News

بررسی ساندبار ال جی مدل snc4r

ساندبار ال جی

ساندبار ال جی مدل snc4r تمام نیازهای شما از یک ساندبار میان رده را برآورده کند مطمئناً برای شما هم پیش آمده که با اسپیکرهای داخل تلویزیون‌ها دچار مشکل شدید چرا که بلندی و کیفیت لازم را ندارند به خصوص اگر تلویزیون از نوع اقتصادی و یا یا میان رده باشد این موضوع ملموس‌تر خواهد بود رید تلویزیون‌های پرچمدار که قیمت بالایی دارند مطمئناً راه حل اقتصادی مناسبی نیست چرا که معمولاً اینگونه محصولات قیمت بالایی دارند و هر کسی توان خریداری آن را ندارد. اما یک راهکار مناسب‌تر وجود دارد و آن نصب یک سیستم صوتی مجزا به تلویزیون است.

 

حتماً سینماهای خانگی را که چند سالی بود جایگاه خوبی را در خانه‌ها به خود اختصاص داده بودند را به یاد دارید اندازه بزرگ طراحی خشن و قد بلند از شاخصه‌های آن بود که طرفدار‌های زیادی هم داشت. اما یک معضل پیش روی آنها بود و آن هم همین اندازه بزرگشان بود. امروزه متراژ خانه‌ها بسیار کوچک شده است و معمولاً فضای زیادی در اختیار لوازم خانگی با ابعاد بزرگ وجود ندارد بنابراین اگر اینگونه سیستم‌های صوتی را بخواهید در خانه‌های کوچک قرار دهید دچار مشکل می‌شوید. ساندبار ال جی snc4r بهترین راهکار برای جایگزینی و حل این مشکل است پس همراه ایران دیجی مال باشید.

 

بررسی مشخصات فنی ساندبار ال جی مدل snc4r

همه ما دوست داریم فضای داخل منزل شیک و مدرن و به اصطلاح به روز به نظر برسد یکی از موارد مهم در دیزاین محیط خانه دستگاه‌هایی هستند که از آنها برای استفاده روزمره استفاده میکنیم تلویزیون و میز تلویزیون جزو مواردی هستند که جایگاه ثابت دارند و هرگز حذف نمی‌شوند پس می‌توانند بیشترین تاثیر را در جلوه دکوراسیون خانه داشته باشند. سانبارها به گونه‌ای طراحی شدند که بیشترین سازگاری را با تلویزیون داشته باشند و فضای زیادی را هم اشغال نکنند. بدون شک ساندبار ال جی snc4r یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع نیازهای صوتی شما که می‌تواند از پس هر کاری بدون مشکل بر بیاید.

ساندبار ال جی

طراحی مدرن ساندبار ال جی snc4r

 

طراحی و شکل ظاهری

اگر قصد هر محصولی رو داشته باشید فارغ از اینکه وظیفه آن چیست در نگاه اول شما با شکل ظاهری و طراحی آن روبرو می‌شوید و این یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب و یا عدم انتخاب شما خواهد بود. ساندبار ال جی snc4r از پلاستیک ساخته شده اما آنقدر با کیفیت و خوش ساخت طراحی شده است که هرگز حس ناخوشایندی را برای شما ایجاد نمی‌کند و تصور می‌کنید با ساختار چوبی روبرو هستید. جذاب‌ترین بخش این محصول در طراحی سی‌دی‌های در نظر گرفته شده جهت نمایش وضعیت دستگاه است که هم کاربردی و هم زیباست. snc4r علاوه بر بلوتوث از usb تایپ A و ورودی اپتیکال برای اتصال به سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

 

حجم و کیفیت صدای خروجی

ساندبارها با وجود اینکه از نظر طراحی و جثه بسیار کوچکتر از سینماهای خانگی نسل قبل شده‌اند اما کیفیت صدا در آنها به شدت افزایش یافته و آن هم به لطف فناوری‌های روزی است که در تولید آنها استفاده شده است. توان خروجی ساندبار ال جی snc4r مجموعاً ۴۲۰ وات است که این تشکیل شده از ساب ووفر ۲۰۰ واتی به همراه دو عدد اسپیکر ۶۰ و ۲ عدد تیوتر ۵۰ واتی است که در مجموع ۴۲۰ وات توان را تولید می‌کند. مهمتر از همه استفاده از فناوری‌های جدید دنیای صدا از جمله DTS Digital ، Surround Dolby ، Digital Dolby Audio ، LPCM اشاره کرد که باعث می‌شود صدای شفاف و بدون نقصی را دریافت کنید.

ساندبار ال جی

صدای فراگیر ساندبار ال جی snc4r

 

تعداد پورت ها و درگاه های ارتباطی

فارغ از وظیفه اصلی هر محصولی باید بتوان از آن ویژگی بهره برد یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انجام این اتفاق موثر است تعداد درگاه‌هایی است که اجازه می‌دهد از طریق راه‌های متعددی به سایر گجت‌ها متصل شد. ساندبار ال جی snc4r هرچه که در این بخش به آن نیاز دارید را به شما خواهد داد. علاوه بر بلوتوث که عضو جدای ناپذیر در محصولات صوتی از این ساندبار از طریق درگاه اپتیکال و خروجی USB ( فلش مموری ) قابلیت استفاده خواهد داشت که مطمئناً برای دریافت حداکثر کیفیت باید از خروجی اپتیکال استفاده کنید. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که باید تلویزیون از این درگاه‌ها پشتیبانی کند.

 

جمع بندی

کیفیت صدا می‌تواند تاثیر زیادی بر هیجان تصویر پخش شده روی تلویزیون بگذارد اگر شما یک مسابقه ورزشی به طور مثال فوتبال را با صدای سه بعدی و فراگیر گوش کنید با اسپیکرهای معمولی تلویزیون بسیار متفاوت است. ساندبار ال جی snc4r هم اکنون در بازار ایران با قیمت ۱۴ تا ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد و با توجه به خصوصیاتی که در این مقاله از این محصول گفتیم مطمئناً ارزش خرید بسیار بالایی دارد اگر تجربه استفاده از آن را دارید در بخش نظرات بیان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *