News

مقاومت قاب فیبر کربن گوشی موتورولا Edge 30 Fusion چقدر است؟

اگر وبلاگ ما را دنبال کرده باشید نام قاب فیبر کربن را زیاد شنیده‌اید این محصول یکی از پرفروش‌ترین قاب‌های محافظ گوشی در بازار ایران است که به دلیل طراحی زیبا و جذابش مورد استقبال کاربران قرار گرفت است استفاده از محافظ برای گوشی امری ضروری است. گوشی‌ها همیشه در معرض آسیب دیدگی بودند در حال حاضر راه‌های مختلفی برای محافظت بیشتر از آنها وجود دارد که استفاده از قاب ارزان‌ترین و ساده‌ترین و در عین حال مطمئن ترین روش برای حفظ سلامت گوشی میباشد. اما نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که هر محصولی نمی‌تواند حافظ تضمین کننده سلامت گوشی ما باشد ادامه این مقاله را با ایران دیجی مال همراه باشید.

دلیل شما برای استفاده از قاب چیست؟ خب شاید این موضوع بسیار روشن و مبرهن باشد اما تنها محافظت از موبایل نیست که کاربران از قاب گوشی استفاده می‌کنند فرض کنید حال به دلیل ضعیف شدن قدرت سخت‌افزاری یا قدیمی شدن نرم‌افزار قصد تعویض گوشی را دارید هرچه ظاهر گوشی تمیزتر و بدون خط و خش باشد ه قیمت بالاتری می‌توانید آن را به فروش برسانید شکل ظاهری گوشی در خرید و فروش آن به خصوص در قیمت گذاری تاثیر زیادی دارد. به همین دلیل است که هزینه سیار ناچیزی که شما بابت محافظ گوشی پرداخت می‌کنید تا چند برابر آن را بعد از مدتی خیره می‌کنید و عملاً فه‌جویی در هزینه نیز اتفاق می‌افتد.

امروز می‌خواهیم درباره قاب فیبر کربن صحبت کنیم محصولی که مقاله‌های زیادی درباره آن توسط ایران دیجی مال منتشر شده اما چرا این قاب به این حد از محبوبیت رسیده اگر به سوال عنوان مقاله دقت کنید پرسش درباره میزان مقاومت قاب است. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت بالای این محصول همین میزان مقاومت آن است به دلیل جموعه‌ای از طراحی درست مواد اولیه درجه یک و استفاده از پلاستیک مقاوم باعث شده تا این محصولی یکی از مئن‌ترین محافظ‌های موبایل در بازار لوازم جانبی باشد. حال در ادامه به معرفی و بیان ویژگی‌های کامل محصول خواهیم پرداخت تا آشنایی جامعی از آن داشته باشید.

قاب فیبر کربن

زوایای قاب فیبر کربن گوشی موتورولا Edge 30 Fusion

 

تنوع در بازار لوازم جانبی به خصوص بخش قاب در مقایسه با سایر بخش‌ها بسیار بیشتر است با د گوشی‌های هوشمند با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ورود این محصولات نیز آغاز شد. به جرات می‌توان گفت که تنوع در میان محافظ‌های گوشی از خود گوشی‌ها بیشتر است همین مسئله موجب سردرگمی کاربران هنگام خرید قاب شده اما تمامی آنها دارای استاندارد و کیفیت کافی نیستند و چند محصول میانشان وجود دارد که می‌توان به عنوان یک محافظ مطمئن برای گوشی استفاده کرد که محافظ فیبر کربن یکی از آنها است. امروز می‌خواهیم در مورد میزان مقاومت قاب فیبر کربن گوشی موتورولا Edge 30 Fusion صحبت کنیم.

معرفی قاب فیبر کربن گوشی موتورولا Edge 30 Fusion

حال به سراغ معرفی این محافظ خواهیم رفت. نام این قاب از شکل ظاهری و طراحی آن نشئت گرفته است طرح فیبر کربن روی این قاب باعث شده تا با نام قاب فیبر کربن آن را در بازار بشناسیم. از طرفی دیگر هم همین بخش یعنی طراحی بزرگترین وجه تمایز و برتری این محصول نسبت به رقیبان مشابه خود محسوب می‌شود. یکی از بزرگترین دغدغه‌های کاربران موبایل نداشتن تنوع و یکنواخت بودن شکل ظاهری قاب‌های گوشی است و معمولاً محافظی که دارای استاندارد کافی برای محافظت از گوشی است شکل ظاهری جذابی ندارند اما فیبر کربن این معادله را به هم زده و با طراحی جذاب و مدرنی که دارد

اما مهمتر از شکل ظاهری و طراحی میزان مقاومت و استحکام قاب است که تعیین کننده کیفیت آن خواهد بود. شما وقتی قصد خرید قاب گوشی را داشته باشید حتماً قبل از هر چیز به سراغ میزان استحکام آن خواهید رفت تا ببینید تا چه حدی می‌تواند از گوشی شما در برابر حوادث محافظت کند. اگر به سراغ یک جامعه آماری متوسط میان کاربران موبایل بروید متوجه خواهید شد که بیشتر آسیب دیدگی‌ها مربوط به بدنه گوشی‌های هوشمند می‌باشد. پس هنگام خرید اولین و مهم‌ترین چیزی که باید توجه داشته باشید میزان مقاومت آب است حال از خود می‌پرسید قاب فیبر کربن تا چه حد مقاوم خواهد بود؟

قاب فیبر کربن

محافظت از دوربین و نمایشگر در مقاومت قاب فیبر کربن گوشی موتورولا Edge 30 Fusion

 

برای پاسخ به این سوال باید چند نکته را در نظر بگیرید اول اینکه شما تا چه حد مقاومت از قاب انتظار دارید؟ برای مثال محافظ فیبر کربن در برابر قاب شاک پروف یا حتی سیلیکونی مقاومت کمتری دارد چرا که آنها هم از نظر طراحی و هم از نظر ضخامت کاملاً با فیبر کربن متفاوتند. اما این بدین معنی نیست که فیبر کربن میزان مقاومت خوبی ندارد بلکه این محصول یکی از بهترین و مطمئن قاب‌های است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. این قاب از پلاستیک بسیار مقاوم و در عین حال انعطاف پذیر تولید شده است که بتواند میزان ضربه‌ها را کاهش دهد و آن را به خود جذب کند. لبه‌ها نیز به همین ترتیب طراحی شدند.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که قاب فیبر کربن همراه خود دارد محافظت از صفحه نمایش و دوربین پنل پشتی گوشی است که با کمی برآمدگی از برخورد ضربه به آنها جلوگیری می‌کند. حتماً با خود می‌گویید به دلیل این برآمدگی نمی‌توان از گلس برای صفحه نمایش استفاده کرد اما اینطور نیست طراحی انقاب بسیار هوشمندانه است هیچگونه تداخلی با محافظ‌های صفحه نمایش نخواهد داشت. این قاب در رنگ‌های مختلف برای انواع گوشی‌ها در فروشگاه ایران دیجی مال با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد.

حال بسیاری از کاربران با خود فکر می‌کنند با تمام این ویژگی‌های مثبتی که از قاب فیبر کربن بیان کردیم حتماً باید قیمت بسیار بالایی هم داشته باشد اما هرگز اینطور نیست این قاب با قیمت مناسبی که دارد توانسته درصد بالایی از بازار را به خود اختصاص دهد این نشان می‌دهد که با توجه به ویژگی‌های موجود در محصول قیمت مناسبی هم دارد و این از طرف مخاطبان قابل تایید است. ما همیشه این موضوع را در مقاله‌های ایران دیجی مال مطرح کردیم که قیمت بالا هرگز تعیین کننده کیفیت محصول نخواهد بود درست است که قیمت در کیفیت تاثیرگذار است اما همه چیز به این موضوع باز نمی‌گردد.

در نتیجه‌گیری پایانی باید به شما بگوییم که انتخاب اینگونه کالا ها مستلزم دقت فراوانیست چرا که وظیفه محافظت از گوشی بر عهده آنها خواهد بود پس اگر بخواهیم منطقی و عاقلانه به این موضوع فکر کنیم ه نتیجه می‌رسیم که هزینه که در قبال محافظت از گوشی انجام می‌دهیم در برابر ارزش آن قابل مقایسه نیست پس باید حداکثر دقت را در نظر بگیریم تا بهترین گزینه را برای گوشی با توجه به نیاز و نوع گوشی خود انتخاب کنیم. قاب فیبر کربن می‌تواند تمام نیازهای شما را از یک پاور با کیفیت و محافظ کامل برای گوشی طرف کند و دیگر جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

ویژگی های قاب فیبر کربن

  • طراحی زیبا
  • پوشش کامل تمام بخش های گوشی و دکمه های ولوم و پاور
  • لباس خاص و شیک برای گوشی هوشمندتان
  • با دوام و قیمت مناسب
  • افزایش مقاومت موبایل در برابر ضربه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *