News

بررسی تخصصی کیفیت صوتی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 یکی از جدیدترین محصولات شرکت از سری Aura است که ا امکانات بسیار جذابی که دارد می‌تواند سخت پسندترین کاربرها را هم راضی کند. در نگاه اول طراحی بسیار جذاب این محصول شما را به یاد یک سپیکر لوکس می‌اندازد هر چند که تقریباً تمام محصولات کمپانی هارمن کاردن لوکس به حساب می‌آیند اما همیشه سعی داشته این سطح را در بالاترین حد خود نگه دارد. اما امروز می‌خواهیم در ایران دیجی مال به صورت تخصصی بخش صدای Aura Studio 4 را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر دوستدار اسپیکر آن هم با کیفیت صدای فوق العاده بالا هستید ادامه این مقاله شمارش شگفت زده خواهد کرد.

وقتی یک اسپیکر خریداری می‌کنید بیش از هر چیز دیگری کیفیت و حجم صدای آن مورد توجه قرار خواهد گرفت و این امری طبیعی است به هر حال وظیفه اصلی سیستم های صوتی تولید صدای گوش نواز و لذت بخش است که حتی با افزایش حجم صدا شاهد کاهش کیفیت نباشیم. خرید اسپیکر بی‌نقص کار سختی است آیا می‌تواند این لقب را به یدک بکشد با من همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. کیفیت صدا در محصولات صوتی به موارد زیادی بستگی دارد حتی کیفیت ساخت تاثیر مستقیمی بر روی صدای محصول خواهد داشت پس در نتیجه برای نتیجه‌گیری درست باید تمامی موارد را از ریز تا درشت در نظر بگیریم.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

صدای فراگیر 360 درجه و استفاده از برق مستقیم درطراحی زیبا و منحصربفرد اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

بررسی کیفیت صدای اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

همانطور که از طراحی این محصول مشخصاً شما با یک اسپیکر ۳۶۰ درجه روبرو هستید و این خبر خوبی برای خریدار خواهد بود صدای ۳۶۰ درجه علاوه علاوه بر فراگیر بودن صدا می‌تواند حجم و کیفیت قابل قبولی را هم به شما بدهد و این باعث افزایش لذت بردن از پخش موسیقی خواهد شد. در کمتر محصولی چنین قابلیتی وجود دارد و اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 از معدود اسپیکرهایی است که از این ویژگی جذاب بهره می‌برد علاوه بر این استفاده از فلز آلومینیوم و پارچه باعث افزایش کیفیت صدا به خصوص بیس دستگاه شده است که باعث می‌شود تا عمق صدای بم تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 از 6 میدرنج 40 میلیمتری و یک ساب ووفر بزرگ 130 میلیمتری که در زیر دستگاه قرار دارد تشکیل شده است. توان تیوترها مجموعاً ۳۰ وات و توان ساب ووفر 100 وات که در مجموع قدرت ۳۰ وات را به ارمغان می‌آورد که برای یک اسپیکر با این ابعاد عدد بسیار بزرگی است و می‌تواند به راحتی جوابگوی میهمانی‌های متوسط شما باشد. همانطور که گفتیم کیفیت ساخت تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت صدا خواهد داشت بنابراین قط به ارقامی که روی کاغذ و از جانب کمپانی اعلام می‌شود اتکا نکنید چرا که سیاری از محصولات بی‌کیفیت موجود در بازار با همین اعداد و ارقام فیک کاربران را به اشتباه وا می‌دارند و سوسه می‌کنند. از آنجایی که هارمن کاردن یک برند بسیار معتبر و شناخته شده در حوزه صوت و اسپیکر است ه راحتی می‌توان به ارقام اعلام شده اعتماد کرد.

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

طراحی زیبا و منحصربفرد اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4

 

سابوفر ۱۰۰ واتی قدرتمند این محصول توان تولید یک صدای سیار گوش نواز و با حجم صدای بالا را دارد و می‌تواند به خوبی لذت کافی را از گوش دادن به موسیقی به ما ببخشد. از آنجایی که سابموفر در زیر دستگاه قرار گرفته بهترین نتیجه را از آن دریافت خواهیم کرد ضمن اینکه به دلیل میدرنج‌های پرتعدادی که در اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 قرار گرفته صدای زیر هم به خوبی و با تفکیک درست انجام می‌شود و باعث خواهد شد تا جزئیات در صدا حتی در حجم بالا به خوبی شنیده شود. همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین رکن‌های اسپیکر با کیفیت شنیدن جزئیات موزیک با کیفیت بسیار بالا است.

یکی دیگر از دلایل افزایش کیفیت صدا در اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 استفاده از برق مستقیم است وقتی یک گجت از باتری یا ولتاژ DC برای تامین انرژی خود استفاده می‌کند ناخودآگاه نمی‌تواند از حداکثر توان خود بهره ببرد. اما کمپانی هارمن کاردن با استفاده از یک کابل دوپین و برق به صورت مستقیم هم باعث افزایش کیفیت و صدای خروجی شده هم اینکه شما را از دردسرهای خالی شدن شارژ خلاص کرده است. از طرف دیگر شما پس از مدتی استفاده از باتری یا محصولی که از باتری استفاده می‌کند به دلیل استهلاکی که در آنها وجود دارد مجبور به تعویض خواهید شد که شامل هزینه نیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *