News

قاب ضد خش سامسونگ اس 22 اولترا

قیمت و خرید

استفاده از قاب دلایل روشنی دارد یکی از مهم‌ترین آنها حفظ سلامت گوشی در برابر ضربه میباشد که موجب آسیب دیدن آن می‌شود که متعاقباً هزینه‌های سنگینی را به دنبال خواهد داشت اما تنها ضربه نیست که می‌تواند به گوشی آسیب برساند خط و خش نیست در صورت بروز باعث از بین رفتن زیبایی تلفن همراه شده و شکل ظاهری آن را دچار خدشه می‌کند از طرف دیگر باعث آزرده خاطر شدن صاحبان گوشی نیز می‌شود بنابراین افتادن خط خش روی گوشی عملکرد آن را با مشکل روبرو نمی‌کند اما بدون شک زیبایی طراحی دستگاه تا حدودی از بین می‌رود. پس باید به فکر چاره باشیم.

هیچگاه بروز خط و خش روی بدنه گوشی برای صاحبانش خوشایند نبوده و حس منفی را منتقل کرده حتی اگر اختلالی در عملکرد آن ایجاد نکند. تا به امروز بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق استفاده از قاب گوشی بوده که در میان کاربران هم مرسوم و رایج شده است این محصولات می‌توانند هم از گوشی در برابر ضربه و هم در برابر خط و خش محافظت کنند و ارزش گوشی را حفظ نمایند به دلیل استفاده روزمره از گوشی احتمال ایجاد خط و خش روی گوشی بسیار غریب الوقوع به نظر می‌رسد و نمی‌توان از این مورد خورده گرفت هرچند که این مسئله در گوشی‌های پرچمدار وضعیت بسیار بهتری دارد.

قاب

ویژگی های کلیدی قاب مجیک شیلد سامسونگ اس 22 اولترا

 

معرفی قاب با کیفیت برای سامسونگ اس 22 اولترا

امروز با معرفی قاب گوشی اس ۲۲ اولترا در خدمت شما هستیم. وقتی می‌خواهید محصولی را جهت محافظت از دستگاهی خریداری کنید اولین چیزی که باید در ذهن شما این سوال را به وجود بیاورد برخورداری از کیفیت ساخت محصول مورد نظر است. به طور قطع اگر محافظ گوشی نتواند از کیفیت خوبی برخوردار باشد قطعاً در محافظت نیز به مشکل خواهد خورد و عملاً نقش خود را به درستی ایفا نخواهد کرد. اما محصولی که ما امروز می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم نه تنها تمام خصوصیات د نظر را دارا می‌باشد بلکه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که ارزش خرید آن را نیز بیشتر افزایش می‌دهد.

محصولی که ما امروز آن را معرفی می‌کنیم قابی از نوع سیلیکونی است که همین موضوع خیال شما را از بابت ضربه راحت خواهد کرد. اگر ایران دیجیمال را دنبال کرده باشید حتماً می‌دانید که این قاب ضخامت بسیار مناسبی دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا در برابر ضربات سنگین نیز مقاومت خوبی داشته باشد. اما نکته جالب اینجاست که این محصول یک محافظ سیلیکونی ساده نیست. ویژگی‌های جذابی درون آن است که در ادامه با آن به صورت کامل آشنا خواهیم شد و قطعاً اگر قصد خرید دارید یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. با ویژگی‌های جذاب این محصول همراه ما باشید.

قاب

رنگ بنفش قاب مجیک شیلد سامسونگ اس 22 اولترا

 

قابی که ما امروز قصد معرفی آن را داریم محافظ سیلیکونی مدل مجیک شیلد S22 Ultra سامسونگ است که تفاوت‌هایی با محافظ سیلیکونی ساده دارد یکی از مهم‌ترین وجه تمایزها همین بخش طراحی است. سنگ شده تا بیشترین بهبودها در بخش ارگونومیک این محصول به انجام رسد تا کار بر حس راحت‌تری از در دست گرفتن قاب داشته باشد. این موضوع تا حدی مهم بوده که جای انگشت نیز در محافظ دیده شده تا بتوان بهتر گوشی را در دست گرفت. همانطور که می‌دانید محافظ سیلیکونی یکی از مقاوم‌ترین محصول را در بخش لوازم جانبی موبایل است و مطمئنا تا حد بسیار زیادی می‌تواند از عهده محافظت از گوشی بر بیاید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به محافظت از صفحه نمایش و پنل دوربین در برابر ضربه اشاره کرد همچنین انعطاف پذیری بالای آن موجب افزایش طول عمر و همچنین مقاومت بیشتر در برابر ضربه می‌شود. از آنجایی که بخش داخلی قاب با پنل پشتی گوشی در تماس است پس باید از جنسی استفاده شود که موجب آسیب دیدگی گوشی نشود بدین منظور لایه میکروفایبر با کیفیتی درون آن به کار رفته تا هیچگونه آسیب دیدگی به پنل پشتی دستگاه وارد نشود همچنین این محصول برخلاف رقبای مشابه خود به صورت ۱۰۰ درصدی از گوشی محافظت می‌کند که می‌تواند ارزش خرید آن را در میان کاربران افزایش دهد.

ویژگی های کلی قاب سیلیکونی مجیک شیلد سامسونگ اس 22 اولترا

  • محافظت کامل از لنز های دوربین
  • تعبیه شدن جای دست گرفتن گوشی در لبه های قاب
  • دارای لایه ی میکروفایبر در درون قاب
  • منعطف
  • ضد خط و خش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *