News

4 ویژگی قاب سیلیکونی سامسونگ اس 24 اولترا

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی چه ویژگی‌هایی دارد؟ آیا می‌تواند مطمئن و قابل اعتماد باشد؟ حتماً با این موضوع روبرو شدید که وقتی نسبت به خرید قاب چه در بازار لوازم جانبی به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری اقدام می‌کنید با انبوهی از محصولات متنوع در ویژگی‌ها و طراحی‌ها که قیمت‌های متفاوتی هم دارند روبرو می‌شوید. اینکه کدام گزینه بهترین انتخاب برای شماست شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما اگر بخواهیم به صورت تخصصی به این موضوع نگاه کنیم اصلاً کار ساده‌ای نیست پس باید دقت بالایی را در گزینش محصولات به خصوص قبل از خرید داشته باشیم تا نهایت رضایتمندی را داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید چند روز پیش بود که آخرین پرچمدار سامسونگ یعنی اس ۲۴ اولترا رونمایی و به سرعت وارد بازار ایران شد وبیت بالای گوشی‌های سامسونگ به خصوص در داخل ایران باعث شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن آخرین محصولات رونمایی شده از این برند وارد ایران شوند. درست است که مانند روال چند سال گذشته سامسونگ تغییرات چندان بزرگی در ی‌ها و نصب‌های خود ایجاد نکرده و تنها در جزئیات است که کمی شاهد بهبود در طراحی و سخت‌افزار دستگاه بودیم اما طرفداران یک برند همیشه دوست دارند از آخرین محصول کمپانی مورد علاقه خود لذت ببرند. در ادامه با من همراه باشید که پیشنهاد جذابی داریم.

قاب سیلیکونی

تنوع رنگی قاب سیلیکونی سامسونگ اس 24 اولترا

 

وقتی آخرین پرچمدار سامسونگ را خریداری می‌کنیم پس باید به فکر لوازم جانبی سامسونگ اس ۲۴ اولترا نیز باشید. گوشی‌های پرچمدار مقاومت و کیفیت ساخت بالاتری نسبت به سایر رده‌های بازار تلفن همراه دارند و در برابر ضربه خط و خش و به طور کلی طول عمر در سطح بالاتری قرار می‌گیرند اما این موضوع دلیل نمی‌شود تا ما به فکر محافظت بیشتر و امنیت آنها نباشیم. حتی محافظت از گوشی‌های پرچمدار واجب‌تر است چرا که در صورت آسیب دیدن شما باید هزینه سنگینی را بابت تعویض قطعه و یا تعمیر آن بپردازید. صفحه نمایش گران قیمت‌ترین قطعه یک گوشی هوشمند است و اگر آسیب ببیند عواقب مالی سنگینی همراه خواهد داشت.

امروز می‌خواهیم با معرفی قاب سیلیکونی سامسونگ اس ۲۴ اولترا خیال شما از سلامت گوشی راحت کنیم تا دیگر نگران آسیب دیدن آن نباشید. در ابتدای مقاله گفتیم که آیا قاب سیلیکونی می‌تواند ضامن سلامت گوشی باشد و با خیال راحت به آن اعتماد کنیم در ادامه به این سوال مهم با جزئیات کامل پاسخ خواهیم داد. قاب‌ها مهم‌ترین وظیفه محافظت از گوشی در برابر حوادث را دارند درست است که بیشترین هزینه مربوط به نمایشگر موبایل می‌شود اما از طرفی دیگر اگر از قاب نیز استفاده نکنید ممکن است برد دستگاه دچار صدمه شود و نه تنها هزینه بالایی خواهد داشت بلکه ممکن است هرگز دیگر نتوانید گوشی را تعمیر کنید.

قاب سیلیکونی مجیک شیلد سامسونگ اس 24 اولترا

وقتی گوشی دچار شکستگی و یا آسیب فیزیکی می‌شود در بیشتر مواقع این آسیب دیدگی یا با تعمیر و یا با تعویض رفع خواهد شد اما اگر قطعه‌ای خاص روی برد دستگاه آسیب ببیند ممکن است هرگز قابل تعمیر نباشد پس اهمیت محافظت بیشتر از گوشی اینجا خود را نشان می‌دهد. محصولی که ما امروز واسه معرفی آن را داریم میتواند با حداکثر میزان مقاومت از آسیب دیدگی گوشی در برابر ضربه حتی سقوط از ارتفاع‌های بلند جلوگیری کند. یکی از ویژگی‌های مهم قاب سیلیکونی مدل مجیک شیلد داشتن کیفیت ساخت فوق العاده بالای آن است و این مهم‌ترین خصوصیتی است که یک محافظ گوشی باید از آن برخوردار باشد.

قاب سیلیکونی

ویژگی های قاب سیلیکونی اس 24 اولترا

 

همانطور که از نام این قاب مشخص است به دلیل استفاده از مواد سیلیکونی در تولید آن از جنس منعطفی برخوردار است و همین موضوع موجب افزایش مقاومت در برابر ضربه خواهد شد ضمن اینکه ضخامت مناسب این محصول می‌تواند از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع نیز محافظت کند.  تا به اینجا به طور کلی فقط از مقاومت و میزان محافظت قاب صحبت کردیم اما هرگز نباید از موضوع طراحی و ارگونومیک قاب غافل شویم. از آنجایی که قاب سیلیکونی مدت‌های زیادی روی گوشی باقی می‌ماند پس در طول استفاده نباید موجب خستگی مچ دست شود و این موضوع به بخش طراحی باز می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به تعبیه شدن محلی برای قرارگیری انگشت اشاره کرد که در نگاه اول شاید خیلی کوچک و بی اهمیت باشد اما در طول استفاده ارزش آن لمس خواهد شد. محافظت از پنل دوربین و صفحه نمایش موبایل از ویژگی‌های دیگر این قاب است که معمولاً در محصولات مشابه دیده نمی‌شود همانطور که می‌دانید وقتی گوشی از ارتفاع سقوط می‌کند و یا به هر دلیلی از دستمان به زمین می‌افتد اولین جایی که دچار آسیب دیدگی می‌شود نمایشگر موبایل است. شما می‌توانید برای خرید این قاب و سایر لوازم جانبی از هر برند و مدلی که مد نظر دارید به فروشگاه ایران دیجی مال مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *