Huawei

تلفن هوشمند هوآوی Enjoy 20 در چین رونمایی شد

هوآوی هر ساله خانواده Enjoy خود را به عنوان ارزان ترین گوشی های خود رونمایی می‌کند. این خانواده فقط در چین عرضه خواهند شد. دیروز هوآوی در مراسمی Enjoy 20 را رونمایی کرد که جانشین Enjoy 10 به شما می‌رود. پرش ۱۰ تایی پس از شماره ۱۰ ترندی است که خود هوآوی آن را احیا کرده است.

انجوی ۲۰ از یک نمایشگر ۶.۶ اینچ کاملاً تخت بهتره می‌برد که طبق انتظار تکنولوژی IPS LCD دارد و یک ناچ قطره ای در بالای آن قرار دارد. حاشیه های آن نیز نسبت به رده قیمتی باریک است. این نمایشگر متاسفانه از رزولوشن HD+ استفاده می‌کند.

در انجوی ۲۰ ما شاهد دوربین سه گانه مربعی با چینش ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی هستیم. دوربین ۵ مگاپیکسلی التراواید در این گوشی وظیفه گرفتن عکس‌های فوق‌عریض ما را دارد. در این بخش نیز شاهد اتفاق خارق‌العاده‌ای نیستیم.

سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی باتری عظیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری دارد و از شارژر ۱۰ واتی استفاده می‌کند. پورت USB type C و جک ۳.۵ میلی متری نیز در این گوشی حضور دارند.

در بخش پردازش این موبایل از Dimensity 720 استفاده می‌کند و از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین اندروید ۱۰ و EMUI 10.1 در این گوشی قرار دارد و خبری از سرویس‌های گوگل نیست.

اثر انگشت این موبایل روی فریم و ادغام شده با دکمه پاور است. این موبایل از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار است.

شما برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایت باید ۱,۶۹۹ یوان ( ۲۴۸.۵ دلار ) و برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت باید ۱,۸۹۹ یوان ( ۲۷۸ دلار ) بپردازید.

همچنین بخوانید:

رندری مفهومی از P60 هوآوی منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *