4

کیفیت ساخت بالا

همانطور که در بخش مقدمه نیز گفتیم مهم‌ترین ویژگی که در محصولات این شرکت وجود دارد کیفیت ساخت بالاست چیزی که هرگز فت نمی‌کند و همیشه سعی داشته تا کیفیت ساخت محصولات خود را در بالاترین سطح خود نگه دارد. هارمن کاردن Aura Studio 4 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود و یکی از خوش ساخت‌ترین و جذاب‌ترین اسپیکرهای موجود در بازار جهانی در این بخش خواهد بود. نکته مهم در این بخش اینجاست که کیفیت ساخت رابطه مستقیم با کیفیت پخش صدا خواهد داشت ه طور قطع استفاده از مواد اولیه و متریال با کیفیت می‌تواند در خروجی صدا موثر باشد و نباید این موضوع را نادیده گرفت.

با طراحی جذاب به خصوص استفاده از شیشه و نورپردازی‌های RGB وجه تمایز خود را نسبت به سایر محصولات مشابه به رخ رقیبان خود می‌کشد. همین طراحی زیبا باعث شده تا طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کند ضمن اینکه به خاطر ساختار دایره‌ای شکل صدای ۳۶۰ درجه به شما خواهد داد. وجود آر جی بی همیشه برای کاربران جذاب بوده چرا که باعث می‌شود تا ‌ها و میهمانی‌های ما مهیج‌تر از همیشه به نظر برسد اگر نگران مصرف انرژی آن هستید باید بگویم که جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چرا که هارمن کاردن Aura Studio 4 از طریق برق مستقیم شهری تغذیه می‌کند و خبری از باتری نیست.

حجم و کیفیت صدا

وقتی خرید اسپیکر بلوتوثی را ربه می‌کنید مهم‌ترین چیزی که در نظر می‌گیرید قطعاً حجم و کیفیت صداست وظیفه اصلی این گونه محصولات تولید صدای با کیفیت آن هم با حجم صدای قابل قبول است. در محصولات صوتی کیفیت زمانی مشخص می‌شود که با بالا بردن حجم صدا کیفیت کاهش پیدا نکند. هارمن کاردن Aura Studio 4 می‌تواند تا 130 وات صدا را به ارمغان بیاورد که برای یک اسپیکر با این ابعاد عدد فوق العاده بالایی محسوب می‌شود این حجم صدا می‌تواند به خوبی یک میهمانی متوسط را جوابگو باشد. این محصول دارای یک سابوفر بزرگ 130 میلیمتری و 6 میدرنج 40 میلیمتری است که صدای فوق العاده ای را ایجاد خواهد کرد.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

استفاده از برق مستقیم در اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

درگاه‌های اتصال

اگر از خریداران هارمن کاردن Aura Studio 4 هستید بهترین خبری که در این بخش می‌توانیم به شما بدهیم این است که شما می‌توانید هم به صورت بی‌سیم و هم به صورت با سیم به این دستگاه متصل شوید. مطمئناً هر چقدر امکان اتصال از طریق درگاه‌های متنوع بیشتر باشد کار با دستگاه ساده‌تر خواهد بود. امکان اتصال از طریق درگاه USB و اتصال فلش مموری در این دستگاه وجود ندارد اما بلوتوث و AUX می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در بخش اتصال این محصول وجود دارد این است که می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان به اسپیکر وصل کنید.

امکان برقراری تماس

تصور کنید در اسپیکر بلوتوثی مشغول گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود هستید و در آن لحظه گوشی شما شروع به زنگ زدن می‌کند اما شما نمی‌خواهید اتصال بلوتوث را از اسپیکر قطع کنید در هارمن کاردن Aura Studio 4 این امکان وجود دارد چرا که با قرار دادن یک میکروفون داخلی با کیفیت امکان برقراری تماس بدون قطع کردن بلوتوث فراهم است. کیفیت میکروفون به کار رفته در این محصول آنقدر بالاست که می‌توانید به راحتی بدون نیاز به گوشی به برقراری مکالمه خود بپردازید. تمام ویژگی‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم از اصلی‌ترین خصوصیات محصول بودند که می‌توانند ارزش خرید آن را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *