News

4 ویژگی گلس سامسونگ S21 Plus

گلس سامسونگ

آیا به دنبال گلس سامسونگ میگردید؟ لوازم جانبی سامسونگ گلکسی S21 Plus از از پر جستجوترین کلمات در موتورهای جستجوگر به شمار می‌رود این نشان می‌دهد که کاربران برای گوشی خود به دنبال این دسته از محصولات هستند که غالباً هم قاب و گلس میباشد. تصور کنید که گوشی جدیدی را خریداری کردید قطعاً برای افزایش امنیت آن به دنبال محصولاتی هستید که بتواند محافظ سلامت گوشی باشد در دسته لوازم جانبی قاب و گلس پرفروش‌ترین محصولات این دسته هستند که مشترکان معمولاً از آنها به صورت متناوب استفاده می‌کنند. امروز می‌خواهیم چهار ویژگی محافظ صفحه پرچمدار سال گذشته سامسونگ را در مقاله امروز بیان کنیم.

حدود دو سال از رونمایی S21 Plus سامسونگ گذشته اما با این وجود هنوز هم گوشی قدرتمندی محسوب می‌شود و بسیاری از کاربران به عنوان گوشی اصلی از آن استفاده می‌کنند. اگر نمایشگر گوشی آسیب ببیند باید هزینه سنگینی را بابت تعمیر و یا تعویض آن بپردازید صفحه نمایش گوشی گران‌ترین قطعه آن محسوب می‌شود این موضوع در پرچمداران بسیار بدتر خواهد بود. اما در این بخش موضوع فقط بحث هزینه نیست کیفیت نمایشگر اورجینال گوشی فاصله بسیار زیادی با نمایشگرهای بازاری خواهد داشت حتی اگر بتوانید همان کیفیت را تهیه کنید گوشی شما دچار افت قیمت خواهد شد. با چهار ویژگی گلس سامسونگ S21 Plus آشنا شوید.

گلس سامسونگ

مقاومت بالای گلس سامسونگ S21 Plus در برابر ضربه

 

4 ویژگی گلس سامسونگ S21 Plus

گلس خوب دارای چند ویژگی منحصر به فرد است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند وظیفه اصلی آنها حفاظت از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خط و خش و یا حتی سقوط از ارتفاع که بتواند امنیت را برای نمایشگر به وجود بیاورد. حتماً برای شما اتفاق افتاده که گوشی از دستتان سقوط کرده و یا جسم تیزی با آن برخورد داشته است. شرکت‌های سازنده تلفن همراه برای افزایش مقاومت نمایشگر به خصوص در پرچمداران لاایه‌های محافظتی با کیفیت استفاده می‌کنند تا بتوانند تا جای ممکن میزان آسیب پذیری را کاهش دهند. آیا گلس سامسونگ S21 Plus میتواند در کنار لایه محافظتی پیش فرض وظیفه خود را به درستی انجام دهد؟

مقاومت بالا

همانطور که گفتیم گلس از لوازم جانبی سامسونگ از فروش بالایی برخوردار است بسیاری از کاربران در طول یک ماه چند اقدام به تعویض محافظ صفحه خود می‌کنند و این شامل هزینه خواهد بود. گلس سامسونگ S21 Plus در کنار گوریله گلسی که به صورت پیش فرض سامسونگ روی نمایشگر نصب کرده به افزایش امنیت صفحه نمایش کمک کند از ویژگی‌های جذاب این محصول می‌تواند بسیار بالا در برابر ضربه خط و خش و فشار اشاره کرد. افزایش مقاومت صفحه نمایش آن هم با هزینه به مراتب کمتر از تعمیر و یا تعویض آن عملی اقتصادی است آیا شما هم از گلس روی گوشی استفاده می‌کنید.

شفافیت

بسیاری از کاربران به دلیل کاهش نور صفحه نمایش گوشی به طور کل استفاده از این محصولات را کنار می‌گذارند اما با این کار ریسک آسیب پذیری گوشی را افزایش خواهند داد. این موضوع در گیمرها و افرادی که معمولاً به تماشای محتوای چند رسانه با گوشی مشغولند بیشتر نمود پیدا می‌کند. گلس سامسونگ S21 Plus به دلیل استفاده از متریال مرغوب و مکانیزم تولید به روز از حداکثر کیفیت برخوردار است و به موجب شفافیت بالایدارد شما شاهد هیچگونه افت کیفیتی در صفحه نمایش نخواهید بود و می‌توانید از نهایت شفافیت بهره‌مند شوید و نگران این موضوع نباشید. شفافیت بالا از ویژگی‌های اصلی این محصول است.

گلس سامسونگ

ویژگی های کلیدی گلس سامسونگ S21 Plus

 

برند معتبر ردلیبل

یکی از دلایلی که کیفیت و میزان مرغوبیت کالایی را تعیین می‌کند برند آن است نام‌های تجاری مشهور و خوشنام هرگز از کیفیت محصولات خود غافل نمی‌شوند. رد لیبل سال‌هاست که به عنوان یک تولید کننده با کیفیت در زمینه محافظ صفحه و گلس در میان مردم شناخته می‌شود. گلس سامسونگ S21 Plus از برند معتبر رد لیبل است که خیال شما را از بابت کیفیت راحت خواهد کرد اگر از دنبال کنندگان اخبار فناوری اطلاعات باشید این نام را بسیار شنیدید. این برند آنقدر مطمئن است که می‌توان آن را به عنوان یک ویژگی برای من محصول عنوان کرد. البته همیشه باید مراقب محصولات فیک و سوء استفاده در این حوزه باشید.

نصب آسان

یکی از بزرگترین چالش‌های کاربران بعد از خرید گلس مشکل در نصب آن است وقتی گلسی خریداری می‌کنید در بیشتر مواقع به دنبال فردی مجرب می‌گردید تا عملیات نصب را برای شما انجام دهد. این موضوع علاوه بر صرف هزینه باعث اتلاف وقت نیز میشود. البته در بازار محصولاتی هستند که برای نظم نیاز به تخصص و حساسیت بالایی دارد اما گلس سامسونگ S22 Plus مدل ردلیبل دلیل نوع طراحی که دارم با نصب بسیار آسانی همراه خواهد بود و نیاز به شخص متخصص نیست. چسب قدرتمند و ساختار کلی محصول باعث می‌شود تا شما در عملیات نصب با چالش سختی روبرو نباشید اما کمی دقت خود آن را به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *