News

قیمت موتورولا edge 30

قیمت موتورولا edge 30

گوشی موتورولا edge 30 یک گوشی میان رده از برند موتورولا می‌باشد که متناسب با قیمت آن، طراحی فوق العاده جذاب و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی نیز دارد. این گوشی که با قیمت حدودا 14 میلیون تومان به بازار عرضه شده در نوع خودش کم نظیر است و با توجه به کم تعداد بودن گوشی در این بازه قیمت، می‌تواند جزو انتحاب های شما باشد. در ادامه با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم تا ببینیم این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر.

برند موتورولا که با گذر زمان جای خود را در بازار ایران پیدا کرده است، با عرضه ی گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی و با کیفیت، حرفی برای زدن پیدا کرده است. گوشی موتورولا edge 30 یک گوشی میان رده حساب می‌شود که با قیمت نسبتا پایینی که دارد به کیفیت آن توجه بسزایی شده است.

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال که وارد کننده انواع گوشی های هوشمند و لوازم جانبی آنهاست، با توجه به نیاز و تقاضای کاربران گوشی موتورولا edge 30 را تأمین کرده و با حذف واسطه ها به طور مستقیم به دست مصرف کننده می‌رساند. این امر سبب شده تا محصول موردنظر از قیمت پایین تری نسبت به دیگر فروشندگان در بازار برخوردار باشد. با خرید از این فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید از خدمات فروشگاه بهره مند شوید.

مشخصات گوشی موتورولا edge 30

طراحی

موتورولا edge 30 از آن گوشی هاست که وقتی در دست می‌گیرید محو زیبایی و وزن کم آن می‌شوید. وزن این گوشی فقط 155 گرم است و نسبت به ابعاد بالایی که دارد، وزن مناسبی دارد. صفحه نمایش را که نگاه می‌کنید، در قسمت بالا دوربین سلفی و بالاتر از آن خروجی صدای تماس قرار دارد. بالا و پایین گوشی حاشیه یکی دارد و چپ و راست گوشی به خاطر خمیده بودن صفحه نمایش حاشیه خیلی کمی دارد. در قسمت کناره ی پایین دستگاه چهار تا درگاه شارژ Type-c، میکروفون، درگاه سیمکارت ها، و اسپیکر ثانویه قرار دارد.

کناره سمت راست گوشی دکمه های پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار دارد و کناره ی سمت چپ چیزی تعبیه نشده است. فریم آن آلومینیومی و مات است و به همین دلیل اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. پشت گوشی را که نگاه می‌کنید، در قسمت بالا سمت چپ ماژول های دوربین قرار دارد که بیرون زدگی معقولی دارد. وسط گوشی هم لوگوی موتورولا به شکل براق قرار گرفته و پایین گوشی نیز نوشته موتورولا قرار دارد. بدنه Edge 30 یک درخشندگی جذابی دارد که در مقابل نور مستقیم خود را نشان خواهد داد. پشت گوشی و جلوی گوشی توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود که قابلیت ضد آب بودن نیز دارد.

بررسی موتورولا اج 30

بررسی انواع گوشی های هوشمند در ایران دیجی مال

اما برای محافظت از این گوشی نیاز به لوازم جانبی مورد اطمینان دارید می‌توانید از انواع لوازم جانبی گوشی موتورولا edge 30 برای اینکار استفاده کنید. این لوازم برای افزایش طول عمر و بهبود عملکرد گوشی ضروری هستند.

صفحه نمایش

صفحه نمایشی که در گوشی موتورولا edge 30 به کار رفته دارای پنل AMOLED و با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و رزولوشن Full HD طراحی شده است. توانایی نمایش یک میلیارد رنگ را نیز دارد. همچنین از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. به گفته شرکت موتورولا این گوشی حداقل 1100 نیت روشنایی صفحه نمایش دارد و در مقابل نور مستقیم خورشید تصاویر صفحه نمایش قابل دیدن و نوشته ها خوانا هستند.

نرخ تازه سازی آن قابل تنظیم است و می‌توانید بین 60، 90، 120 و Auto سوییچ کنید. ولی اگر می‌خواهید از نرخ Hz144 استفاده کنید باید به صورت دستی روی آن تنظیم بشود و اگر روی Auto بگذارید، نباید انتظار نرخ Hz144 داشته باشید.

نرم افزار و سخت افزار

موتورولا edge 30 ّبه صورت پیشفرض دارای اندروید 12 است و قرار است آپدیت اندروید 13 نیز برای آن بیاید. طبق چیزی که موتورولا اعلام کرده است این گوشی تا دو نسل اندروید و تا سه سال آپدیت امنیتی پشتیبانی می‌شود. رابط کاربری این گوشی کاملا شبیه به اندروید است و عملکرد فوق العاده روان و سریعی دارد. یک سری قابلیت هایی نیز دارد که موتورولا روی بیشتر گوشی هایش قرار می‌دهد. مثلا با تکان دادن گوشی چراغ قوه روشن می‌شود و با برگردادن گوشی به سمت خودتان یا برعکس دوربین را باز و جهت آنرا تغییر می‌دهید.

در گوشی موتورولا edge 30 تراشه اسنپ دراگون 778G قرار داده شده و دارای 256 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم است. وقتی با این گوشی بازی می‌کنید احساس هیچ گونه لگ و تأخیری دیده نمی‌شود ولی اگر چند برنامه را با یکدیگر باز کنید و از طریق شرایط محیطی دمای گوشی را به طریقی بالا ببرید، ممکن است شاهد لگ باشید.

اسکن اثر انگشت آن در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد و به سرعت قفل را باز می‌کند. تشخیص چهره نیز در سرایط مختلف نوری به راحتی و به سرعت چهره را شناسایی می‌کند. اسپیکر های آن در قسمت بالا و پایین قرار دارند که به صورت استریو هستند. باتری این گوشی در ظرفیت 4040 میلی آمپر / ساعت ساخته شده است که با شارژر 33 واتی همراه است. این باتری در استفاده های روزمره و عادی تا یک روز شارژ دهی دارد و حدودا 50 دقیقه طول می‌کشد تا از 0 به 100 درصد برسد.

دوربین

گوشی موتورولا edge 30 دارای سه لنز دوربین پشت گوشی و یک لنز دوربین روی صفحه نمایش دارد. لنز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اولترا واید 50 مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در قسمت پشتی گوشی قرار دارد که به لطف استفاده از فناوری لرزشگیر خودکار یا همان OIS ، دوربین  این گوشی هنگام تکان خوردن دست و در شرایط نوری کم، بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

موتورولا edge 30

گوشی موتورولا edge 30

 

در کل انتخاب یک گوشی هوشمند برای خرید و استفاده، بستگی به نیاز و ترجیحات شخصی شما دارد و امیدواریم با این مقاله اطلاعات کافی را برای خرید گوشی موتورولا edge 30 کسب کرده باشید. با خرید این گوشی از فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال به صورت اینترنتی و حضوری از خدمات پس از فروش بهره مند می‌شوید. همچنین می‌توانید با عضویت در گروه تلگرامی کاربران گوشی های موتورولا علاوه بر آگاهی یافتن از اخبار روز محصولات جدید و جشنواره ها و تعامل با سایر کاربران و کارشناسان در قرعه کشی ماهانه اعضای گروه شرکت کنید و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *