News

4 نکته در خرید قاب گوشی موتورولا Edge 30

قاب

در دنیای مدرن امروزی، خرید یک گوشی هوشمند به مسئله پیچیده و حساس تبدیل شده است. اما با داشتن گوشی موتورولا Edge 30، شما می‌توانید یک تجربه بی‌نظیر داشته باشید. یکی از موارد مهم بعد از خرید گوشی، انتخاب قاب مناسب است که از ظاهر و عملکرد گوشی شما مراقبت کند و به آن استحکام ببخشد. برخی از کاربران هستند که به استفاده از اینگونه محصولات برای محافظت از گوشی اعتقادی ندارند باید گفت که این موضوع می‌تواند هزینه‌های سنگینی را در صورت کوچکترین خطر برای گوشی پیش روی شما خواهد گذاشت پس این کار عملاً میزان خطر را افزایش خواهد داد. هرگز این اشتباه را انجام ندهید.

قاب گوشی یکی از اساسی‌ترین لوازم جانبی‌هایی است که معمولاً کاربران برای محافظت از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند. متداول‌ترین راه برای محافظت از گوشی استفاده از این محصولات است که در میان کاربران نیز رواج یافته است هر چقدر تنوع و تعداد گوشی های هوشمند بیشتر می‌شود، تنوع و تعداد محافظ‌ها نیز به موجب آن افزایش می‌یابد. برندهایی مثل آیفون، سامسونگ و هوآوی به دلیل شناخته شده بودن و تعداد بالای فروششان در بازار کشور، در بخش لوازم جانبی نیز وضعیت بهتری دارند و معمولاً  برای خرید لوازم جانبی از جمله محافظ یا گارد برای کاربرانشان چند انتخاب مختلف وجود خواهد داشت.

اما این موضوع برای برخی برندها کاملاً متفاوت است چرا که نه به اندازه نام‌های تجاری مطرح فروش بالایی دارند و حتی برخی از آنها میان مردم شناخته شده نیستند اما تعدادی از کاربران شامل این گونه برند ها هستند که با مشکل کمبود لوازم جانبی روبرو اند و یا اگر هم بتوانند قابی پیدا کنند، خیلی حق انتخاب زیادی ندارند و این موجب آزردگی صاحبان آنها خواهد شد. امروز می‌خواهیم درباره یکی از محصولات برند محبوب موتورولا صحبت کنیم. شاید این برند به اندازه روزهای طلایی‌اش فروش نداشته باشد اما برای بسیاری از مردم حس نوستالژیک دارد و خاطره انگیز است.

قاب

انعطاف پذیری بالای قاب خطی گوشی موتورولا Edge 30

 

شما هنگام خرید قاب به چه نکاتی توجه می‌کنید معیار شما برای انتخاب یک محافظ خوب برای گوشی خود چیست؟ امروز در ایران دیجی مال قصد داریم تا 4 نکته برای خرید قاب مخصوص گوشی موتورولا Edge 30 را بازگو کنیم پس با ما همراه باشید تا با استفاده از نکات گفته شده بهترین خرید را برای خود رقم بزنید. داشتن اطلاعات کافی قبل از خرید به خصوص در این کالا که وظیفه محافظت از گوشی را نیز به عهده دارد می‌تواند در انتخاب درست شما تاثیرگذار باشد پس قبل از اینکه خریدی را انجام دهید حتماً اطلاعات کافی راجع به آن محصول را جمع آوری کنید. مطمئناً در کیفیت خرید شما تاثیر خواهد گذاشت و پشیمان نخواهید شد.

همانطور که در بخش مقدمه مقاله نیز گفتیم انتخاب قاب معمولاً برای برندهایی مثل موتورولا کمی با چالش روبروست چرا که به دلیل کمیابی آن، شما حق انتخاب زیادی ندارید و باید به سختی دنبال چند محصول انگشت شمار برای گوشی خود بگردید. اما ما امروز به شما نکاتی را می‌گوییم که هنگام خرید محافظ گوشی باید آنها را رعایت کنید. همانطور که در خرید هر محصول دیگری باید نکاتی را رعایت کنید خرید محافظ گوشی در بازار لوازم جانبی هم از این قضیه مستثنا نیست و باید یک سری نکات مهم و کلیدی رعایت شود و مواردی مثل میزان مقاومت طراحی درست وزن و بسیاری موارد دیگر در این موضوع موثر است.

 

4 نکته در خرید قاب گوشی موتورولا Edge 30

کیفیت ساخت

شاید انتظار داشتید مورد اول میزان مقاومت قاب در برابر ضربه یا فشار و خط و خش باشد اما اینطور نیست. هنگام خرید در نگاه اول ظاهر محصول به چشم می‌خورد و درصد بالایی از کیفیت آن در شکل ظاهریش نهفته است شما می‌توانید با دقت به این موضوع به تا حد زیادی کیفیت محافظ مورد نظر دست پیدا کنید. بدون شک مهمترین چیزی که باید در انتخاب محافظ برای گوشی در نظر بگیرید کیفیت ساخت آن است چرا که ارتباط مستقیمی با میزان مقاومت خواهد داشت و تاثیر این بخش غیر قابل انکار است. این موضوع ما ثابت می‌کند که توجه ویژه‌ای باید به این مورد داشته باشیم.

مطمئناً اگر قابی کیفیت کافی نداشته باشد نمی‌تواند به درستی عمل محافظت را انجام دهد و قاعدتاً موجب آسیب دیدن گوشی خواهد شد. توجه به کیفیت ساخت یکی از اساسی‌ترین نکات هنگام خرید گارد گوشی است. معمولا قاب‌هایی که از کیفیت اورجینال برخوردار نیستند از مواد اولیه و متریال بسیار بی‌کیفیت و درجه چندم استفاده می‌کنند همین موضوع در تولید باعث می‌شود تا شما کیفیت مطلوبی را حتی در همان روزهای اول نیز تجربه نکنید. مطمئناً پس از مدت کوتاهی استفاده شما شاهد کاهش شدید شکل ظاهری این گونه محصولات خواهید بود و علناً زیبایی ظاهر را از دست می‌دهید اگر ر خوشبینانه‌ترین حالت میزان مقاومت کاهش پیدا نکرده باشد.

میزان مقاومت

میزان مقاومت این محصولات با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند حتی اگر تمامی آنها با کیفیت و اورجینال باشند. اگر بخواهم با ذکر مثال این نکته را توضیح دهم میتوانم به مقایسه دو گارد پر فروش بازار اشاره کنم محافظ فیبر کربن و شاک پروف هر دو این محصولات با کیفیت و اورجینال هستند اما بدون شک قاب شاک پروف مقاومت بیشتری نسبت به فیبرکربن خواهد داشت. دلیل این موضوع یفیت نیست که این دو محصول را از یکدیگر متمایز می‌کند بلکه نوع طراحی و ساختار چند بخشی بودن محافظ شاک پرو به نسبت قاب فیبر کربن است که از یک بخش ساخته شده است در صورتی که هر دو متریال با کیفیتی را استفاده کردند.

همانطور که می‌دانید Edge 30 از پرچمدار سال 2022 موتورولا بود که توانست با قدرت سخت‌افزاری و طراحی جذابش نگاه‌هایی را به سمت خود برگرداند. ما در محافظ ها نیز چنین موضوعی را داریم یعنی دارای دسته‌بندی پرچمدار میان رده و اقتصادی که بدون شک میزان مقاومتشان متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید حداکثر مقاومت و محافظت را از گوشی گران قیمت خود به انجام برسانید باید به سراغ بهترین محصول بازار باشید و این موضوع مستلزم هزینه‌های بیشتر است اما در نهایت شما در ینه صرفه‌جویی می‌کنید چرا که اگر آسیبی به گوشی برسد تا چند برابر آن را باید برای تعمیر هزینه کنید.

قاب

صد اثر انگشت بودن قاب خطی گوشی موتورولا Edge 30

 

ما می‌توانیم به عنوان پیشنهاد محافظ خطی Edge 30 را برای یکی به عنوان یکی از بهترین محصولات به شما پیشنهاد کنیم. کیفیت ساخت بالا ظاهری محکم و قدرتمند به علاوه طراحی شیک و جذاب از شاخصه‌های اساسی این محصول به شمار می‌رود که علاوه بر محافظت گوشی میتواند جلوه‌ای زیبا به آن ببخشد و از دست گرفتن گوشی هوشمند لذت بیشتری ببرید. مطمئناً از خاص‌ترین و جذاب‌ترین طراحی‌های محافظ‌های گوشی موجود در بازار لوازم جانبی متعلق به مدل شاک پروف است. خاص بودن آن را می‌توان از پنل پشتی آن متوجه شد خطوط منظم و زیبا در کنار هم که جلوه خاص را هم به خود و هم به گوشی می‌بخشد.

یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران هنگام خرید گارد برای گوشی ناسازگار بودن آن محافظ‌های صفحه نمایش یا همان گلس‌هاست که با فشار آوردن از لبه‌های صفحه نمایش باعث بلند شدن گلس و جدا شدن آن از صفحه نمایش می‌شوند. جای نگرانی نیست، در قاب خطی موتورولا Edge 30 این مشکل وجود ندارد. اگر اندازه قالب‌گیری این گونه محصولات دقیق نباشد می‌تواند با محافظ صفحه تداخل داشته باشد و این موضوع ن گونه است که معمولاً گلس را از لبه‌ها بلند می‌کند و عملاً به مرور زمان عمر گلس کاهش پیدا کرده و مجبور به تعویض آن خواهید شد پس شامل هزینه‌های اضافه برای کاربر نیز می‌شود.

وزن مناسب

این دسته از محصولات به صورت دائمی روی گوشی ما قرار دارند پس وزن در اینجا بسیار تاثیرگذار است. اگر قابی که انتخاب می‌کنید وزن بالایی داشته باشد علاوه بر خسته شدن مچ دست هنگام کار کار کردن با گوشی در زمان سقوط از ارتفاع نیز به دلیل وزن بالا قطعاً آسیب بیشتری وارد خواهد شد. همانطور که می‌بینید فاکتور وزن مولفه بسیار مهمی در یک خرید موفق به شمار می‌رود و این نکته را نباید از یاد ببرید. این موضوع در گوشی‌هایی که باتری‌های بزرگ بالای 5000 میلی آمپر دارند بیشتر نمود دارد و صاحبان این گوشی‌ها باید توجه بیشتری به وزن قاب خریداری شده داشته باشند.

قیمت

به دلیل وضعیت نامناسب شرایط اقتصادی کشور مخصوصاً بازار موبایل و لوازم جانبی که با ارزهای خارجی تامین می‌شود، بی‌شک درصد عمده ی دغدغه‌های مردم برای خرید در این بازار قیمت خواهد بود. از طرفی دیگر اگر از آن دسته از افراد هستید که معتقدید هرچه محصول گرانتر باشد کیفیت بیشتری دارد، باید به شما بگوییم که هرگز اینطور نیست و شما می‌توانید با یک قیمت معقول و مناسب بهترین محافظ را برای گوشی خود تهیه کنید. دقت داشته باشید که کیفیت کالای خریداری شده باید با قیمت آن تناسب داشته باشد در غیر این صورت خرید موفقی نداشتید.

مجموعه ایران دیجی مال به عنوان وارد کننده انواع لوازم جانبی گوشی های موتورولا را تامین کرده است تا شما با اطمینان از قیمت و اصالت کالا ، قابلیت پرداخت در محل و ارسال سریع، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. و در آخر شما می‌توانید با عضویت در کانال ها و گروه های تلگرامی ایران دیجی مال، از اخبار محصولات، جشنواره ها، تخفیف ها و قرعه کشی های ماهانه اعضای گروه، بهره مند شوید. برای عضو شدن در گروه تلگرامی کاربران گوشی های موتورولا روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *