News

4 تفاوت قاب مجیک شیلد با سیلیکونی

4 تفاوت قاب مجیک شیلد با سیلیکونی

4 تفاوت قاب مجیک شیلد با سیلیکونی

استفاده از قاب برای محافظت از گوشی در برابر آسیب ها بسیار مهم است. تلفن‌ها دستگاه‌های گران‌قیمت و شکننده‌ای هستند که ما هر روز از آنها استفاده می‌کنیم، بنابراین محافظت از آن‌ها در برابر خراش، ترک و سایر آسیب‌ها بسیار ضروری می‌باشد. قاب گوشی محافظتی را فراهم می‌کند که می‌تواند شوک ناشی از ضربه وارد شده را جذب کند و از شکستن یا آسیب دیدن گوشی جلوگیری کند. بدون این محافظ برای گوشی، گوشی‌های ما در برابر ضربه ها و تماس با اشیاء دیگر آسیب‌پذیرتر هستند، که می‌تواند شما را برای تعمیرات پر هزینه و یا تعویض دستگاه به زحمت بیاندازد.

کاور گوشی نه تنها امنیت گوشی را تأمین می‌کند، بلکه ظاهر گوشی های ما را نیز بهبود می‌بخشد. با طرح‌ها، رنگ‌ها و متریال‌های مختلف موجود، می‌توانیم تلفن‌هایمان را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنیم. یک لوازم جانبی مانند کاور گوشی می‌تواند به دستگاه‌های ما قابلیت های بیشتری اضافه کند و عملکرد کلی گوشی را بهبود ببخشد و کار با آن‌ها را آسان‌تر کند. همچنین می تواند از لنز دوربین و صفحه نمایش گوشی در برابر کثیفی و خط و خش محافظت کند و آنها را برای مدت طولانی تری در حالت بهینه نگه دارد.

به طور کلی، استفاده از لوازم جانبی برای ایمن نگه داشتن و ارتقای عملکرد گوشی‌هایمان ضروری است. سرمایه گذاری روی یک کاور باکیفیت می تواند در درازمدت با جلوگیری از آسیب ها و افزایش عمر دستگاه در هزینه های ما صرفه جویی کند. با گزینه‌های بسیار زیادی که در دسترس است، می‌توانیم کاور گوشی مناسبی را پیدا کنیم که نه تنها محافظت می‌کند، بلکه به گوشی‌هایمان زیبایی و کارایی می‌افزاید. بنابراین، در تهیه یک کاور گوشی برای محافظت از دستگاه ارزشمند خود تردید نکنید!

ولی یک مشکلی که امروزه در بازار ایران با آن مواجه هستیم، سخت پیدا شدن لوازم جانبی های برند های کمتر شناخته شده مانند موتورولا و گوگل می‌باشد که محصولات آن در بازار کمیاب هستند و مانند برند های شناخته شده مانند اپل و سامسونگ و شیائومی در بازار ایران سهمی ندارند. ولی با توجه به رشد روزافزون استفاده از گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی موتورولا، نیاز به تأمین لوازم جانبی محافظ برای این گوشی بیش از پیش حس می‌شود. ولی باید از فروشگاهی نسبت به خرید محصول موردنظر اقدام کنید که معتبر باشد و برای محصولاتی که عرضه می‌کند ضمانت قیمت و اصالت داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی ایران دیجی مال با عرضه کردن انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند، با حذف واسطه ها به طور مستقیم از تولید کننده محصولات را بدست مصرف کنندگان می‌رساند. این امر باعث می‌شود که محصولات با قیمت ارزان تر و با کیفیت بالا تهیه کنید. برای خرید انواع لوازم جانبی برای گوشی هوشمند خود می‌توانید از فروشگاه ایران دیجی مال به صورت اینترنتی و حضوری نسبت به خرید اقدام کنید.

قاب سیلیکونی مجیک شیلد

قاب مجیک شیلد برای گوشی های هوشمند

 

در ادامه می‌خواهیم دو کاور محبوب و پرکاربرد را با یکدیگر مقایسه کنیم تا اطلاعاتی به شما بدهیم که برای انتخاب کاور محافظ برای گوشی خود دانش بیشتری داشته باشید تا بتوانید تصمیم درست تری بگیرید. دو قاب که در ادامه به آنها می‌پردازیم قاب مجیک شیلد و سیلیکونی است. با ایران دیجی مال همراه باشید.

کیفیت

طراحی این دو کاور با یکدیگر تفاوت هایی دارد. در قاب مجیک شیلد جای قرار گرفتن انگشتان دست تعبیه شده است و با ارگونومی انگشتان دست سازگار است. همین ویژگی سبب می‌‌شود تا دست شما در استفاده طولانی مدت خسته نشود. همچنین زیبایی منحصر به فرد آن جذابیت بیشتری به گوشی شما می‌دهد. کاور سیلیکونی طرحی ساده دارد. این محافظ برای کسانی که به طرح های فانتزی علاقه ای ندارند مناسب است. هر دو کاور به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که برآمدگی هایی در کناره های صفحه نمایش و دوربین پشت گوشی وجود دارند تا محافظت بیشتری در برابر آسیب ها ایجاد کنند.

جنس

مواد اولیه ای که در تولید دو قاب مجیک شیلد و سیلیکونی استفاده شده تقریبا با یکدیگر مشترک است. در ساخت هر دو از سیلیکون مرغوب استفاده شده ولی در ساخت قاب مجیک شیلد یک لایه ی میکروفایبر در درون آن تعبیه شده تا محافظت بیشتری از بدنه گوشی ایجاد کند. سیلیکون استفاده شده در قاب مجیک شیلد و سیلیکون دارای ویژگی های متنوعی مانند، قابلیت ضد آب، ایجاد اصطکاک برای جلوگیری از سر خوردن، بهداشتی و قابل بازیافت بودن است که قابلیت هایی به گوشی اضافه می‌کند تا عملکرد کلی گوشی فزایش یابد.

وزن

قاب مجیک شیلد و قاب سیلیکونی به دلیل استفاده از سیلیکون در ساخت هر دو، از وزن نسبتا پایینی برخوردارند. به دلیل طراحی متفاوت قاب مجیک شیلد، این کاور وزن پایین تری نسبت به کاور سیلیکونی دارد. در کل باید این موضوع را به شما بگویم که این دو کاور جزو سبک ترین کاور ها نیست ولی به نسبت وزنی که به گوشی اضافه می‌کند محافظت و قابلیت بیشتری به گوشی اضافه می‌کند.

قیمت

وقتی تصمیم به خرید قاب موردنظر می‌گیرید، مهمترین مقوله ای که باید به آن توجه کنید، قیمت آن است. معمولا در ذهن افراد این موضوع وجود دارد که هر چقدر بیشتر هزینه کنید، محصول خریداری شده از کیفیت بیشتری برخوردار است، ولی اینچنین نیست. قاب سیلیکونی ساده و قاب مجیک شیلد هر دو نسبتا گرانقیمت محسوب می‌شوند ولی می‌توان با راهکار هایی، محصولات را با قیمت پایین تری تهیه کنید. این نکته را نیز باید بگویم که قاب مجیک شیلد به دلیل حجم کمتری که نسبت به قاب سیلیکونی دارد از قیمت کمتری برخوردار است.

قاب مجیک شیلد با سیلیکونی

4 تفاوت قاب مجیک شیلد با سیلیکونی

 

شما باید از فروشگاهی خرید کنید که همواره برای محصولات خود تخفیف می‌دهند و با ارسال رایگان، قابلیت پرداخت در محل و فروش به قیمت عمده برای خرید شما صرفه اقتصادی ایجاد کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ایران دیجی مال تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن ها بهره مند شوید. همچنین با عضویت در گروه تلگرامی کاربران گوشی های موتورولا و گروه تلگرامی کاربران گوشی های گوگل با سایر کاربران تعامل داشته باشید و در قرعه کشی ماهانه اعضای گروه نیز شرکت کنید تا از جوایز ارزشمند آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *