News

مدیران جدید ۱۴۰۳ شرکت تجارت ارتباطات مدیا رسما اعلام شدند

تجارت ارتباطات مدیا

تهران ؛ ۵ خرداد ۱۴۰۳

شرکت تجارت ارتباطات مدیا مالک مجموعه های LG WORLD ، ایران دیجی مال ، HUAWEI WORLD و آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا امروز طی جلسه ای با هیئت مدیره شرکت چارت سازمانی خود را بروز کرد و مدیرعامل شرکت تجارت ارتباطات مدیا مدیران جدیدی را در سمت
Office manager
sales manager
financial manager
Quality control manager
منصوب کرد.

علی روشن ضمیر موسس و مدیرعامل شرکت تجارت ارتباطات مدیا ( MECOBU GLOBAL) رسما مدیران جدید شرکت و تغییرات چارت سازمانی ۲۰۲۴ را اعلام می‌کند:

«ما هر ساله تغییرات جدیدی را در چارت سازمانی مان اعمال میکنیم همچنین در جهت افزایش بهره‌وری و رفع مشکلات موجود امروز قصد داریم مدیران جدیدی را معرفی کنیم.

مدیران جدید ما مربوط به شرکت تجارت ارتباطات مدیا و آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا می باشد.

تجارت ارتباطات مدیا

مدیرعامل آقای علی روشن ضمیر، مدیر دفتر آقای محمدرضا میری، آقای امیرسجاد تفضلی مدیر فروش و مدیر مالی شرکت تجارت ارتباطات مدیا

 

ما امروز اعلام میکنیم جناب آقای محمدرضا میری از این پس با سمت مدیر دفتر تجارت ارتباطات مدیا ( OFFICE MANAGER) همراه ما خواهند بود.
این سمت برای اولین بار است که در شرکت در نظر گرفته شده و با هدف افزایش بهره وری و ارتقا دانش سازمان و نظارت دقیق بر کادر دفتر تجارت ارتباطات مدیا تعیین می شود.

همچنین از امروز جناب آقای امیرسجاد تفضلی در سمت مدیر فروش و مدیر مالی شرکت تجارت ارتباطات مدیا و مجموعه های آن فعالیت خواهند داشت. این اقدام در جهت افزایش سودآوری شرکت و تقویت بخش B2B و B2C  انجام می شود.

آخرین مدیری که امسال در نظر داریم به کادر سازمانی شرکت اضافه کنیم آقای امیررضا طالبی می باشد که از این پس در مقام مدیر کنترل کیفی آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا فعالیت خواهند داشت. سمت جدید مدیریت کنترل کیفی در راستای افزایش کیفیت خدمات و نظارت دقیق و سنجیده بر فعالیت های آژانس دیبا در نظر گرفته شده است.

مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا تا پایان سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۵ نفر عضو جدید به کادر خود اضافه خواهد کرد.

همچنین پیش‌بینی می شود کادر شرکت تجارت ارتباطات مدیا تا پایان امسال به بیش از ۳۰ نیرو خواهد رسید که بدون شک وجود اعضای جدید در کادر شرکت موجب بهبود تجربه مصرف کننده در خرید کالا و خدمات ما خواهد شد و ظرفیت ها و پتانسیل های جدیدی را ایجاد میکند.

ما نیز ارتقا سمت آقای محمدرضا میری ، آقای امیر سجاد تفضلی و آقای امیررضا طالبی را تبریک میگوییم و برای تمامی مدیران شرکت مان آرزوی موفقیت داریم. »

تجارت ارتباطات مدیا

آقای علی روشن ضمیر مدیرعامل، خانم مهدیه صنعتی معاون شرکت تجارت ارتباطات مدیا و مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا

 

خانم مهدیه صنعتی ، معاون شرکت تجارت ارتباطات مدیا و مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا از آینده خوب این مجموعه به واسطه چارت سازمانی جدید و جذب نیرو های جدید خبر می‌دهد :

«آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا دارای پتانسیل های بالقوه بسیاری می باشد که می‌تواند در بین مجموعه های MECOBU GLOBAL یکی از سود ده ترین مجموعه های این شرکت باشد.  با تصمیمی که توسط مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت تجارت ارتباطات مدیا در مورد افزایش نیرو های آژانس دیجیتال مارکتینگ دیبا گرفته شد شاهد رشد فوق العاده ای خواهیم بود و میتوانیم فعالیت ها برون سازمانی و درون سازمانی را به شکل قابل توجه ای افزایش دهیم.»

همچنین تیم R&D شرکت تجارت ارتباطات مدیا از برنامه های توسعه و آینده ی این شرکت خبر می‌دهند :

«ما برنامه های ویژه ای در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ خواهیم داشت این برنامه های میان مدت منجر به توسعه بزرگ شرکت تجارت ارتباطات مدیا خواهد شد و ما پس از این رشد و توسعه شرکت فعلی مان را تبدیل به هلدینگ خواهیم کرد. »

سمت مدیران جدید شرکت از تاریخ ۱ ژوئن در چارت سازمانی MECOBU GLOBAL اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *