News

خرید اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

اسپیکر هارمن کاردن

اکثریت مردم با اسپیکر هارمن کاردن آشنایی دارند هارمن کاردن یک برند خوشنام در حوزه محصولات صوتی است. سال‌های سال است که وقتی قصد خرید اسپیکر با کیفیت را داریم هارمن کاردن جزو اولین نام هایی است که به ذهنمان می‌رسد. این موضوع نشانگر این است که شرکت در هر زمینه‌ای از طراحی و کیفیت ساخت تا سوخت و شفافیت صدا فوق العاده عمل کرده و توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. امروز در ایران دیجی مال قصد داریم راهنمای خرید اسپیکر Aura Studio 3 را در مقاله امروز ارائه دهیم پس اگر قصد خرید محصولی با کیفیت فوق العاده بالا و جهانی داشته باشید میتوانید به این مدل فکر کنید.

هر کسی پوشیده نیست که کیفیت صدا مهم‌ترین رکن در انتخاب اسپیکر است که این موضوع در خرید اسپیکر Aura Studio 3 هم صدق خواهد کرد. کیفیت صدا و عوامل بسیاری بستگی دارد از متریال و کیفیت ساخت تا اندازه سابلوفر و تیوتر برای تولید یک صدای با کیفیت و بدون نویز اسپیکر هارمن کاردن همیشه به کیفیت ساخت بالا شهره بوده و بخش بزرگی از محبوبیت خود را مدیون این ویژگی منحصر به فرد خود می‌باشد. این موضوع باعث شده نه تنها شاهد صدای شفاف و بدون نقص از محصولات این شرکت باشیم بلکه به دلیل متریال با کیفیت طول عمر بالایی نیز برای ما به همراه خواهند داشت. همراه ما باشید.

هر کاربری بسته به نیاز خود اسپیکری را نتخاب می‌کند. اما وقتی سراغ اسپیکر هارمن کاردن می‌آیید یعنی حداکثر کیفیت را انتظار دارید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که از نظر قیمتی همیشه یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبا بوده و آن هم به دلیل لوکس بودن این برند است. اسپیکر  Aura Studio 3 کمپانی آمریکایی یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های موجود در بازار را با خود به یدک می‌کشد از طرفی دیگر میزان صدایی که تولید می‌کند برابر با ۱۳۰ وات است این عدد با توجه به حد و اندازه و طراحی آن بی‌نظیر است.

اسپیکر هارمن کاردن

اقلام همراه اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

 

اصلی ترین بخشی که اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند طراحی جذاب و خاص آن است که به طور کار این محصول را از سایر رقبا متفاوت کرده است. درست است که وظیفه اصلی است یک اسپیکر تولید صدای با کیفیت و گوش نواز است اما نمی‌توان از بخش طراحی آن هم عبور کرد طراحی می‌تواند تاثیر مستقیم بر کیفیت پخش صدا و میزان فروش یک محصول داشته باشد. هرچند که شرکت هارمن کارن همیشه در طراحی جزو بهترین‌های موجود در بازار بوده و از این نظر نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند. در ادامه خواهیم گفت که چرا باید Aura Studio 3 در لیست خرید ما باشد.

بسیاری از کاربران هنگام خرید اسپیکر فقط به حجم صدا توجه می‌کنند و تا حدودی طراحی نیز برایشان اهمیت پیدا می‌کند اما برای اینکه به صورت ۱۰۰ درصدی از خرید خود راضی باشیم باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه کنیم که معمولاً از آن غافل هستیم. معمولا اسپیکر هارمن کاردن با طراحی‌های خاص و منحصر به فرد وارد بازار می‌شوند که از همان ابتدا وجه تمایز خود را با سایر رقبا به رخ بکشند. در Aura Studio 3 نیز از این قاعده پیروی کرده و از مسیر خود خارج نشده یکی از جذاب‌ترین طراحی‌ها از نظر زیبایی و ارگونومیک بدون شک متعلق به این محصول است.

4 دلیل برای خرید اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

برند معتبر

در بخش مقدمه مقاله از اعتبار برند هارمن کاردن گفتیم. اولین و مهم‌ترین چیزی که شما را به انتخاب و خرید اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 مجاب می‌کند اعتبار برندی است که پشت این محصول است شرکت‌های معتبر و شناخته شده معمولاً از تولید محصولات بی‌کیفیت و دارای نقص خودداری می‌کنند چرا که اصلاً دوست ندارند اعتبار و نامشان مورد خدشه قرارگیره بنابراین اگر دنبال اصالت هستید و در بخش هزینه دغدغه خاصی ندارید هارمن کاردن بهترین انتخاب در خرید اسپیکر است. در اینجا لازم است این نکته را بدانید که به دلیل مشهور بودن این دسته از نام‌های تجاری محصولات فیک آنها نیز به وفور در بازار یافت می‌شود مراقب این موضوع باشید.

اسپیکر هارمن کاردن

ساب ووفر 4.5 اینچی قدرتمند اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3

 

طراحی متفاوت

اگر می‌خواهید یکی از خاص‌ترین محصولات صوتی موجود در بازار را در اختیار داشته باشید اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura Studio 3 میتواند تمام چشم‌ها را به سمت خود خیره کند. طراحی دایره‌ای و استفاده از شیشه و شفافیت زیبا در کنار نورپردازی‌های جذاب بدون شک حسی متفاوت نسبت به سایر اسپیکرهای موجود در بازار به شما خواهد داد و قطعاً در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد جلوه آنجرا تا چند برابر افزایش خواهد داد. وقتی می‌گوییم طراحی رابطه مستقیم با کیفیت صدا دارد به همین بخش باز می‌گردد طراحی دایره‌ای شکل و متفاوت محصول باعث شده تا با صدای ۳۶۰ درجه روبرو باشیم و این نکته مثبت بزرگی است.

کیفیت صدا

وقتی برای خرید اسپیکر اقدام می‌کنید از مهم‌ترین فاکتورهایی که در نظر می‌گیرید قطعاً کیفیت بخش صدا خواهد بود شفافیت بالا , تفکیک درست , بیس و نداشتن نویز در صدا از ارکان مهم بخش صدا در اسپیکر است. اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 علی رغم جثه کوچکی که دارد توان صدای ۱۳۰ وات را به ارمغان می آورد با توجه به اندازه و وزن ۳۶۰۰ گرمی قدرت بالایی محسوب میشود. این میزان صدا می‌تواند به خوبی جشن‌های کوچک و جمع و جور در فضاهای کوچک رو به متوسط را جوابگو باشد. اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 از یک ساب ووفر 4.5 اینچی به همراه 6 عدد تیوتر 1.5 اینچی تشکیل شده است.

 

توان بالای باتری

وقتی اسپیکر بلوتوثی در این سطح و لول را انتخاب می‌کنید بدون شک باتری که در استفاده شده نقش مهمی دارد با توجه به اندازه کوچک و وزن سبکی که اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 3 دارد می‌توانیم این اسپیکر را در هر فضایی مورد استفاده قرار دهیم و به راحتی آن را حمل کنیم و این موضوع ماهیت قابل حمل بودن آن را ملموس‌تر می‌کند. وقتی در خارج از محیط کار و یا محل زندگی خود هستید و دسترسی به برق و یا انرژی مستقیم ندارید اینجاست که باتری باید به خوبی نقش خود را ایفا کند. اسپیکر مورد نظر این موضوع را به طور کامل در نظر گرفته و با ۱۲ ساعت پخش موسیقی مشکلی نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *