News

4 ویژگی ساندبار ال جی مدل SH7Q

ساندبار ال جی

ساندبار ال جی مدل SH7Q چه ویژگی‌هایی دارد؟ ساندبارها جدیدترین نسل و به عبارتی آخرین نسل سیستم‌های صوتی برای تلویزیون‌های هوشمند هستند. شاید نزد بسیاری از کاربران و عموم مردم کیفیت تصویر دارای اهمیت بیشتری باشد و این البته خیلی دور از ذهن هم نیست به هر حال کیفیت تصویر قابل لمس‌تر و محسوس‌تر به چشم می‌آید تا کیفیت صدا اما افرادی که ریزبین‌تر هستند و همه چیز را در بالاترین سطح می‌خواهند حتماً به صدای تلویزیون هم توجه می‌کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا یکی از بهترین سیستم‌های صوتی مختص تلویزیون‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

تلویزیون‌های هوشمند امروزی به خصوص در دسته اقتصادی و میان رده و حتی بسیاری از تلویزیون‌های بالا رده معمولاً فقط کیفیت تصویر بالا و قابل قبولی دارند و سیستم صوتی آنها در حد متوسط و یا ضعیف است. اگر می‌خواهی تلویزیون شما سیستم قدرتمندی داشته باشد باید به سراغ پرچمداران برندها بروید که قیمت به شدت بالایی دارند و درصد پایینی از جامعه توان خرید آنها را خواهد داشت. ساندبار ال جی مدل SH7Q می‌تواند این نقطه ضعف تلویزیون را به صورت کامل برطرف کند و امکاناتی جذاب‌تر نیز به شما بدهد. صدایی شفاف بدون نویز و با بیسی قدرتمند که لذت تماشای فیلم و سریال و مسابقات ورزشی راچند برابر میکند.

 

ویژگی های ساندبار ال جی مدل SH7Q

ال جی یکی از درخشان‌ترین کمپانی‌های حوزه لوازم خانگی می‌باشد که توانسته جایگاه بزرگی را در این بازار به دست بیاورد. یکی از بزرگترین نقاط قوت کمپانی ال جی در بخش سیستم‌های صوتی که توانسته با قیمت‌های بسیار مناسب نسبت به رقبای بزرگ خود از استقبال خوبی نزد کاربران برخوردار باشد. یکی از بهترین محصولات ال جی در این بخش ساندبار ال جی مدل SH7Q که با کیفیت صدای فوق العاده و دیزاین بسیار زیبایی که دارد علاوه بر تولید صدای شفاف و با کیفیت به دلیل طراحی شیک و منحصر به فردش زیبایی خاصی به میز تلویزیون می‌بخشد. در ادامه ویژگی‌های کلیدی این محصول را بیان خواهیم کرد.

 

ساندبار ال جی

طراحی شکیل ساندبار ال جی SH7Q

 

طراحی زیبا

وقتی در نگاه اول ساندبار ال جی مدل SH7Q را می‌بینید تصور می‌کنید که با طراحی چوبی روبرو هستید. اما این به دلیل کیفیت بالای متریالی است که در آن استفاده شده جنس این ساندبار از پلاستیک با کیفیت ABS است اما آنقدر خوش ساخت و با دقت طراحی و استفاده شده است چه تصور چوبی بودن را به کاربر القا می‌کند یکی از بزرگترین وجه تمایزهای این ساندبار در بخش طراحی ضخامت کم و ظرافت در طراحی این محصولات که زیبایی یزاین تلویزیون را چند برابر افزایش می‌دهد. طراحی این ساندبار سعی شده بیشترین تناسب را با یزاین تلویزیون‌های ال جی داشته باشد. با ایران دیجی مال همراه باشید.

 

قدرت خروجی 800 واتی

وقتی ساندبارها به عنوان ارث نسل‌های قبلی سینماهای خانگی به بازار آمدند بسیاری از کاربران بر این باور بودند که به دلیل طراحی کوچکتر و به عبارتی جثه جمع و جورتر این سیستم‌های صوتی قدرت صدای نسل قبل را ندارند و فقط از نظر زیبایی و طراحی به روزتر از آنها هستند اما این تصور تا حدود بسیار زیادی اشتباه است فناوری‌های به روز دنیای صدا در سیستم‌های صوتی امروزی از جمله ساندبار ال جی مدل SH7Q بهره‌گیری شده که کیفیت صدا تا چند برابر ارتقا پیدا کرده است. توان ساندبار ۸۰۰ وات است که برای یک محصول در این ابعاد فوق العاده جذاب خواهد بود.

 

این ساندبار از یک صدای فراگیر 5.1 کاناله استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا شما در صدای پخش شده غرق شوید. در ساندبار ال جی مدل SH7Q از یک سابوفر قدرتمند ۲۰۰ واتی و ۵ بلندگوی خوش صدای ۱۲۰ واتی استفاده می‌شود که مجموعاً توان ۸۰۰ وات را تولید می‌کند. فناوری‌های صوتی به کار رفته در این محصول عبارتند از DTS Virtual:X ، LPCM ، Dolby Digital و DTS Digital Surround اشاره کرد که پکیجی کامل از تکنولوژی‌های صدا را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر به دنبال دریافت کیفیت صدای فوق العاده جذاب از تلویزیون هستید و می‌خواهید با هیجان کامل به تماشای مسابقات ورزشی و فیلم و سریال بنشینید این محصول نیازتان را برطرف می‌کند.

 

درگاه های ارتباطی

وقتی یک وسیله‌ای را خریداری می‌کنید باید آن را با پورت هایی که درون آن تعبیه شده به سایر گجت‌ها متصل کنید تا بتوانید کارایی لازم را دریافت کنید بدون شک هرچه تعداد این درگاه‌های ارتباطی بیشتر باشد کار با محصول ساده‌تر خواهد بود. ساندبار ال جی مدل SH7Q تمامی نیازهای شما را در این بخش تامین می‌کند چرا که دارای یک درگاه اپتیکال یک پورت HDMI و یک پورت USB تایپ A برای اتصال فلش مموری تعبیه شده تا هیچگونه نقطه ضعفی در این بخش نداشته باشد. برای دریافت حداکثر کیفیت صدای ممکن بهتر است از کابل اپتیکال استفاده کنید. در کنار همه این‌ها بلوتوث نیز به کمک شما خواهد آمد و جای هیچ بحثی باقی نمی‌ماند.

ساندبار ال جی

نمایشگر وضعیت ساندبار ال جی SH7Q

 

نمایشگر LCD

وقتی حرف از فناوری‌های روز دنیا در ساندبارها می‌زنیم این موضوع فقط در حوزه صدا نیست بلکه در سایر بخش‌ها هم این نکته وجود دارد. شرکت ال جی همیشه یکی از نوآوران بزرگ به شمار می‌رفته چرا که همیشه اقدامات جسورانه‌ای را در هر حوزه از ال جی دیده‌ایم. ساندبار ال جی SH7Q نیز از این دایره خارج نبوده و ال جی در این ساندبار نیز از سنت همیشگی خود خودداری نکرده است. یک صفحه نمایش LCD در این ساندبار تعبیه شده که حس مدرن بودن را به طور کامل القا می‌کند و زیبایی آن را به رخ می‌کشد.وضعیت مود دستگاه کم و زیاد کردن ولوم یا خاموش روشن بودن آن را می‌توانید از این LCD مشاهده کنید.

 

جمع بندی

ساندبار ال جی SH7Q یک محصول فوق العاده جذاب با صدایی شفاف و بلندی قابل قبول ۸۰۰ واتی که می‌تواند ضعف اسپیکرهای تلویزیون را به صورت کامل پوشش دهد. پشتیبانی از تمام فناوری‌های صوتی و طراحی شکیل و زیبای آن جای هیچ گونه بحثی برای نقطه ضعف گرفتن از این محصول ال جی باقی نگذاشته است. در حال حاضر این ساندبار در بازه قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد که با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد بسیار ارزنده خواهد بود اگر تجربه استفاده این سیستم صوتی را دارید خوشحال می‌شویم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *