News

قاب برای گوشی آنر X9a

قاب

خرید قاب گوشی برای کاربران بسیار لذت بخش و جذاب است هم به خاطر افزایش امنیت فیزیکی گوشی و هم زیباتر کردن آن اما ز طرفی دیگر مشکلات هم در این بین به وجود می‌آید یکی از این مشکلات یافتن گزینه مناسب دقیقاً متناسب با نیاز و سلیقه شما است. همانطور که می‌دانید تنوع در این بازار بسیار بالاست و همین تنوع بالا باعث شده تا انتخاب کمی گیج کننده به نظر برسد اما موضوع فقط این نیست اگر محصولی را به اشتباه انتخاب کنید این موضوع می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را برای گوشی شما به همراه داشته باشد که با هزینه‌های گزاف تعمیر و یا تعویض قطعات مواجه خواهید شد پس در انتخاب خود دقت کنید.

کمپانی آنر چند سالی است که ود را از هواوی جدا کرده و یک شرکت مستقل محسوب می‌شود این شرکت از ابتدا به تولید گوشی‌های جذاب با کاربردهایی متفاوت و امکانات قابل قبول در کنار برچسب قیمتی مناسب شهره بوده است. امروز با معرفی قابی بسیار جذاب برای مدلی از نوع میان رده اما خوش ساخت و با کیفیت از این برند هستیم ه در ادامه با معرفی ویژگی‌های کلیدی آن شما را در انتخابی مناسب یاری خواهیم کرد. اگر قصد خرید چنین محصولی برای گوشی مد نظر را دارید تا ادامه این مقاله همراه ما در ایران دیجی مال بمانید. سعی می‌کنیم تمام نکاتی که در انتخاب یک حافظه مناسب لازم است را بیان کنیم.

قاب

طراحی شکیل قاب فیبر کربن گوشی آنر X9a

 

آنر X9a از میان رده‌های بسیار جذابیست که این شرکت روانه بازار کرده هم‌ترین و منحصر به فردترین بخشی که منجر به فروش نسبتاً بالای آن در سطح جهانی کرده است طراحی است چیزی که آنر همیشه در آن حرف‌هایی برای گفتن داشته است. این طراحی جذاب ر کاربری را می‌تواند به سمت خود بکشد اما اگر صاحب این گوشی باشید قطعاً به فکر لوازم جانبی آن خواهید بود پس در ادامه با من همراه باشید تا با معرفی لوازم جانبی گوشی آنر X9a شما را از این نگرانی خارج کنیم.

انتخاب قاب مناسب برای گوشی آنر X9a

انتخاب قاب مناسب می‌تواند سلامت گوشی شما را در برابر حوادث تضمین کند و یا حداقل آن را به کمترین حد ممکن برساند پس اگر بتوانید بهترین انتخاب را رقم بزنید این درصد برای شما افزایش پیدا خواهد کرد و در بروز حوادث احتمال سالم ماندن گوشی افزایش میابد. فیبر کربن یکی از آن مدل‌های جذابیست که می‌توانید با خیالی آسوده به آن اطمینان کنید چرا که هم از مقاومت خوبی برخوردار است و هم طول عمر بالایی را به همراه دارد می‌تواند تا سالیان سال شما را از خرید هر نوع محصول جایگزین دیگری بی‌نیاز کند. در ادامه با معرفی کامل این محصول همراهتان هستیم.

قاب فیبر کربن آنر X9a با طراحی زیبا و شیکی که به همراه دارد هم به عنوان محافظ مورد استفاده قرار می‌گیرد هم می‌تواند عاملی بر افزایش زیبایی گوشی باشد پس از هر نظر زینه کاملیست و می‌تواند نیازها را به صورت ۱۰۰ درصدی برآورده کند. قاب فیبر کربن به دلیل جنس مقاوم و محکمی که دارد در برابر سایش ضربه و فشار مقاومت دارد و کیفیت ساخت بالا باعث شده تا حتی پس از چندین سال استفاده شاهد تغییر شکل ظاهری در آن نباشیم حتی این محصول دچار رنگ رفتگی نیز نمیشود و با کثیف شدن آن می‌توانید با خیالی آسوده آن را شستشو دهید و مانند روز نخود از ظاهر زیبایش لذت ببرید.

قاب

محافظت از پنل دوربین در قاب فیبر کربن آنر X9a

 

همانطور که گفتیم این قاب از نظر ظاهری شکلی متفاوت و شیک دارد و سعی شده متمایز از رقبای خود طراحی شود و این موضوع در همان ابتدا به صورت محسوسی قابل مشاهده است. همانطور که از نام این محصول پیداست طرح فیبر کربن در پشت این محافظ نقش بسته و باعث زیبایی چند برابر آن شده است همچنین در مرکز آن ز جنسی استفاده شده که هم از تعریق دست جلوگیری می‌کند و هم موجب جلوگیری از لیز خوردن گوشی می‌شود. از طرفی دیگر پوشش ۱۰۰ درصدی گوشی حتی کلیدهای آن باعث شده تا میزان مقاومت بیشتر از پیش باشد لبته این موضوع در گوشی‌هایی که حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور قرار دارد یک استثنا است.

از ویژگی‌های جذاب دیگر قاب فیبر کربن گوشی آنر X9a می‌توان به پوشش کامل صفحه نمایش آن هم با ایجاد یک برآمدگی با ارتفاع مناسب اشاره کرد که موجب جلوگیری از ضربه به نمایشگر گوشی می‌شود. جالب است بدانید که وقتی گوشی از ارتفاعی سقوط می‌کند اولین نقطه‌ای که چار آسیب دیدگی می‌شود نمایشگر گوشی که از قیمت بسیار بالایی هم برخورد دارد پس اگر یک محافظ بتواند ز این قطعه ارزشمند محافظت کند قطعاً ارزش خرید خود را نیز افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که از همین ویژگی در پنل دوربین‌های پشت گوشی نیز استفاده شده تا از لنزهای دوربین در برابر ضربه محافظت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *