Realme

تلفن هوشمند Realme 7 Pro در هند رونمایی شد

تلفن هوشمند Realme 7 Pro در هند رونمایی شد

شرکت ریلمی هر ۶ ماه از نسل جدید سری اصلی خود در هند رونمایی می‌کند. این سری در همه جای دنیا به جز چین عرضه می‌شود ( بله! با اینکه ریلمی یک شرکت چینی است. )

حال ریلمی دیروز در مراسمی از ریلمی ۷ پرو رونمایی کرد، این موبایل جانشین ریلمی ۶ پرو است که اوایل همین سال عرضه شده بود.

ریلمی ۷ پرو از یک نمایشگر ۶.۴ اینچ کاملاً تخت بهتره می‌برد که از تکنولوژی Super AMOLED استفاده می‌کند و یک سوراخ نمایشگر تکی در سمت چپ آن وجود دارد. حاشیه های آن نیز نسبت به رده قیمتی متوسط است. این نمایشگر از پوشش ۹۸٪ رنگی NTSC نیز استفاده می‌کند.

ریلمی ۷ پرو از یک دوربین ۴ گانه ۶۴ مگاپیکسلی مستطیل شکل با چینش ۲+۲+۸+۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در این بخش تفاوتی با ریلمی ۷ دیده نمی‌شود و شاهد سنسور اصلی IMX682، دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. ریلمی با توجه به نیاز به کاهش قیمت و کاربری پایین دوربین تله فوتو ۲ برابری آن را حذف کرده است.

سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است و در سوراخ نمایشگر قرار دارد. باتری این گوشی نیز ۴,۵۰۰ میلی آمپری است اما در بخش شارژر ما شاهد یک اقدام بی‌سابقه یعنی استفاده از فست شارژ ۶۵ واتی ( Super Dart ) در این رده قیمتی هستیم. پورت USB type C و جک ۳.۵ میلی متری نیز در این گوشی حضور دارند.

در بخش پردازش این نخستین موبایل مانند نسل قبل از Snapdragon 720G استفاده می‌کند. همچنین حافظه UFS 2.1 و رم LPDDR4X نیز در این گوشی وجود دارد. این ترکیب با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI همراه شده است.

این گوشی از حافظه جانبی microSD نیز پشتیبانی می‌کند و نخستین موبایل جهان با تأییدیه اطمینان از TÜV است. اثرانگشت این موبایل درون نمایشگر قرار دارد و این موبایل از بلوتوث ۵.۱ استفاده می‌کند. همچنین اسپیکر استریو نیز در این گوشی قرار دارد. که یک اتفاق هیجان‌انگیز است.

قیمت همیشه جذاب ترین بخش موبایل‌های ریلمی است. شما برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت باید ۱۹,۹۹۹ روپیه ( ۲۷۲ دلار ) و برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایت باید ۲۱,۹۹۹ روپیه ( ۳۰۰ دلار ) بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *