News

لوازم جانبی گوشی سامسونگ S21 Plus

سامسونگ S21 Plus محصولی که همان امکانات و ویژگی های برادر بزرگتر خود یعنی سامسونگ S21 Ultra را در ابعادی کوچکتر در اختیار شما قرار میدهد. البته این کوچتر شدن باعث خوش دست تر بودن آن نسبت به پرچمدار اصلی هم شده است. سامسونگ از جمله برند هایی است که همه میشناسند فرقی ندارد که شما متخصص این حوزه باشید یا نه اکثر غریب به اتفاق جامعه نام این برند خوش نام کره ای را شنیده اند. سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی اندرویدی در دنیاست از این رو حضور گسترده او در بازار های جهانی از جمله ایران چندان هم دور از انتظار نیست.

سامسونگ S21 Plus محصولی درخور و شایسته احترام است. کانفیگ فوق العاده به سبب قدرت سخت افزاری قدرتمندش در کنار طراحی شکیل با توجه به زبان طراحی متفاوتی که سامسونگ از سال 2020 آن را کلید زده است در کنار صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی 120 هرتزی که ساخته خود سامسونگ است همه و همه در کنار هم S21 Plus به محصولی شایسته تبدیل کرده تا طرفداران این برند در کنار تحول در طراحی قدرت را نیز در دستان خود لمس کنند. اما این گوشی با این ویژگی جذاب قطعا نیاز به حفاظت دارد.

همانطور که گفتیم سامسونگ S21 Plus در قامت یک پرچمدار ظاهر شده و هر آن چیزی که از یک پرچمدار مورد انتظار است درون خود دارد. حال برای محافظت کامل از این گوشی چه باید کرد؟ بسیار از ما در بازار لوازم جانبی با محصولاتی مانند قاب محافظ و گلس بار ها روبرو شدیم و آنها را با مدل های مختلف و به وفور در بازار دیده ایم اما در اینجا دو سوال مطرح می شود سوال اول اینکه محصولی که مناسب ماست چه ویژگی هایی دارد؟ سوال دوم آیا محصول خریداری شده اورجینال (اصل) است یا خیر؟ تا انتهای این پست همراه ایران دیجی مال باشید.

بررسی و معرفی لوازم جانبی گوشی سامسونگ S21 Plus موجود در سایت فروشگاهی ایران دیجی مال (قاب فیبر کربن و گلس شیشه ای)

با وجود اینکه در چند سال اخیر تشخیص محصولات تقلبی از اجناس اورجینال و اصل به دلیل شباهت شدید این دو بسیار سخت شده اما هنوز هم میتوان آنها را از هم متمایز کرد. در ادامه این بخش به بهترین قاب محافظ برای گوشی سامسونگ S21 Plus اشاره خواهیم کرد و ویژگی های آن را بیان خواهیم نمود تا اگر قصد خرید قاب برای گوشی خود را دارید بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. به طور قطع در این بازار شلوغ و پر از محصولات متنوع انتخاب قاب محافظ مناسب برای بسیاری از افراد دشوار خواهد بود.

سامسونگ S21 Plus

قاب فیبر کربن سامسونگ S21 Plus

قاب محافظ فیبر کربن گوشی سامسونگ S21 Plus

این قاب محافظ یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین قاب هایی است که شما میتوانید برای سامسونگ S21 Plus تهیه کنید. استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار جنس فیبر کربن فوق العاده مقاوم در کنار انعطاف بالا نوید یک قاب محافظ بسیار با کیفیت را به شما خواهد داد. به دلیل طراحی شکیل این قاب ظاهری شیک و رسمی به گوشی شما خواهد بخشید علاوه بر آن قیمت این محصول در برابر کیفیت بسیار بالایی که دارد کاملا مناسب است. جای دکمه ها و درگاه ها در این قاب با دقت فوق العاده بالایی طراحی شده است. به دلیل استفاده از طرح فیبر کربن در پشت قاب به این نام شهره می‌باشد.

از طرفی دیگرقاب فیبر کربن یکی از پرفروش‌ترین محافظ‌های گوشی در بازار لوازم جانبی و در میان کاربران طرفداران بسیاری دارد کیفیت ساخت بالا طول عمر طولانی و عملکرد محافظتی فوق العاده از ویژگی‌های بارزاین محصول است. اما ویژگی‌های مثبت قاب فیبر کربن به همین جا برنمی‌گردد این محصول طوری طراحی شده که می‌تواند از صفحه نمایش و پنل اصلی دوربین در برابر ضربه محافظت کند. همانطور که می‌دانید وقتی گوشی از دست ما سقوط می‌کند اولین جایی که آسیب می‌بین د نمایشگر گوشی است و این ویژگی برگ برنده خوبی برای محافظ فیبر کربن است.

ویژگی های اساسی قاب فیبر کربن سامسونگ S21 Plus

  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه
  • ساخته شده از جنس عالی و درجه یک
  • نرم و انعطاف پذیر با ضخامت مناسب
  • لباس خاص و شیک برای موبایل
  • دسترسی آسان به موبایل و دکمه ها و پورت ها
  • طراحی زیبا و جذاب
  • با دوام و قیمت مناسب
سامسونگ S21 Plus

گلس شیشه ای سامسونگ S21 Plus

گلس شیشه ای رد لیبل سامسونگ S21 Plus

نصب گلس حتی نسبت به قاب محافظ اولویت بیشتری دارد چرا که بخش عمده ی موبایل را صفحه نمایش تشکیل میدهد که از قضا گران ترین قطعه گوشی هم محسوب میشود. گلس شیشه ای رد لیبل گوشی سامسونگ S21 Plus دارای کیفیت ساخت بی نظیری است و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد. این گلس از نوع شیشه ای بوده و کاملا شفاف ساخته شده است. همچنین طوری طراحی شده که در برابر نور مستقیم مقاوم باشد تا دید کاربر را در محیط های پر نور کاهش ندهد. ضد چربی اثر انگشت و آب از ویژگی های دیگر آن است.

این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت ساخت بالا مهمترین ویژگی برای یک گلس با کیفیت است از طرفی دیگر چسب به کار رفته در گلس نیز بسیار مهم است می‌تواند در عمر مفید آن تاثیر مستقیم داشته باشد. یکی از بزرگترین چالش‌هایی که کاربران گوشی با آن روبرو هستند نصب محافظ صفحه روی نمایشگر گوشی است و معمولاً به دنبال متخصصی می‌گردند که این کار را برایشان انجام دهد اما برای گلس رد لیبل نیازی به این کار نیست و خودتان با کمی دقت می‌توانید گلس را روی گوشی نصب کنید که موجب صرف جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

ویژگی های گلس شیشه ای رد لیبل سامسونگ S21 Plus

  • مدل Red Label
  • کیفیت ساخت فوق العاده عالی
  • کناره های خمیده متناسب با صفحه‌نمایش گوشی
  • چسب بسیار محکم ( تکنولوژی آلمان )
  • برش بسیار دقیق
  • شفافیت و وضوح بی نظیر
  • عدم کاهش حساسیت لمسی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه،خط و خش
  • عدم ایجاد محدودیت در کاربری گوشی
  • عدم ماندگاری رد چربی و یا لکه روی گلس
  • ضخامت ۰.۱۵ میلی متری و متناسب انواع قاب

بعد از اینکه نوع قاب و گلس خود را مشخص کردید و انتخاب‌های خود را نهایی نمودید نوبت انتخاب فروشگاهی معتبر برای خرید این محصولات همانطور که می‌دانید امروزه فروشگاه‌های اینترنتی رونق بسیار زیادی پیدا کردند وو مردم اعتماد بیشتری نسبت به این گونه کسب و کارها به دست آوردند اما باید مواظب باشید تا گرفتار محصولات بی‌کیفیت و تقلبی مخصوصاً در محصولاتی که وظیفه محافظت را بر عهده دارند نشوید. اگر به دنبال فروشگاهی معتبر هستید که با خیالی آسوده قاب و گلس اورجینال و استاندارد را با قیمتی عالی خریداری کنید ایران دیجیمال گزینه مناسبی برای شما است.

اگر بخواهیم از ویژگی‌های خرید از فروشگاه ایران دیجی مال برای شما بگوییم می‌توانیم به تنوع بالای محصولات قیمت‌های رقابتی بسیار جذاب و همچنین روش‌های ارسال متنوع برای آسایش هرچه بیشتر مشتریان خواهد بود. شما می‌توانید سفارشات خود را از طریق پست پیشتان چاپار و یا پیک در داخل شهر تهران دریافت کنید ضمن اینکه پرداخت درب محل برای مشتریان داخل شهر تهران فعال می‌باشد.آیا اکنون از قاب و گلس بر روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟ اگر پاسختان منفی است دلیل خود را بیان کنید و اگر مثبت است میزان رضایت خود از آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *