News

مقایسه اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 با اسپیکر Aura Studio 4

اسپیکر

در مقاله امروز قصد داریم دو اسپیکر قدرتمند و پرطرفدار را از یک برند خوشنام با یکدیگر مقایسه کنیم. مقایسه بین دو محصول از شرکت هارمن کاردن یعنی Aura Studio 3 و Aura Studio 4 که با شکل ظاهری متفاوت و جذابش توانسته وجه تمایز خوبی بین خود و سایر رقیبان به وجود بیاورد ل در ادامه این مقاله می‌خواهیم به سراغ مقایسه این دو محصول برویم تا ببینیم چه تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند آیا این تفاوت‌ها آنقدر هست که شما در انتخاب خود دچار تردید شوید ؟ پس با ایران دیجی مال همراه باشید تا بیان کامل این تفاوت‌ها مقایسه‌ای جامع را برای شما به ارمغان بیاوریم تا در صورت تمایل به خرید اطلاعات کافی داشته باشید.

مقایسه میان هر محصولی مستلزم داشتن اطلاعات کامل و مشخصات فنی دقیق هر دو محصول است ر اسپیکرها نیز این موضوع صدق می‌کند حتی جزئیات هم می‌توانند در تعیین یک انتخاب درست تاثیرگذار باشند. وقتی از هارمن کاردن صحبت می‌کنیم یعنی نتظارات به حداکثر خود می‌رسد چیزی که کاربران از این شرکت انتظار دارند ک محصول بی‌نقص و با بالاترین کیفیت در میان تمام محصولات بازار است. از طرفی دیگر این شرکت یک برند لوکس محسوب می‌شود بنابراین باید یک طراحی منحصر به فرد و خاص را انتظار داشته باشیم موضوعی که همیشه به این وعده عمل کرده است. پس همراه ما بمانید.

اسپیکر

طراحی مشابه هر دو اسپیکر

 

تفاوت دو اسپیکر هارمن کاردن Studio 3 و Aura Studio 4

طراحی

وقتی نسبت به خرید اسپیکر یا هر محصول دیگری اقدام می‌کنید اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد شکل ظاهری و طراحی آن است پس دارای اهمیت بسیار بالایی است و تاثیر بسوزایی هم در انتخاب کاربر خواهد داشت. همانطور که گفتیم هارمن گاردن همیشه در ولید محصولاتش به طراحی‌های منحصر به فرد مشهور بوده است همین موضوع موجب متفاوت بودن اسپیکرهای این شرکت نسبت به سایر موارد مشابه شده است. اما در این بخش تفاوت‌های میان این دو محصول یعنی Aura Studio 3 و Aura Studio 4 را مورد بررسی قرار خواهیم داد. مهمترین تفاوت‌ها و بیشترین تغییرات میان این دو در همین بخش نهفته است.

شاید در نگاه اول میان این دو اسپیکر تفاوت آنچنانی وجود نداشته باشد اما ینطور نیست وقتی به جزئیات دقت می‌کنید متوجه تفاوت‌هایی خواهید شد. مهمترین موضوع متریال به کار رفته در ساخت این دو محصول جذاب است. در ساخت بدنه Aura Studio 3 از پلاستیک بهره برده شده که البته پلاستیک به کار رفته کیفیت بسیار بالایی دارد و هرگز حس یک جنس بی‌کیفیت را به شما نمی‌دهد اما در مدل جدیدتر یعنی Aura Studio 4 علاوه بر پلاستیک از جنس لز آلومینیوم و پارچه نیز بهره‌گیری شده که همین موضوع تداعی کننده یک اسپیکر لوکس و جذاب را خواهد داد و پارچه نیز نشان از رده بالا بودن محصول دارد.

اسپیکر

مقایسه قابلیت های اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 3 و Aura Studio 4

 

قابلیت مکالمه

وقتی در سیستم‌های صوتی ه گوش دادن موسیقی می‌پردازید به خصوص وقتی به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث به گوشی متصل هستید جود یک قابلیت می‌تواند علاوه بر بالا بردن ارزش خرید کالا کار کاربر نیز راحت‌تر شود این ویژگی قابلیت مکالمه است یکی دیگر از مهم‌ترین تفاوت‌های میان هارمن کاردن Aura Studio 4 و Aura Studio 3 است. نکته جالب این موضوع این است که در حجم و کیفیت صدا تقریباً هیچ تفاوتی میان این دو محصول وجود ندارد اما داشتن میکروفون باعث شده تا ارزش خرید Aura Studio 4 بالاتر باشد. مطمئناً شما می‌توانید با توجه به نیازسنجی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

وقتی مشغول به گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود در یک اسپیکر با کیفیت هستید و ناگهان گوشی شما زنگ می‌خورد اگر این قابلیت در محصول مورد نظر وجود نداشته باشد شما مجبور خواهید شد گوشی ودتان را از دستگاه قطع کنید تا به مکالمه بپردازید این قابلیت می‌تواند هم در زمان شما صرفه‌جویی کند و هم اینکه کیفیت مکالمه به مراتب بهتری ارائه دهد. آیا تا به حال تجربه استفاده از این دو محصول را داشتید از کیفیت آن راضی بودید می‌توانید تجربه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا سایر افراد نیز از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *