News

4 ویژگی ساندبار ال جی مدل SN7Y

ساندبار ال جی

ساندبار ال جی SN7Y چقدر ارزش خرید دارد؟ حوزه صدا ناوری‌های جدید بسیاری را به خود دیده است و روز به روز در حال پیشرفت و اضافه شدن قابلیت‌های متنوعی به این بخش است تا بتوان اوج لذت و کیفیت را از صدای دریافتی تجربه کرد. نسل قدیمی‌تر سینمای خانگی با طراحی بسیار بزرگی همراه بود و این هم یک حسن به حساب می‌آمد و هم یک نقطه ضعف. حسن آن در زیبایی ظاهری و طراحی نسبتا خشن آن بود که نمای خوبی را به میز تلویزیون می‌بخشید و حس قدرت را القا می‌کرد. نقطه ضعفش به همان بخش طراحی برمیگردد که برای خانه‌های با مساحت کوچکتر مناسب نبود.

 

نسل بعدی این سینماهای خانگی ساندبارها بودند که با طراحی بسیار ظریف‌تر و با کیفیت صدای فوق العاده بالا توانستند جایگاه خوبی را میان مردم به دست آورند. در این نسل فقط حجم و بلندی صدا مهم نبود بلکه با قابلیت های ویژه نرم‌افزاری توانستند کیفیت صدا را به اوج خود برسانند. حتی در جدیدترین مدل‌های ساندبارها از هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت صدای استفاده شده است. امروز می‌خواهیم درباره ساندبار ال جی مدل SN7Y صحبت کنیم و چهار ویژگی مهم آن را بیان و به صورت کامل توضیح دهیم. اگر قصد خرید ساندبار دارید ادامه این مقاله را در ایران دیجی مال از دست ندهید.

ساندبار ال جی

صدای صاف و یکنواخت ساندبار ال جی SN7Y

 

 

ویژگی های ساندبار ال جی مدل SN7Y

طراحی زیبا

یکی از بزرگترین نقاط قوت این محصول به بخش طراحی آن بازمیگردد. وقتی در نگاه اول ساندبار ال جی SN7Y میبینید تصور می‌کنید که با یک متریال از نوع چوب روبرو هستید. اما اینطور نیست این ساندبار از پلاستیک ساخته شده اما آنقدر با کیفیت و با ظرافت بالا تولید شده است که حس چوب را به شما لقا می‌کند. اما بزرگترین برگ برنده ال جی در بخش طراحی این محصول پنل کنترل لمسی آن خواهد بود که حس مدرن و جذابی را به کاربر میبخشد. تغییر مود دستگاه به خروجی‌های مختلف خاموش و روشن کردن دستگاه و کم و زیاد کردن صدا در این پنل قابل کنترل است.

صدای با کیفیت

در بخش مقدمه گفتیم که نقطه عطف سیستم های صوتی و ساندبارها کیفیت صدای آنها است. شاید به نسبت نسل قبل از جثه کوچک‌تری برخوردار باشند اما به دلیل وجود فناوری‌های روزی که در آنها استفاده شده شاهد ارتقای کیفیت صدا آن هم به حد بسیار بالایی هستیم وقتی روی ساندبار ال جی SN7Y را نگاه کنید با لوگوی کمپانی Meridian روبرو می‌شویم. ال جی چند سالی است که در تولید محصولات صوتی خود با این شرکت وارد همکاری شده است. یک شرکت انگلیسی با سابقه بسیار درخشان در حوزه صدا که مطمئناً این همکاری ال جی باعث ارتقای سطح کیفیت محصولاتش خواهد شد.

 

ساندبار ال جی

طراحی زیبا و منحصربفرد ساندبار ال جی SN7Y

 

ساندبار ال جی SN7Y دارای ۳۸۰ وات توان خروجی که تمام نیازهای شما از یک سیستم صوتی در بخش حجم صدا را برآورده می‌کند از طرف دیگر پشتیبانی از فرمت های صوتی دالبی , دالبی دیجیتال , دالبی دیجیتال پلاس , استریو و HD Sound پشتیبانی میکند. همچنین این محصول از فناوری‌های Hi- Resolution و Auto sound Engine استفاده میکند. به همه این‌ها AI Sound Pro اضافه کنید که پیشرفته ترین سطح هوش مصنوعی در حوزه صدا است که باعث بهبود هرچه بیشتر وضوح و کیفیت صدا خواهد شد. جذاب ال جی هیچ کمبودی وجود ندارد و شما را در امواج صدای تولیدی خود غرق می‌کند.

 

خروجی های متنوع

شما وقتی تلویزیون , سیستم صوتی , مانیتور و یا هر محصول دیگری را خریداری می‌کنید برای اینکه بتوانید راحت‌ترین کارایی را دریافت کنید نیازمند خروجی‌های متنوعی هستید که کمپانی سازنده در اختیار شما قرار می‌دهد. ساندبار ال جی SN7Y از خروجی‌های متنوعی مثل HDMI , اپتیکال و بلوتوث استفاده می‌شود اگر قصد دریافت کیفیت را داشته باشید بهتر است از درگاه اپتیکال استفاده کنید. این محصول ورژن ۴ است و با هیچ کدام از گجت‌ها برای اتصال با مشکل روبرو نخواهد شد. برای راحت‌تر شدن کار با دستگاه یک ریموت کنترل هم برای آن در نظر گرفته شده است.

 

قابلیت های بیشتر با تلویزیون های ال جی

اگر از محصولات لوازم خانگی ال جی استفاده کرده باشید بدون شک نام نرم‌افزار LG Thinq به گوشتان خورده است. ال جی مدت زیادی است که به سمت هوشمندسازی لوازم خانگی خود رفته است. قابلیت کنترل از راه دور آن هم به وسیله شبکه که نیازمند اتصال به اینترنت است زندگی هوشمند را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر تلویزیون شما هوشمند بوده و از برند ال جی است به شما تبریک می‌گوییم چرا که می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار ( LG Thinq ) علاوه بر قابلیت‌های اشاره شده در این مقاله بسیاری قابلیت‌های دیگر را در اختیار داشته باشید ضمن اینکه امکان مدیریت دستگاه از راه دور فراهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *